Advertentie | |
|
![]() |
|
Precies.
Bovendien is 'mooi' niet hetzelfde als 'aantrekkelijk'. Misschien heeft ze een rare haakneus en heeft haar vriendje daar een fetisj voor. Misschien doet ze aan vechtsport en vindt haar vriendje dat supersexy. Misschien weet ze veel van obscure Britse komedies en moet hij vaak om haar lachen. Misschien houden ze wel allebei van dezelfde band. Misschien delen ze politieke ideeën. Misschien wordt hij thuis geslagen en is zij de enige die hem niet uitlacht als hij erover vertelt. Laat mensen lekker zelf uitzoeken waarom ze een relatie met elkaar nemen. |
![]() |
|
Nah, ik vind dat je best mensen lelijk mag vinden.
Je mag ook vinden dat je vriend die kanker heeft teveel zeurt over z'n chemotherapie. En je mag dat ook tegen die vriend zeggen. En als die vriend op een forum komt vertellen dat hij dat vervelend vindt, mag je vragen 'zeur je zo veel dan?' en als mensen zeggen 'daar gaat het toch niet om' kun je zeggen 'ik mag het toch weten, wat als hij echt heel veel zeurt'. Alles mag. Maar bij alles horen bepaalde afwegingen. De afwegingen van Obelise vind ik misplaatst. De afwegingen van die vrienden lijken me bewust gemeen. |
![]() |
|
![]() |
De opmerking was van origin bedoeld om haar wat meer over de situatie te laten vertellen, dat doe ik meestal provocerend...
Dat is idd mijn smaak, en dat kan misplaatst zijn. Verder bewust gemeen kan best, maar nog steeds zouden we beter af zijn als we een betere inschatting kunnen maken over de situatie? Want we kunnen wel zeggen dat het aan die gozers ligt, maar wat weten we niet met deze informatie... Dat is een beetje jammer... |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben echt wel blij met mijn uiterlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Opnieuw in contact komen met oude "slechte/foute" vrienden SimplyABoy19 | 1 | 17-08-2005 17:31 | |
Liefde & Relatie |
Vriend jaloers op mijn ex-vriend lieve | 17 | 27-04-2005 19:22 | |
Liefde & Relatie |
De vriend van mijn vriends zus valt op me.....help! lonelyness | 7 | 07-09-2004 22:28 | |
Liefde & Relatie |
Je beste vriend? of je beste vijhand? Kleintjeyakult | 22 | 03-05-2004 16:45 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
ARTistiek |
Magie van verleiding | 14 | 25-10-2001 08:03 |