Oud 30-06-2015, 21:43
Aminaaseel
Aminaaseel is offline
Nou kijk, ik had een hele goede beste vriend, we vonden elkaar leuk en we kregen verkering maar zijn vrienden mogen me niet en ze zeggen heeltijd dat ie blind is enzo & ze beledigen mij ermee maar ook hem en ik weet echt niet wat k moet doen.. heeft iemand een paar tips om hiermee om te kunnen gaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2015, 22:08
Elin3
Elin3 is offline
Heb je het hier wel eens met je vriend over gehad? Wat vindt hij ervan? Heeft hij misschien zijn vrienden er zelfs al een keer op aangesproken?
Oud 30-06-2015, 22:37
Obelise
Obelise is offline
Ben je zo lelijk dan?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2015, 12:55
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ben je zo lelijk dan?
Het probleem lijkt me inderdaad dat zij niet mooi genoeg is, en niet dat die vrienden van haar vriendje onbeschoft zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2015, 10:59
Obelise
Obelise is offline
Srrsly tho, waar komt de opmerking dan je vriendje blind is dan vandaan?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2015, 11:07
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Srrsly tho, waar komt de opmerking dan je vriendje blind is dan vandaan?
Die jongens kunnen ook gewoon heel onaardig doen omdat ze bijv. jaloers zijn dat zij geen vriendin hebben of omdat ze nog helemaal niet aan vriendinnetjes toe zijn en het stom vinden dat een van hun vrienden wel een vriendin heeft. Daar hoeft dat meisje niet lelijk voor te zijn. Misschien rekenen die jongens haar al af op drie puistjes...
Oud 04-07-2015, 16:58
Verwijderd
Vooral - zelfs al is ze heel lelijk, dan nog is dat niet de zaak van de vrienden van haar vriendje. Klaar. Het is gewoon vernederend en idioot om haar zo te noemen.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2015, 20:46
Dekaloog
Dekaloog is offline
Precies.

Bovendien is 'mooi' niet hetzelfde als 'aantrekkelijk'. Misschien heeft ze een rare haakneus en heeft haar vriendje daar een fetisj voor. Misschien doet ze aan vechtsport en vindt haar vriendje dat supersexy. Misschien weet ze veel van obscure Britse komedies en moet hij vaak om haar lachen. Misschien houden ze wel allebei van dezelfde band. Misschien delen ze politieke ideeën. Misschien wordt hij thuis geslagen en is zij de enige die hem niet uitlacht als hij erover vertelt.

Laat mensen lekker zelf uitzoeken waarom ze een relatie met elkaar nemen.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2015, 19:05
Obelise
Obelise is offline
Ik noemde haar niet lelijk O_o
Ik vroeg het alleen maar!

Verder, tja ik denk dat Elin3 t wel goed uitgelegd heeft.
Waarschijnlijks gozers die gewoon beetje stom zijn.

Maar als je echt heel erg lelijk bent?
Mag je dat soort dingen dan niet vertellen?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2015, 19:56
Elin3
Elin3 is offline
Al had ze zeven koppen, twee staarten en een groene huid, dan is het nog niet nodig dat iemand anders daar het labeltje "lelijk" aan hangt
Oud 05-07-2015, 22:06
Dekaloog
Dekaloog is offline
Nah, ik vind dat je best mensen lelijk mag vinden.

Je mag ook vinden dat je vriend die kanker heeft teveel zeurt over z'n chemotherapie. En je mag dat ook tegen die vriend zeggen. En als die vriend op een forum komt vertellen dat hij dat vervelend vindt, mag je vragen 'zeur je zo veel dan?' en als mensen zeggen 'daar gaat het toch niet om' kun je zeggen 'ik mag het toch weten, wat als hij echt heel veel zeurt'.

Alles mag. Maar bij alles horen bepaalde afwegingen.

De afwegingen van Obelise vind ik misplaatst. De afwegingen van die vrienden lijken me bewust gemeen.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2015, 09:05
Obelise
Obelise is offline
De opmerking was van origin bedoeld om haar wat meer over de situatie te laten vertellen, dat doe ik meestal provocerend...
Dat is idd mijn smaak, en dat kan misplaatst zijn.

Verder bewust gemeen kan best, maar nog steeds zouden we beter af zijn als we een betere inschatting kunnen maken over de situatie?
Want we kunnen wel zeggen dat het aan die gozers ligt, maar wat weten we niet met deze informatie...
Dat is een beetje jammer...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2015, 14:22
Wackto
Wackto is offline
Citaat:
Verder bewust gemeen kan best, maar nog steeds zouden we beter af zijn als we een betere inschatting kunnen maken over de situatie?
Iedereen heeft een andere smaak, de een vindt dit mooi, de ander dat lelijk en iets anders mooi.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2015, 14:50
Aminaaseel
Aminaaseel is offline
Citaat:
Ben je zo lelijk dan?
Het gaat niet echt om lelijk zijn bij deze. Ik had eerder gewoon een paar rare situaties met die vrienden dus daarom mogen ze me niet. Bijv, ruzies enzo u get.

Ik ben echt wel blij met mijn uiterlijk maar tis gewoon dat er altijd wel haters zijn van de ene partij en ook van de mijne.. ze begonnen toen ookal tegen mij te zeiken van : '' Ben je gek ofso ?' dusja haters overal.. maar ik ben niet zovan haat enzo dus ik kan r niet zo goed mee omgaan als ze r over beginnen.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2015, 14:53
Aminaaseel
Aminaaseel is offline
Citaat:
Die jongens kunnen ook gewoon heel onaardig doen omdat ze bijv. jaloers zijn dat zij geen vriendin hebben of omdat ze nog helemaal niet aan vriendinnetjes toe zijn en het stom vinden dat een van hun vrienden wel een vriendin heeft. Daar hoeft dat meisje niet lelijk voor te zijn. Misschien rekenen die jongens haar al af op drie puistjes...
Ze zijn wel allemaal single tho. Maar eerder, was mijn beste vriendin verliefd op mijn vriendje zn beste vriend.. en ik wou hem voor haar fixen wat niet echt lukte en daarna mocht hij me niet ik weet niet waarom.. ik liet m gewoon met rust en deed vriendelijk maar okej, hij is dus ook iemand die r mee bemoeide toen k met m kreeg.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2015, 17:26
Obelise
Obelise is offline
Misschien moet je eens met ze om de situatie lachen.
Als ze dan weer naar reageren, gewoon je vriendje aankijken en zeggen: "Wat een sukkels"
En dan lekker weglopen
Met citaat reageren
Oud 09-07-2015, 17:53
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Als ze dan weer naar reageren, gewoon je vriendje aankijken en zeggen: "Wat een sukkels"
En dan lekker weglopen
Of misschien moeten zij niet zo kut doen tegen de vriendin van hun vriend, dat kan ook nog
Met citaat reageren
Oud 09-07-2015, 19:08
Obelise
Obelise is offline
Zo hoog geschoold bent ik niet.
Hun ook niet trouwens.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2015, 20:21
Mort'n
Mort'n is offline
Citaat:
En dan lekker weglopen
precies zo zou ik t doen
Met citaat reageren
Oud 09-07-2015, 20:32
Mort'n
Mort'n is offline
Wat kan jou het schelen wat zij ervan vinden zij zijn je vriendje toch niet waarschijnlijk zijn ze gwn jaloers
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten