![]() |
|
Lees mijn recensie voor een uitgebreid verhaal: http://fun.scholieren.com/films/view.php3?id=264
Eens, oneens? Ik vind Insomnia echt een TOP film.
|
![]() |
|
Hij was niet slecht, maar om te zeggen dat hij super was. Dat nu ook weer niet. Ik miste ergens het meeleefbare in de film. Maar hij heeft me weer aan het denken gebracht. Het is niet de film die ik snel zal herkijken, zoals sommige andere films.
Trouwens, de film laat eigenlijk goed zien hoe de politie werkt. Afspraken, deals, verzwijgen. Ik moest direct denken aan de Belgisch Politie. Owja, ik moest ook denken aan een ex-forumbaas op s.com
|
Verwijderd
|
Pacino en Williams zetten goede acteerprestaties neer. Ook Swank vond ik beter dan verwacht. Het verhaal is goed, met een goed script, maar het kon niet tippen aan Memento.
De film heeft overigens wel een supergoede sfeer, mede dankzij de muziek van David Julyan (die ook verantwoordelijk was voor de muziek in Memento)... Nu wil ik die andere film van Nolan zien: Following ![]() |
![]() |
|
![]() |
heb m gister gezien, voor ckv (waarvan trouwens nergens een verslag van te vinden is maaar dat terzijde) hij leek me geen hol aan, maar ik zat daar en dacht: ach tis tog wel een leuke film.. duss conclusie: ik vonnum wel cewl..
![]() dus bij deze.. ik denk dat jullie al doorhebben dat ik iets nog wil zeggen maar ik weet niet hoe het eruit moet komen, want ik weet alleen dat er iets is, maar niet wat er is, zegmaar.. daarom ben ik als meisje geboren denk ik haha lol kussies van mij ![]()
|
Ik heb m ook gezien. Ja ben t er mee eens dat t een goede film was. Heb de hele film geboeid gekeken. Toch had ik na de film een btje een ontevreden gevoel. T verhaal was goed, en t was allemaal goed bedacht. Maar waar is de spanning? Of een beetje actie had er ook in gemogen. Voor mij dus een goede film, maar niet uitzonderlijk.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Er zaten ten eerste 3 ongelooflijk kinderachtige bakvissen achter ons die heel de film giechelden, lachten, praatten, net deden of ze geneukt werden (echt waar....ziek..). Gewoon hoogst irritant dus...Vlak voor de film begon vroegen ze nog aan mn vriend of hij soms wist waar de film over ging en wat voor soort film het was..
![]() Iig, dat verpestte het nogal, want dan kan je niet normaal kijken, zonder afgeleid te worden, of geirriteerd te raken. Verder vond ik de film best goed, alleen had er meer van verwacht, meer spanning, actie, diepzinnigheid.. Het verhaal was wel goed, acteerwerk ook, alleen er mist iets...Had gewoon wel wat diepzinniger gemogen (dus dat je echt moet nadenken). |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Slaapstoornis voorbode voor depressie Troy McClure | 17 | 13-12-2009 09:50 | |
Psychologie |
Psychologen Kauw | 184 | 25-06-2007 12:25 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van? [Deel 13] Freshh~ | 500 | 30-06-2005 08:22 | |
Lifestyle |
Hmmz... alto`s.. Verwijderd | 464 | 09-05-2004 17:20 | |
Films, TV & Radio |
NL Bioscoop Releases 2002 legatus | 12 | 02-12-2002 15:17 |