Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
MIJN VERHAAL :
Ik had eerst een vriend, dat ging uit en ik had nog een kettinkje van hem dat had ik 3 maanden omgehouden en toen ik een andere vriend kreeg moest ik hem afdoen, dat wilde ik niet dus ik liet HEM (mijn vriend toen) mijn kettinkje van mijn ex af doen , toen hij dat deed ging ik helemaal flippen, hyperventileren en zweten en rondlopen schreeuwen , huilen. En de volgende dag toen ik mijn ex sprak was ie door zijn vriendin gedumpt , PRECIES OP DE TIJD DAT IK DIE KETTING AFDEED!!!!!! Nu maak ik veel mee , maar ik had op een gegeven moment (gisteren) nog ies meegemaakt. Ik had over mijn ex gedroomd , de droom ging net als waarheid, op een paar dingen na , nouja, ik luisterde daarna na de cd van bryan adams (das 'ONZE' muziek, vooral everything I do , Ido it for you en please forgive me) dus ik zei tegen mezelf , als ik de cdspeler op shuffle zet en hij begint met "everything I do , Ido it for you " dan gebeurd er iets met mijn ex , en toen kwam dat nummer en daarna , toen eht bijna was afgelopen zei ik : nu komt "please forgive me" en die kwam , maar tegelijker tijd wist ik dat ik gelijk had en dat er DUS iets zou gebeuren met mijn ex ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik geloof wel in het lot klinkt misschien raar maar als ik even goed nadenk geloof ik wel dat alles voorbestemd is bvb als er morgen iets positiefs gebeurd in je leven dat je zelf niet in de hand hebt dan is het lot daar verantwoordelijk voor. Nou ja achter regen kom zonneschijn.
xxx Een belgisch meisje! |
![]() |
|
![]() |
Hmzz, tog denk ik dat geluk en ongeluk enzo voorbestemd zijn, ik bedoel niet alle kleinste details enzo.. maar in grote lijnen is je leven voorbestemd denk ik, gebaseerd op wat je verdiend ofsow? das iig mijn hoop van leven , anders kan ik oowk nie happy sijn... want ik weet dak nie zomaar ies slechts zal verdienen...
![]() x Vis |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|