Oud 24-11-2002, 18:27
mocrodealer
mocrodealer is offline
ik wil weten wat jullie van m vinden ik vind die gozer zo sexy en de film is gruwlijk gemaakt vind ik
hele maal toppie
Oud 24-11-2002, 18:33
Vash!
Vash! is offline
Jah die rooie zag er lekker uit

Kirsten Dunst roelt
Oud 25-11-2002, 14:19
ganralph
ganralph is offline
walgelijk hoopje amerikaans nationalisme

de strips en tekenfilms trappen aarsch, maar de film was zwaar matig
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 16:42
Uice
Uice is offline
Citaat:
ganralph schreef:

Bullshit de film leek absoluut niet op andere commerciele hits.
Oud 25-11-2002, 20:24
purplerose
purplerose is offline
Citaat:
ganralph schreef:

de strips en tekenfilms trappen aarsch, maar de film was zwaar matig
JUIST eindelijk iemand waarmee ik het eens ben over deze film het sloeg gewoon nergens op het was flink ingekort en flink veel van die amerikaanse sentimentele troep erdoor gadverre damme
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 20:40
Verwijderd
Er was maar 1 moment waar ik die nationalistische troep zag en dat was op the brooklyn bridge, maar voor de rest was 'net' zoals de strips. Oude marvel-comics waren nog nationalistischer, dus wees blij dat ze het niet 'te' getrouw wilden maken.
wist je dat spider-man ooit sexueel werd misbruikt
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 13:18
ganralph
ganralph is offline
idd dat stukje op de brooklyn bridge was te verschrikkelijk voor woorden

en aan het einde van de film gaat spidey ook nog es uitgebreid tegen de ameikaanse vlag plakken

de ouwe marvelcomics die jij bedoelt komen uit de tijd van de koude oorlog; dat was toen een normaal verschijnsel (en misschien had ik het toen net zo walgelijk gevonden; nu kan ik er mee leven)
bij spiderman de film, kon je duidelijk zien wat er qua scenes en montage veranderd was na 11sept.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 13:54
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Stomme n00b, die link is verouderd. Zie: http://www.comicbookresources.com/co...ate=2002-11-25
Ik zou overigens willen dat ik zo'n oppas had gehad....
En bij 'Lightspeed' heb ik andere associaties....

Heb de film overigens nog steeds niet gezien. Huur 'm wel op DVD ofzo als ik bij m'n ouders ben.
Oud 26-11-2002, 14:47
Verwijderd
Citaat:
ganralph schreef:
idd dat stukje op de brooklyn bridge was te verschrikkelijk voor woorden

en aan het einde van de film gaat spidey ook nog es uitgebreid tegen de ameikaanse vlag plakken

de ouwe marvelcomics die jij bedoelt komen uit de tijd van de koude oorlog; dat was toen een normaal verschijnsel (en misschien had ik het toen net zo walgelijk gevonden; nu kan ik er mee leven)
bij spiderman de film, kon je duidelijk zien wat er qua scenes en montage veranderd was na 11sept.
Op die vlag was maar een paar seconde, niet al te storend tenzij je echt fel anti-amerikaans bent.
En koude oorlog idd. Maar wat was er op die 2 scenes dan zo nationalistisch aan? Op de manier waarop jij d'r naar kijkt kan ik nog wel tonnen films opnoemen die 'nationalistisch' zijn.
Qua montage en scenes zijn waarschijnlijk alleen maar wtc-torens weggeedit, niet meer, niet minder.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 15:21
Uice
Uice is offline
Geinig weetje: als de Goblin een bus kinderen bijna laat vallen en al die mensen gaan troep naar hem gooien, zegt er eentje: 'if you mess with one of us, you mess with all of us!'. Bedoeld tegen Osama Bin Laden.
Maar verder was de film niet behoorlijk nationalistisch en heel sentimenteel ook niet. (Nou ja, ik vergelijking met Riami's andere werk natuurlijk wel )
Oud 27-11-2002, 12:14
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
CycLoner schreef:
Op die vlag was maar een paar seconde, niet al te storend tenzij je echt fel anti-amerikaans bent.
...
Citaat:

Op de manier waarop jij d'r naar kijkt kan ik nog wel tonnen films opnoemen die 'nationalistisch' zijn.
ik ook
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 14:44
Verwijderd
Citaat:
ganralph schreef:

ik ook
lmao
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 15:52
Daangerous
Daangerous is offline
Spider-Man (want da streepje moet van Stan Lee) sucks bigtime... In elk interview met een van de acteurs zeggen ze "ja, ik wilde eigenlijk nooit een superheld spelen, maar ik maakte een uitzondering want Spider-man is zo menselijk": BULLSHIT!!! Er is bijna niets menselijks aan Spider-Man, en je zit echt niet in de bios met het gevoel van "Goh, dit zou mij nou ook kunnen gebeuren". De Special effects zijn best goed, op 1 moment na, dan krijg je Spider-Man met Dunst te zien die (a la de eerste James Bond in een achtervolging) door de lucht vliegen... Echt fake. Het masker van Green Goblin is ook echt lelijk, al is Willem Dafoe wel de enige die zijn rol goed weet neer te zetten. maar om nou te zeggen dat het beter is als in Shadow of a Vampire... nou nee...
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 15:54
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
CycLoner schreef:
Niet mee eens, diezelfde amerikaanse vlag is ook het enige nadeel tegen het einde van Saving Private Ryan, ik kan daar, en meerdere mensen dus, heel erg slecht tegen...
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Daangerous schreef:
Spider-Man (want da streepje moet van Stan Lee) sucks bigtime... In elk interview met een van de acteurs zeggen ze "ja, ik wilde eigenlijk nooit een superheld spelen, maar ik maakte een uitzondering want Spider-man is zo menselijk": BULLSHIT!!! Er is bijna niets menselijks aan Spider-Man, en je zit echt niet in de bios met het gevoel van "Goh, dit zou mij nou ook kunnen gebeuren". De Special effects zijn best goed, op 1 moment na, dan krijg je Spider-Man met Dunst te zien die (a la de eerste James Bond in een achtervolging) door de lucht vliegen... Echt fake. Het masker van Green Goblin is ook echt lelijk, al is Willem Dafoe wel de enige die zijn rol goed weet neer te zetten. maar om nou te zeggen dat het beter is als in Shadow of a Vampire... nou nee...
Ik zie daar 1 argument staan; spider-man is niet menselijk genoeg. De rest is oppervlakkig gezwets. Wat een acteur te zeggen heeft over de film heeft niets te maken met de daadwerkelijke inhoud van een film, 1 shot waarin slechte special fx te zien zijn is niet een reden om een film slecht te vinden en GG is idd niet zo mooi, maar je zegt zelf al dat Dafoe het goed doet.
De manier waarop jij zegt dat spider-man niet menselijk is kan je ook makkelijk toepassen in SPR; goh, ik kan me niet inleven want de situatie waarin ik normandie binnenval zal mij toch nooit gebeuren. Het superheldenaspect is idd niet iets waarmee je je kunt vergelijken, maar dat neemt niet weg dat Peter Parker prachtig is weergegeven in de film.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 17:11
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
CycLoner schreef:
Ik zie daar 1 argument staan; spider-man is niet menselijk genoeg. De rest is oppervlakkig gezwets. Wat een acteur te zeggen heeft over de film heeft niets te maken met de daadwerkelijke inhoud van een film, 1 shot waarin slechte special fx te zien zijn is niet een reden om een film slecht te vinden en GG is idd niet zo mooi, maar je zegt zelf al dat Dafoe het goed doet.
De manier waarop jij zegt dat spider-man niet menselijk is kan je ook makkelijk toepassen in SPR; goh, ik kan me niet inleven want de situatie waarin ik normandie binnenval zal mij toch nooit gebeuren. Het superheldenaspect is idd niet iets waarmee je je kunt vergelijken, maar dat neemt niet weg dat Peter Parker prachtig is weergegeven in de film.
Het punt wat ik wilde maken, is dat de film zich meer wil voordoen dan wat het is, een standaard helden film
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 20:46
Rioto
Ik vond het ook niet echt geweldig geef mij maar Batman !
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 21:32
Vlooienband
Vlooienband is offline

Foute film.
Juch.
Oud 28-11-2002, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Daangerous schreef:
Het punt wat ik wilde maken, is dat de film zich meer wil voordoen dan wat het is, een standaard helden film
Och, het is ook erg standaard, maar ten tijde van de originele strips niet. En daar is de film dus ook op gebaseerd, met uitzondering van MJ dan...
Persoonlijk vond ik het standaardverhaal-gedeelte (girl gets kidnapped, hero saves girl) ook niet bijster interessant, maar het Peter Parker gedeelte dus wel. Eerste helft van de film was ook duidelijk sterker dan de laatste helft.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 16:28
De Alchemist
De Alchemist is offline
tobeymaguire is meesterlijk
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 16:33
Uice
Uice is offline
Citaat:
Daangerous schreef:
Sam Riami's regie is nog minder standaard dan een vliegend varken met een pratende theemuts op zun kop.
Oud 28-11-2002, 17:54
Piccola
Piccola is offline
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 00:08
Retarded
Retarded is offline
Dit soort films worden ook echt niet gemaakt om er zo diep op in te gaan hoor..... so what een Amerikaanse vlag? Da was in xXx ook en het zijn gewoon verstand-op-nul films.... puur vermaak... ik erger me een beetje aan het gezeik over de amerikaanse vlag.... voor mijn part had Bill Gates z'n kop erop gestaan..het gaat toch om het vermaak dat zo'n film creert..
Oud 29-11-2002, 08:42
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
Juice schreef:
Sam Riami's regie is nog minder standaard dan een vliegend varken met een pratende theemuts op zun kop.
mag jij mij vertellen wat er NIET standaard is aan de regie...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten