Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Wel grappig verschil toch, lol. Mja, het was ook wel komisch, na ik de stad in was geweest, sliep ik bij een vriendin en haar vriend.. Die vriend komt thuis van zn werk, eerste wat hij verteld is dat een collega verliefd op hem is ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik gooi ook maar een steentje op de bewijslaststapel. Hoorde gisteren een verhaal aan van een jongen die een meisje om zich heen had dat verliefd op hem was. Het was niet wederzijds, maar hij dacht er wel over 'iets' met haar te nemen. Hieruit volgt, dat het jongens niet interesseert of ze ook wat voor het meisje voelen. Vandaar dat ze ook bespreken wie hen leuk vindt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb het namelijk volgens mij echt noooit over jongens die mij eventueel leuk zouden vinden enzow.. het gaat echt standaard over de jongens waarin ik geïnteresseerd ben.. Maar nu hebben dr allemaal jongens al bevestigd, maar nog geen meisjes.. De vraag geldt ook voor hen? Hoe praat je met vriendinnen over jongens? |
![]() |
|
![]() |
Ik praat met vriendinnen over jongens die ik leuk vind, en over jongens die zij leuk vinden. Wat er leuk aan ze is, of wat er niet leuk aan ze is, wat er gebeurt is, of wat er niet gebeurt is, wat hij zei of juist niet zei, enzovoorts. Precies hetzelfde als jij dus.
Het is wel typisch dat jongens/mannen precies andersom denken.. weer wat geleerd ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
meisje in jongens kleding ann18 | 9 | 24-10-2016 15:07 | |
Liefde & Relatie |
Hoe denken meisjes over jongens? Bas1995 | 23 | 03-03-2011 17:34 | |