Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, serieus --> duur, lang lopen, weinig echt bruikbaars --> hcc is alleen leuk als je geld over hebt en "leuke" nutteloze dingen zoekt waar je veel voor wilt betalen!! Kortom, niks voor de tweakers !!!!! hahahaha ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een stel rounded IDE/FDD kabeltjes. Verder vind ik het gewoon wel leuk om een beetje rond te neuzen. Het kan inderdaad wel behoorlijk druk zijn ja, maar daar stel ik me gewoon op in. Ik ga samen met twee vrienden, wat wel overzichtelijk is.
Ik heb net m'n nieuwe (Logitech Internet Navigator) Keyboard (Special Edition Black) gekregen. Leuk speelgoed, maar dat terzijde. ![]() |
![]() |
|
hmm, tsja, net een nieuwe config aan geschaft. niet heel veel geld dus voor leuke dingen
![]() ik ga (met wat vrienden uit delft) op zondag denk ik. zondag middag willen ze in een laatste wanhoopsdaad nog wel eens dingen tegen weinig weg doen als ze dr vanaf willen. -de postbode-
|
Helemaal niks. De HCC dagen mijd ik als de pest. Het is gewoon een grote graaiende mierenhoop. En goedkoper is het ook niet eens. Dus ik blijf wel lekker thuis
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
/me is bang dat hij zichzelf klein beetje vastlult ... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Neh ik vind dat wat meer respect voor de HCC dagen best op z'n plaats is. Tis echt niet alleen maar newbies wat daar rondloopt ofzo. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar serieus. het scheelt idd niet zo heel veel geld op de wegverkoop zooi na dan misschien. maar je hebt wel een boel winkels bij elkaar, dus een hoop zooi te koop. dat het daarbij onwijs druk is moet je dan maar op de koop toenemen, dat heeft ook wel zo sn charme. stel je voor hcc dagen zonder drukte ![]() -de postbode-
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een scrollwieltje op je toetsenbord is ook erg fijn, lekker met je linkerhand door een pagina heen scrollen. Wat ook wel leuk is van de HCC-dagen is het feit dat je een heleboel hardware echt kan zien en aanraken. Op internet moet je het met plaatjes doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Iemand kan pas zelf bepalen als hij / zij er is geweest punt. En ga dat dan niet voor iemand verpesten. Bedankt, Moonspell
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 05-11-2002 om 23:29. |
![]() |
|
Ik ga kopen:
ehh... pffff wat goedkope zooi.... enzo? zie ik daar wel ![]() geen grote aankopen meer voor mij doe ik wel in een winkel in de buurt, voor dezelfde prijs en handig mbt garantie.
|||
Citaat:
Toch weet ik van bepaalde dingen veel af, maar dat ga ik niet rond schreeuwen. Hou het dus gezellig, en ik denk dat je HCC zobiezo een keer moet mee gemaakt hebben, het is ten slotte iets apparts. Citaat:
Toch denk ik dat er best intressante dingen te zien zal zijn, en het leuk is om mee te maken. Ondanks de kosten. Niet iedereen kan zeggen dat het eeeeerder veel leuker was, mjah of je je daar nou zo druk om moet maken, het komt af en toe over zo van : ik ben de beste tweaker, en heb die tijd van 5-10 jaar geleden nog mee gemaakt, en jij newbee hou je mond want je weet er niets van af ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() dat de prijzen niet erg laag zijn is wel redelijk bekend. ok dat je dat nog een keer post. het is gewoon sowieso handig om van evt grote (lees dure) dingen gewoon een uitdraaitje van de pricewatch mee te nemen. en voor de moderne mensen onder ons is er natuurlijk ook de mogelijkheid om te wappen naar www.tweakers.net/pricewatch ![]() -de postbode-
||
Citaat:
![]() mps misschien?
||
Verwijderd
|
Citaat:
www.tweakers.net/pricewatch -- doe jezelf de ellende van de HCC-dagen niet aan joh. |
![]() |
||
Citaat:
![]() "zou handig zijn" ben nie egt daadwerkelijk te gaan al die beursen zijn vaak op zaterdag .. en dan kan ik nooit ![]() Verder vind je op die beursen wel vaak goederen die goedkoper zijn dan normaal buersen zijn handig.. als je van te voren weet wat je wilt haalt
||
Citaat:
-de postbode-
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() * pakt fototoestel, maakt foto * pomtidompiedom --> * druk veel foto's af, en zet handtekening erbij * * voelt zich beroemd worden * ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ga daar zeer zeker een AlphaStation ontvangen (EV4 machine)
en ik ga zoeken voor de AGG (Acorn Gebruikers Groep) ik ben namelijk geinterreseerd in een SCSI Podule voor mijn Archimedes 310 En ach , als er misschien wat leuk non-x86 spul te vinden is , why not ??
|
Verwijderd
|
Ik ga lekker op vrijdag, want dan is de treinreis tenminste gratis. Zonder OV-studentenkaart zou ik waarschijnlijk thuis blijven, want om nou €22 te betalen voor alleen de reis... Kaartje moet ook nog gekocht worden, dus dan zou ik voor ongeveer €30 alleen nog maar binnen zijn, en dat heb ik er niet voor over.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga er wel heen, maar puur om gezellig met vrienden een beetje over die beurs te sjouwen, beetje te snacken bij die tentjes en lekker naar de mensen en de apparatuur te kijken. Computerapparatuur moet je er niet meer kopen, het fabeltje dat het er zo goedkoop is heeft vijf jaar geleden de geest al gegeven...iedereen met een beetje verstand van de markt weet dat 95% van de hardware-stands überhaupt eigendom zijn van gewone bedrijven, dat die dus echt niet zomaar hun spul voor onder de normale prijs wegdoen, hooguit in het kader van een actie of een stunt in het laatste halfuur ofzo...je kunt beter online kopen en met de t.net pricewatch uitzoeken wat het goedkoopste is...makkelijker en betrouwbaarder ook.
[Edit - zie nu eigenlijk pas dat ik het roerend met Dobermann eens ben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Waarom altijd dat gezeur van 'ik weet het beter" oke een advies geven is prima, maar waarom zal je bij voorbaat iemand de lol al afnemen door hier rond te "schreeuwen" dat het niets is? Misschien is het ook wel niets, maar laten de mensen zoals ik dat al heb aangegeven zelf bepalen... En ik post al weinig, kom je ook nog aan met dat ik "flame" .. right, snel geirriteerd als iemand het niet met je eens is? tenminste zo vat ik het op. ( btw je hebt me in het verleden heus wijze raad gegeven en geholpen, waardeer ik ook best wel) vind dit alleen beetje jammer spijt me Moonspell
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En laten we wel wezen; echt boeiend is dit forum niet de laatste tijd, dus waarom niet een beetje meer offtopic gaan en zachtjes flamen opdat d'r wat leven in de brouwerij komt? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() verder denk ikniet dat het hier veel boeiender word als we gaan flamen ![]() ![]() -de postbode-
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|