Oud 05-11-2002, 12:38
Orion16
Orion16 is offline
Hoi,

het bijna weer zover, de hcc dagen! Ik ga een bigtower kopen, mn oude kast is toch echt te klein, en ik wil een boel dingen zwart of zilver hebben, ik koop ook een toetsenbord erbij. Verder is het altijd heel leuk om rond te kijken. Misschien nog een laptopje voor mijn moeder voor ongeveer 100 euro, zocht ze nog

Wat zijn jullie van plan er te kopen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-11-2002, 12:47
Verwijderd
Ik ben pertinent anti-HCC dagen.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 12:50
Jozzy
Jozzy is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
LOL Da's duidelijk Waarom als ik vragen mag?

Ik weet niet of ik ga, ben iig niks van plan te kopen. Waarschijnlijk gewoon een leuk dagje met een vriend, die zal wel wat nodig hebben, hem kennende
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 12:56
Moonspell
Moonspell is offline
Ik wil er eens gaan kijken ben er nog nooit geweest, en zonder vooroordelen kan ik zelf bepalen of het beetje rielekst is

Denk een dvd spelertje en dan houd het wel op
Oud 05-11-2002, 13:00
Verwijderd
Citaat:
ModuM schreef:
LOL Da's duidelijk Waarom als ik vragen mag?
Ben d'r één keer geweest. Eén grote chaos van mensen, nergens kun je rustig kijken/denken/overpijnzen, lawaai, je moet opletten dat je geen medemensen kwijtraakt en ga zo maar door. Buitendat is 't ook schofterig duur. En je moet ver lopen naar je auto.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef:
lijkt me duidelijk --> mij veeeeeeeeeeeeeeeels te druk, heb ik zin om al die spullen zo de goot in te mieteren --> waar dan iemand staat om het op te vangen en samen met mij te delen

Nee, serieus --> duur, lang lopen, weinig echt bruikbaars --> hcc is alleen leuk als je geld over hebt en "leuke" nutteloze dingen zoekt waar je veel voor wilt betalen!!

Kortom, niks voor de tweakers !!!!! hahahaha
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 15:11
Unexplained
Unexplained is offline
Een kop koffie.
Oud 05-11-2002, 15:20
Verwijderd
Een stel rounded IDE/FDD kabeltjes. Verder vind ik het gewoon wel leuk om een beetje rond te neuzen. Het kan inderdaad wel behoorlijk druk zijn ja, maar daar stel ik me gewoon op in. Ik ga samen met twee vrienden, wat wel overzichtelijk is.

Ik heb net m'n nieuwe (Logitech Internet Navigator) Keyboard (Special Edition Black) gekregen. Leuk speelgoed, maar dat terzijde.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 15:30
Koen
Koen is offline
Citaat:
Ikedea schreef:

Kortom, niks voor de tweakers !!!!! hahahaha
Hm, dat zal wel de reden zijn dat GoT nu een extra HCC-dagen forum geopend heeft zeker.

Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 15:38
de postbode
de postbode is offline
hmm, tsja, net een nieuwe config aan geschaft. niet heel veel geld dus voor leuke dingen maar geen probleem misschien kom ik een leuk koopje tegen. je weet het maar nooit.
ik ga (met wat vrienden uit delft) op zondag denk ik. zondag middag willen ze in een laatste wanhoopsdaad nog wel eens dingen tegen weinig weg doen als ze dr vanaf willen.

-de postbode-
Oud 05-11-2002, 16:40
]{ing
]{ing is offline
Helemaal niets.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 17:11
DEChengst
DEChengst is offline
Helemaal niks. De HCC dagen mijd ik als de pest. Het is gewoon een grote graaiende mierenhoop. En goedkoper is het ook niet eens. Dus ik blijf wel lekker thuis
Oud 05-11-2002, 17:40
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik ga wel... Gewoon beetje rondsnuffelen. Inderdaad rounded ide kabels halen. Verder heb ik een nieuwe brander nodig maar waarschijnlijk word het een dvd-brander dus daar ga ik ook voor kijken. Ik vind het wel gezellig wel druk dat wel.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef:
Hm, dat zal wel de reden zijn dat GoT nu een extra HCC-dagen forum geopend heeft zeker.

Wat jij doet kan niet --> wie zegt dat de mensen op GoT echte tweakers zijn, op Bart_banaan na --> staat ook op HCC

/me is bang dat hij zichzelf klein beetje vastlult ...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 18:19
Verwijderd
Citaat:
PIE schreef:

Ik heb net m'n nieuwe (Logitech Internet Navigator) Keyboard (Special Edition Black) gekregen. Leuk speelgoed, maar dat terzijde.
die heb ik nu ook --> tiept als een laptop --> absoluut heerlijk, en die sneltoetsen, wat een weldaad!!!

Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 18:28
Koen
Koen is offline
Citaat:
Ikedea schreef:
Wat jij doet kan niet --> wie zegt dat de mensen op GoT echte tweakers zijn, op Bart_banaan na --> staat ook op HCC
GoT hoort bij Tweakers.net, dus dat zal dan wel he?

Neh ik vind dat wat meer respect voor de HCC dagen best op z'n plaats is. Tis echt niet alleen maar newbies wat daar rondloopt ofzo.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef:
GoT hoort bij Tweakers.net, dus dat zal dan wel he?
weet ik

Citaat:
Koen schreef:
Neh ik vind dat wat meer respect voor de HCC dagen best op z'n plaats is. Tis echt niet alleen maar newbies wat daar rondloopt ofzo.
Ja, is misschien niet voor newbie's enzo, maar ik vind het én te druk en het scheelt helemaal niet zoveel geld. Vond het spannender toen ik mij digidoc uit België opgestuurd kreeg en mijn 3d kaart uit harderwijk --> lekker surfen, shopsurvey's enz --> vind ik echt leuk en dan ---------------> BESTELLEN !!!!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 19:26
de postbode
de postbode is offline
Citaat:
Ikedea schreef:

Ja, is misschien niet voor newbie's enzo, maar ik vind het én te druk en het scheelt helemaal niet zoveel geld. Vond het spannender toen ik mij digidoc uit België opgestuurd kreeg en mijn 3d kaart uit harderwijk --> lekker surfen, shopsurvey's enz --> vind ik echt leuk en dan ---------------> BESTELLEN !!!!
vindt jij belgische digidocs ook al zo spannend......

maar serieus. het scheelt idd niet zo heel veel geld op de wegverkoop zooi na dan misschien. maar je hebt wel een boel winkels bij elkaar, dus een hoop zooi te koop.
dat het daarbij onwijs druk is moet je dan maar op de koop toenemen, dat heeft ook wel zo sn charme. stel je voor hcc dagen zonder drukte

-de postbode-
Oud 05-11-2002, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Ikedea schreef:
die heb ik nu ook --> tiept als een laptop --> absoluut heerlijk, en die sneltoetsen, wat een weldaad!!!

Typt als een laptop?
Een scrollwieltje op je toetsenbord is ook erg fijn, lekker met je linkerhand door een pagina heen scrollen.

Wat ook wel leuk is van de HCC-dagen is het feit dat je een heleboel hardware echt kan zien en aanraken. Op internet moet je het met plaatjes doen.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 20:34
Moonspell
Moonspell is offline
Citaat:
Ikedea schreef:
weet ik

Nou als ik jou verhalen lees van je pc problems en je kast etc mag jij je ook niet de ervaren tweaker noemen...

Iemand kan pas zelf bepalen als hij / zij er is geweest punt.
En ga dat dan niet voor iemand verpesten.

Bedankt,

Moonspell
Oud 05-11-2002, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Moonspell schreef:
Nou als ik jou verhalen lees van je pc problems en je kast etc mag jij je ook niet de ervaren tweaker noemen...
Problemen zijn er om op te lossen ---> ik zei ook niet direct dat ik een ervaren tweaker ben, maar ga er snel vandoor op de tweakersnelweg. Ik bedoel, zijn alle tweakers alwetend geboren ofzo?? Ik heb nu bijna alle problemen meegemaakt met mijn putertje, dat ik ook van alles wel eigenlijk best veel af weet. Zowel hardwarematig als softwarematig .....

Citaat:
Moonspell schreef:
Iemand kan pas zelf bepalen als hij / zij er is geweest punt.
En ga dat dan niet voor iemand verpesten.
Ik ben er zelf geweest en vond het veels te druk. Wil alleen maar kenbaar maken dat het niet zo enorm stuntprijzenfestival is, ondanks veel mensen dat denken. Dus, ik geef alleen aan dat het niet allemaal goedkoop is en voor bijna nix, je moet er weldegelijk flink voor neertellen, cker nu het steeds meer in trek komt --> meer mensen ---> jaarbeurs wil meer geld zien --> wordt verrekend in de prijs enz enz enz etc etc.

Citaat:
Moonspell schreef:

Bedankt,

Moonspell
Graag gedaan

Laatst gewijzigd op 05-11-2002 om 23:29.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 21:45
Verwijderd
Citaat:
PIE schreef:
Typt als een laptop?
Een scrollwieltje op je toetsenbord is ook erg fijn, lekker met je linkerhand door een pagina heen scrollen.

wieltje rulez cker --> tiept als een laptop, ik bedoel lekker gedempt geluid !!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 22:31
gna
gna is offline
Ik ga kopen:

ehh...

pffff

wat goedkope zooi.... enzo?

zie ik daar wel maar ik moet er zijn, want ik vind t cool, zo'n enorme beurs. en gamexpo is erbij dit keer!

geen grote aankopen meer voor mij
doe ik wel in een winkel in de buurt, voor dezelfde prijs en handig mbt garantie.
Oud 06-11-2002, 08:42
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
vroeger (ik spreek over 7 jaar terug ofzo) was het
nog echt gezellig...

tis ERG commercieel geworden inderdaad, jammer...
Oud 06-11-2002, 10:01
Verwijderd
Citaat:
a new noise schreef:
nog echt gezellig...

Toen was jij 11 ja... :>
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2002, 10:37
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
PIE schreef:
Toen was jij 11 ja... :>
ghehe ja ik ging altijd met pappa,
volgens mij nog langer al
Oud 06-11-2002, 12:08
Moonspell
Moonspell is offline
Citaat:
Ikedea schreef:
Problemen zijn er om op te lossen ---> ik zei ook niet direct dat ik een ervaren tweaker ben, maar ga er snel vandoor op de tweakersnelweg. Ik bedoel, zijn alle tweakers alwetend geboren ofzo?? Ik heb nu bijna alle problemen meegemaakt met mijn putertje, dat ik ook van alles wel eigenlijk best veel af weet. Zowel hardwarematig als softwarematig .....

Ik begrijp dat problemen er zijn om op te lossen, en dat kan hier ook. Maar van enkele mensen lees ik antwoorden dat ik denk dat deze personen werkelijk alles zo goed weten terwijl ik lach om sommige vragen. Oke misschien heb ik niet het recht om dit te zeggen want ik heb zelf ook weinig kennis,en dat geef ik toe.
Toch weet ik van bepaalde dingen veel af, maar dat ga ik niet rond schreeuwen. Hou het dus gezellig, en ik denk dat je HCC zobiezo een keer moet mee gemaakt hebben, het is ten slotte iets apparts.

Citaat:
Ik ben er zelf geweest en vond het veels te druk. Wil alleen maar kenbaar maken dat het niet zo enorm stuntprijzenfestival is, ondanks veel mensen dat denken. Dus, ik geef alleen aan dat het niet allemaal goedkoop is en voor bijna nix, je moet er weldegelijk flink voor neertellen, cker nu het steeds meer in trek komt --> meer mensen ---> jaarbeurs wil meer geld zien --> wordt verrekend in de prijs enz enz enz etc etc.

Graag gedaan
Tsjah commercieel wordt steeds meer.............
Toch denk ik dat er best intressante dingen te zien zal zijn, en het leuk is om mee te maken. Ondanks de kosten.
Niet iedereen kan zeggen dat het eeeeerder veel leuker was,
mjah of je je daar nou zo druk om moet maken, het komt af en toe over zo van : ik ben de beste tweaker, en heb die tijd van 5-10 jaar geleden nog mee gemaakt, en jij newbee hou je mond want je weet er niets van af
Oud 06-11-2002, 13:24
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
a new noise schreef:
nog echt gezellig...

Nou, ik ben nu 22, en volgens mij ben ik daar voor het eerst op mijn 13e/14e geweest ofzo, en ik kan me alleen maar herinneren dat het er gigantisch druk was, en dat ik bang was mijn vader kwijt te raken
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 15:47
de postbode
de postbode is offline
we dwalen een beetje af heb ik het idee. erg veel nut om elkaar te flamen over het feit dat het daar druk is is er niet echt. het is gewoon druk punt. het hoort er bij. vindt je dat niets... dan ga je toch lekker niet.
dat de prijzen niet erg laag zijn is wel redelijk bekend. ok dat je dat nog een keer post. het is gewoon sowieso handig om van evt grote (lees dure) dingen gewoon een uitdraaitje van de pricewatch mee te nemen. en voor de moderne mensen onder ons is er natuurlijk ook de mogelijkheid om te wappen naar www.tweakers.net/pricewatch

-de postbode-
Oud 07-11-2002, 04:36
Blizz
Blizz is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef:
Ik ga wel... Gewoon beetje rondsnuffelen. Inderdaad rounded ide kabels halen. Verder heb ik een nieuwe brander nodig maar waarschijnlijk word het een dvd-brander dus daar ga ik ook voor kijken. Ik vind het wel gezellig wel druk dat wel.
zozo.. mevrouw heeft er verstand van

mps misschien?
Oud 07-11-2002, 05:04
Lyx
Lyx is offline
nieuwe hd / grafische kaart zou handig zijn
Oud 07-11-2002, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Lyx schreef:
nieuwe hd / grafische kaart zou handig zijn

www.tweakers.net/pricewatch -- doe jezelf de ellende van de HCC-dagen niet aan joh.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 11:18
Lyx
Lyx is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
www.tweakers.net/pricewatch -- doe jezelf de ellende van de HCC-dagen niet aan joh.

"zou handig zijn"

ben nie egt daadwerkelijk te gaan
al die beursen zijn vaak op zaterdag .. en dan kan ik nooit

Verder vind je op die beursen wel vaak goederen die goedkoper zijn dan normaal

buersen zijn handig.. als je van te voren weet wat je wilt haalt
Oud 07-11-2002, 11:57
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Lyx schreef:
ben nie egt daadwerkelijk te gaan
al die beursen zijn vaak op zaterdag .. en dan kan ik nooit
HCC-dagen:
Vrijdag 22 november
Zaterdag 23 november
Zondag 24 november

Dus je kan wel
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 12:58
de postbode
de postbode is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
[oftopic] [no flame] meestal ben ik het met je eens doberman... maar ik zie echt niet in wat voor nut het heeft om iedereen in dit topic duidelijk te maken dat jij de hcc dagen maar niets vindt. dat is gezegt meer dan nodig zelfs dus ga nu ff een ander topic vervuilen [/oftopic] [/no flame]

-de postbode-
Oud 07-11-2002, 13:28
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
Blizz schreef:
zozo.. mevrouw heeft er verstand van

mps misschien?
volg ict opleidingkje.....
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 21:37
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef:
volg ict opleidingkje.....
*Respect, meisjes in de ICT *
Ik doe zelf ook ICT!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 22:43
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
*Respect, meisjes in de ICT *
Ik doe zelf ook ICT!
ik ben de enige uit 150 leerlingen merkte ik gister.... best eng... maar tis wel cool en easy
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 23:31
Orion16
Orion16 is offline
Ow, dan zijn er bij ons toch wel wat meer meisjes van de 2ejaars ICT afdeling: 2 meisjes op ongeveer 60 jongens
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 08:23
Verwijderd
Ik ga heel misschien ook (al is de kans klein dat ik daar iets koop). Misschien idee om daar een kleine meeting te houden? :+
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 12:25
Verwijderd
Citaat:
de postbode schreef:
[oftopic] [no flame] meestal ben ik het met je eens doberman... maar ik zie echt niet in wat voor nut het heeft om iedereen in dit topic duidelijk te maken dat jij de hcc dagen maar niets vindt. dat is gezegt meer dan nodig zelfs dus ga nu ff een ander topic vervuilen [/oftopic] [/no flame]

-de postbode-
Mwach, d'r wordt wel meer geflamed hier, door o.a. Koen, Ikedea, Blizz en Moonspell. En zolang het maar nuttig flamen is (zoals verwijzen naar Pricewatch) heb ik d'r geen moeite mee.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef:
......... Mwach, d'r wordt wel meer geflamed hier, door o.a. Koen, Ikedea, Blizz en Moonspell.........
Ik sta in hetzelfde rijtje met Koen, mensen gaan me herkennen ---> jammer dat het i.v.m. flamen is

* pakt fototoestel, maakt foto *

pomtidompiedom --> * druk veel foto's af, en zet handtekening erbij *

* voelt zich beroemd worden *
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 15:52
L@CuTu$
L@CuTu$ is offline
Ik ga daar zeer zeker een AlphaStation ontvangen (EV4 machine)

en ik ga zoeken voor de AGG (Acorn Gebruikers Groep) ik ben namelijk geinterreseerd in een SCSI Podule voor mijn Archimedes 310

En ach , als er misschien wat leuk non-x86 spul te vinden is , why not ??
Oud 08-11-2002, 16:52
Verwijderd
Ik ga lekker op vrijdag, want dan is de treinreis tenminste gratis. Zonder OV-studentenkaart zou ik waarschijnlijk thuis blijven, want om nou €22 te betalen voor alleen de reis... Kaartje moet ook nog gekocht worden, dus dan zou ik voor ongeveer €30 alleen nog maar binnen zijn, en dat heb ik er niet voor over.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 18:57
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
Ow, dan zijn er bij ons toch wel wat meer meisjes van de 2ejaars ICT afdeling: 2 meisjes op ongeveer 60 jongens
ach vind het niet erg kan toch niet zo goed met meiden opschieten beter met jongens dus
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 13:16
Verwijderd
Ik ga er wel heen, maar puur om gezellig met vrienden een beetje over die beurs te sjouwen, beetje te snacken bij die tentjes en lekker naar de mensen en de apparatuur te kijken. Computerapparatuur moet je er niet meer kopen, het fabeltje dat het er zo goedkoop is heeft vijf jaar geleden de geest al gegeven...iedereen met een beetje verstand van de markt weet dat 95% van de hardware-stands überhaupt eigendom zijn van gewone bedrijven, dat die dus echt niet zomaar hun spul voor onder de normale prijs wegdoen, hooguit in het kader van een actie of een stunt in het laatste halfuur ofzo...je kunt beter online kopen en met de t.net pricewatch uitzoeken wat het goedkoopste is...makkelijker en betrouwbaarder ook.

[Edit - zie nu eigenlijk pas dat ik het roerend met Dobermann eens ben [/Edit]
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 14:28
Moonspell
Moonspell is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
Mwach, d'r wordt wel meer geflamed hier, door o.a. Koen, Ikedea, Blizz en Moonspell. En zolang het maar nuttig flamen is (zoals verwijzen naar Pricewatch) heb ik d'r geen moeite mee.
Mensen kunnen toch zelf bepalen of ze wel of niet gaan?!
Waarom altijd dat gezeur van 'ik weet het beter" oke een advies geven is prima, maar waarom zal je bij voorbaat iemand de lol al afnemen door hier rond te "schreeuwen" dat het niets is?
Misschien is het ook wel niets, maar laten de mensen zoals ik dat al heb aangegeven zelf bepalen...

En ik post al weinig, kom je ook nog aan met dat ik "flame" ..
right, snel geirriteerd als iemand het niet met je eens is?

tenminste zo vat ik het op. ( btw je hebt me in het verleden heus wijze raad gegeven en geholpen, waardeer ik ook best wel) vind dit alleen beetje jammer spijt me

Moonspell
Oud 09-11-2002, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Moonspell schreef:
-snip-
Moonspell
Wow dude; je mist hier iets.. 't Zal mij echt een zorg zijn of jij flamed of niet hoor, maar echt vriendelijk was die opmerking tegen Ikedea niet echt. Dat was alles waar ik op doelde; en dat de Postbode (of wie dat dan ook was) mij op de vingers tikte voor flamen en de rest ongemoeid laat terrrrrrwijl ik ook nog eens een hele mooie URL pastte

En laten we wel wezen; echt boeiend is dit forum niet de laatste tijd, dus waarom niet een beetje meer offtopic gaan en zachtjes flamen opdat d'r wat leven in de brouwerij komt?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef:

En laten we wel wezen; echt boeiend is dit forum niet de laatste tijd, dus waarom niet een beetje meer offtopic gaan en zachtjes flamen opdat d'r wat leven in de brouwerij komt?
Leven in de brouwerij? We kunnen vragen of Ratsja ons over de kwaliteit van MP3 wil vertellen?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 16:35
de postbode
de postbode is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
Wow dude; je mist hier iets.. 't Zal mij echt een zorg zijn of jij flamed of niet hoor, maar echt vriendelijk was die opmerking tegen Ikedea niet echt. Dat was alles waar ik op doelde; en dat de Postbode (of wie dat dan ook was) mij op de vingers tikte voor flamen en de rest ongemoeid laat terrrrrrwijl ik ook nog eens een hele mooie URL pastte

ik zij niet dat ik het geflame van de rest goed vond/vind. allen dat ik van jou beter verwachte. misschien had dat wat duidelijker gekunt. indien ernstig leed is geleden aan jou kant hier voor excuus
verder denk ikniet dat het hier veel boeiender word als we gaan flamen maarja, een proef periode kan natuurlijk

-de postbode-
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten