Advertentie | |
|
![]() |
|
wat is de zieke geest...?
en dit is nou niet bepaald iets voor lifestyle ![]() Ik kom altijd terug op Hitler, in menig oog was deze man goed ziek, maar in sommige opzichten was zijn politiek ook weer goed... alles heeft zijn voor en tegens... maar meestal wegen de tegens zwaarder dan de voors (maar goed ook)
|
Verwijderd
|
simmige dingen die uit zieke geesten voortkomen vindt ik niet mooi, maar dat is meestal als het ding zelf ook kenmerken van die 'zieke geest' vertoont. Als bijvoorbeeld Wagner heftige muziek schijft, en daarin merk je niets van zijn 'ziekte' dan maakt het allemaal niks uit. Ik kan zelfs naar black metal luisteren, hoewel ik de tekstn vaak heel dom en ziek vind. Maar aangezien ik nooit naar teksten luister als ik muziek luister, maakt me dit niets uit.
|
![]() |
|
![]() |
Jazeker, denk maar aan Nietzsche. Ik sta niet achter zijn idealen, maar heb wel bewondering voor zijn scherpheid en argumentatievermogen, en dat ten opzichte van iets wat als 'slecht' beschouwd wordt.
Groetjes Ben(die nog 2 boeken over Nietzsche moet lezen ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar hij had nogal radicale ideeen omtrent vrouwen en zwakzinnigen en het christendom etc. Dus tja, als je het vergelijkt met de rest van de maatschappij dan was hij wel ziek ja! ![]() Groetjes Ben(die zich niet helemeel goed voelt ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Wat maakt hen inferieur aan ons anders dan niet relevante zaken als geloof?? Groetjes Ben(die niet inziet wat er positief aan is ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
kun jij ademen tijdens deepthroaten? veryniceguy | 41 | 11-07-2011 20:27 | |
Seksualiteit |
Kun jij vaginaal klaarkomen? MiBe | 49 | 09-01-2010 14:39 | |
De Kantine |
Naar wat kun jij een poos kijken/luisteren zonder iets anders te doen Verwijderd | 56 | 21-04-2005 14:58 | |
Psychologie |
Kun jij goed voor jezelf opkomen? Silvie | 22 | 16-09-2004 18:44 | |
Liefde & Relatie |
Wat kun jij NIET doen met je vriend(in)? Sade | 38 | 04-02-2004 20:33 | |
Algemene schoolzaken |
kun jij nog zonder je mobieltje??? rob_koopmans | 63 | 21-11-2003 14:50 |