Advertentie | |
|
![]() |
|
Het komt omdat het hele boedistische geloof gericht is op jouw eigen behoeften.
Ze zeggen dat je moet doen wat je leuk vind en wat je wil. Het is niet verplicht om te bidden om te mediteren. De mensen doen dat toch, omdat ze het zelf willen. [Dit bericht is aangepast door Mysticus (28-02-2002).]
||
![]() |
Citaat:
Groetjes Ben(die wat betreft het religie aspect positief tegenover boedisme staat ![]()
|
ik denk dat boeddhisten zo gelukkig zijn (eventueel) omdat ze zo lang en hard mediteren dat ze eht verschil niet meer zien tussen zichzelf en de wereld, en ze hun zorgen zo heel snel van zich af kunnen schuiven.
ze zijn zo geconcentreerd op rustig zijn dat niets verder uitmaakt. ik weet niet of dat goed of slecht is. daar heb ik nog geen oordeel over
|
is dat bewezen? haha ......wisk niet joh.....um......ik weet er dus ook geen antwoord op .....lijkt me trouwes wel vreemd
![]() ![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door ZzZzJaNtAlZzZzkiE (05-03-2002).]
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|