Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Jaya was minder cool dan verwacht,daarenteger was Flogging Moly echt zo onwijs cool *flipt nog steeds* goeie show,gave sfeer enzo.. alleen weeres geen geld meegenomen voor sjirt ![]() wat was dit een nuttige reply zeg
|
whaaaah iedereen enthousiast, heb nou nog meer zin ik ga over paar minuutjes richting trein fietsen en dan naar de 013
![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
edit: dus niet gisteren.. maar alsnog, deze week dus.. nog steeds vaag :/
Laatst gewijzigd op 23-11-2002 om 19:10. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
kheb me echt kapot geergerd gister.... ik heb ze dit jaar 4x gezien en altijd koel gevonden maar deze keer... ik had al zown vermoeden toen ik zag dat ze 12 euro zouden kosten en in alle zaaltjes iedereen zoveel neer moest leggen... dat zal wel nie meer zo koel zijn als een half jaar geleden... en idd, ze schijnen 'de band van lowlands' te zijn geweest dit jaar en dat was te merken, een bijna uitverkocht 013... en ik moet zeggen dat ik het nieuwe publiek wat ze hebben aangesproken nie echt geweldig vond... dr was 75 % van de tijd in het midden geen pit ze stonden alleen maar te wachten totdat ze het podium weer op konden klimmen, constant stonden er 8 mensen op het podium zelf bij een enkel rustiger liedje en tussen de liedjes door... kheb echt NIKS tegen stagediven hoor maar als je niet voor de muziek komt, niet danst maar alleen maar omste beurt het podium op klimt vink je stom... kreeg dr echt heel erg genoeg van... was kei sjago geworden.. nou toen hebben we het naar de band kijken maar laten zitten zijn we wat meer naar de zijkant gegaan waar wel mensen aan het dansen waren en hebben we het toch nog een beetje leuk gehad... maar ik moet de volgende keer toch mar eens goed nadenken of ik ga.....
was trouwens idd een lief string+hempje setje maar kvond het een beetje duur dus heb gewoon 3/4 girlie ding gekocht...
|
Kut he stagedivers. Nu in Nihgttown viel het nog (redelijk) mee goddank. Ik had het bij het concert van DKM dat ik er echt he-le-maal gestoord van werd. Continu mensen aan het lopen en springen, ik hoorde op een gegeven moment de muziek niet meer, ik zag alleen nog stagedivers. Ik heb ook echt wel iets ertegen. En ook tegen crowdsurfers. Ik wil geen mensen op mijn hoofd, ik kom voor de muziek en ik wil niet op hoeven letten of er niet iemand in mijn richting word gegooid.
|
Nah ik erger me er nie altijd aan ofzow... ik vind het er wel een beetje bijhoren... en goh dat iemand 1/2x springt en verder de hele tijd danst en leuk doet nah dan heb ik dr helemaal geen problemen mee maar zucht van die stommerds die alleen komen om 'koewl' en 'zijn wij even alternatief' te doen die vink stom en die vang ik echt nie op ik ga netjes een stapje opzij als ze springen hihi *evil*
||
Citaat:
![]() Ik heb in principe niet veel tegen stage-diven, als het een paar keer gebeurd is leuk... Maar het moet niet zo zijn dat er eerst een gaat, klem daarna nog een, daarna nog een en nog een... Dan wordt het heel vervelend en irritant... 1x in de zoveel tijd is gwoon leuk, en hoort erbij, maar niet continu! Dat zuigt... Op kleine festivals/optredens waar niet zo heel erg veel mensen komen, dus waar je al een vrij rustige pit hebt, vind ik het erg geslaagd om stage-divers onderuit te halen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() edit: maar je hebt wel gelijk op divers-gebied.. maar daardoor liet ik de pret gewoon niet drukken
Laatst gewijzigd op 25-11-2002 om 19:42. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ennuh het was voor mij ook vooral het begin dat ik kut vond... daarna benk wat naar achter gegaan en daar waren een aantal mensen die hetzelfde idee hadden dus dat was wel leuk... maar zo jammer dat je de band soms nie kon zien door de hoeveelheid mensjes opt podium.....
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|