Oud 21-11-2002, 17:01
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Was echt superwijs!

En wie heeft er op de terug weg nog 2gasten in een raam zien zitten die iedereen welthuis wenste?

Nou, dat was ik dus met een hele goeie vriend van me.

Maar even:

Het voorprogramma vond ik heel erg rommelig. Heb ook geen idee hoe die band heette (iets van BGR ofzo?) en ik snap al helemaal neit waarom ze de hele tijd Ska! riepen

Flogging Molly vond ik echt super! Echt een van de beste concerten die ik gezien heb. Klonk goed, de sfeer was geweldig, 1 super pit, en iedereen was vrolijk, stond te dansen en alles. Echt fantastisch. Alleen elke 10 seconden weer een stagedivertje opvangen is wel irritant, maarjah, dat hoort er nou eenmaal bij

Kortom: Flogging Molly ruleerd!

En dat mini-8string-gitaartje was superwijs!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-11-2002, 17:06
Not for Sale
Not for Sale is offline
michiel die was daar
Oud 21-11-2002, 17:30
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Coolkast schreef:
michiel die was daar
Dat is nuttig.

Peter jan balkenende was in de 2e kamer

Herman Brusselmans liet een x een scheet
Oud 21-11-2002, 17:39
Not for Sale
Not for Sale is offline
en michiel is een klasgenoot van mij.
en o ja, hij kwam met een kater op school.

nuttig? wat is nuttig. nuttig is relatief.

maarre ontopic wat voor muziek maakt flogging molly?
Oud 21-11-2002, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Coolkast schreef:
maarre ontopic wat voor muziek maakt flogging molly?
kutmuziek

folkpunk
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 19:03
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Ach, dombo's zoals jij zullen er altijd blijven bestaan he Ufke?

Maar ze maken dus inderdaad folkpunk zeg maar ierse folkliederen a de Dublinners, maar dan sneller en harder
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 10:17
Gwen.
Gwen. is offline
Ik ben gister naar FM in Nighttown geweest en het was echt ge-wel-dig! Eerst kwam Jaya The Cat, en daar was ik al bijzonder niet van onder de indruk geweest op Pukkelpop. Maar ik dacht, let's give 'em another chance, maar het was even kut en saai als toen. Echt, ik snap niet wat mensen in ze zien, ze maken saaie standaard ska, alsof het zo uit een boekje "hoe speel ik ska in 2 dagen" is geplukt en de bas is ook veel te hard en het klinkt allemaal veelste vlak. Gelukkig was FM haar/zijn geld wel waard, had ik ook al 2 x mogen aanschouwen dus daar wsa ik ook niet echt bang voor, alle koele nummers gespeeld, Black Friday Rule, Drunken Lullabies, What's Left of the Flag, Cruel Mistress, Dancing on Devil's Dancefloor, Every Dog has it's Day, The Worst Day since Yesterday, The Likes of You, Selfish Man, If I ever Leave This World Alive en nog een aantal. Ze hebben geen enkel langzaam nummer gespeeld, en het was echt geweldig, heel Nighttown 1 pit waaah het was echt geweldig en iedereen die nog gaat wens ik heel veel plezier en dat zal ook ongetwijfeld lukken
Oud 22-11-2002, 10:20
Gwen.
Gwen. is offline
Oh en alle meisjes ze verkopen geweldige strings + spagettitopje voor 20 € in zwart en rood en ze zijn echt heeeel erg koel. En ik had geen geld . Dus ik wil dat dat niemand overkomt
Oud 22-11-2002, 10:58
Barbabarbara
Barbabarbara is offline
Ik was gister ook In Nighttown en vond het ook echt geniaal!
Vond Jaya the Cat wel leuk eigenlijk,
maar ze zijn een beetje saai op het podium en k vin ze live niet zo geweldig.(maar toch vonnik het leuk, dat verwachie nie echt he???)
Beetje jammer alleen dat iedereen een beetje stilletjes bleef staan, anders had het vast al leuker geweest, meer sfeer en blijheid enzo
Mja, Flogging Molly, SUPER!!!!!!!!!!!!!
Heb t enorm naar mn zin gehad!
Leuke sfeer, leuke mensen, goeie muziek
ja voor mij voor herhaling vatbaar!
Was helemaal gesloopt toen het was afgelopen dat bewijst wel dat het leuk was voor mij! Hahahaha, als k na een optreden nie moe ben van het dansen enzo dan klopt er iets niet

Die string en topje waren idd wel cewl maar k ben toch maar voor de girlie met knal groene mouwen en randjes enzow gegaan
Oud 22-11-2002, 10:58
Passenger
Passenger is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Ik ben gister naar FM in Nighttown geweest en het was echt ge-wel-dig!
Ik was daar ook!!! En het was inderdaad super!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 12:09
Verwijderd
kga ze morgenavond zien in de 013
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 12:40
Verwijderd
ik ben gister in nighttown geweest... echt geweldig.. helemaal kapot gedanst, geweldige sfeer, iedereen vrolijk...

vanochtend stond ik nog te stuiteren
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 12:44
a new noise
a new noise is offline
wat een gezeik omtrent jaya hier zeg,
ik heb een show meegemaakt in een cafe, was super...
en al helemaal geen STANDAARD SKA, come on miss quasy,
er is duidelijk punk, rock en hiphop invloed te horen.
Oud 22-11-2002, 13:10
Barbabarbara
Barbabarbara is offline
Citaat:
a new noise schreef:
ik vind het ook zeker niet standaard,
en vond Jaya ook echt wel goed,
maar ik vond wel dat de 'zang' nou niet echt denderend was(in vergelijking met op cd).
En tja, omdat iedereen zo doods stond te zijn was het nou niet echt een feestje jammergenoeg.
Zou ze graag nog een keer zien als ze ergens 'hoofdact' zijn, dan zijn er ws toch meer mensen die het echt waarderen en leuk vinden, en is het vast en zeker veeeeeeel leuker!
Oud 22-11-2002, 13:13
Verwijderd
In de Melkweg was het ook leuk hoor!

Gave band gewoon, kan niet fout gaan

Eén minpuntje: ze hadden exact hetzelfde programma als de laatste keer dat ik ze zag: inclusief het stukje "ole, ole ole ole". Maar dat bedierf de pret eigenlijk niet
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 13:17
Verwijderd
ik vond jaya echt kut, veel te veel hiphop raggae idd... bah... ik wil huppelska
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 20:06
Verwijderd
FM was echt super cool ja geweldig grote pit in da relatief kleine zaaltje, ben echt bont en blauw gewoon owja, als je toevallig een klein meisje hebt gezien wat onder het 1e nummer al dr schoen kwijt was dan was ik dat
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 20:31
Barbabarbara
Barbabarbara is offline
hahahaha
k heb wel tegen het eind een gozer met een schoen in de lucht zien staan
Ik was het meisje met het 'volkomen kut' truitje
Oud 23-11-2002, 10:17
Pruttelpot
Pruttelpot is offline

Ik raakte mn schoen ook kwijt, maa rprecies tijdens een rustig stukje, was wel mazzel
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 11:47
Passenger
Passenger is offline
ik ben dit keer helemaal NIX kwijtgeraakt zelfs niet eens blauwe plekken of open liggende lichaamsdelen aan overgehouden... Mja, ik stond ook de hele tijd klem voor het podium, dus alles gebeurde alleen maar achter me Dat scheelt wel
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 12:36
+CaWt'z+
+CaWt'z+ is offline
Citaat:
Barbabarbara schreef:
hahahaha
k heb wel tegen het eind een gozer met een schoen in de lucht zien staan
Ik was het meisje met het 'volkomen kut' truitje
da waren wij waarschijnlijk na paar minuten die schoen maar naar voren gesmete,t leek alsof niemand iets miste

Jaya was minder cool dan verwacht,daarenteger was Flogging Moly echt zo onwijs cool *flipt nog steeds* goeie show,gave sfeer enzo..

alleen weeres geen geld meegenomen voor sjirt

wat was dit een nuttige reply zeg
Oud 23-11-2002, 16:03
LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
Flogging Molly vind ik wel cool.. kon der niet heen.. maar k ben wel benieuwd hoe Jaya The Cat gaat spelen volgende week in de Kade
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 17:24
Verwijderd
Ik heb flogging molly op pukkelpop gezien, dat was ook zeker heel erg gaaf!!! Tlijkt wel praktisch altijd een goede sfeer als hun optreden!!!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 17:30
Roxy
Roxy is offline
whaaaah iedereen enthousiast, heb nou nog meer zin ik ga over paar minuutjes richting trein fietsen en dan naar de 013 heb dr erg veel zin in en op aanraden van miss quasy zal ik 20 euro meenemen voor het geval dat ik die string ook leuk vind
Oud 23-11-2002, 19:02
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef:
Het voorprogramma vond ik heel erg rommelig. Heb ook geen idee hoe die band heette (iets van BGR ofzo?) en ik snap al helemaal neit waarom ze de hele tijd Ska! riepen
Was BgR gisteren in tivoli??? Vaagheid..

edit: dus niet gisteren.. maar alsnog, deze week dus.. nog steeds vaag :/

Laatst gewijzigd op 23-11-2002 om 19:10.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2002, 10:02
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
a new noise schreef:
Ja dat hiphop hoor je ook wel. En dat klintk voor geen meter.
Oud 24-11-2002, 10:56
Roxy
Roxy is offline
kheb me echt kapot geergerd gister.... ik heb ze dit jaar 4x gezien en altijd koel gevonden maar deze keer... ik had al zown vermoeden toen ik zag dat ze 12 euro zouden kosten en in alle zaaltjes iedereen zoveel neer moest leggen... dat zal wel nie meer zo koel zijn als een half jaar geleden... en idd, ze schijnen 'de band van lowlands' te zijn geweest dit jaar en dat was te merken, een bijna uitverkocht 013... en ik moet zeggen dat ik het nieuwe publiek wat ze hebben aangesproken nie echt geweldig vond... dr was 75 % van de tijd in het midden geen pit ze stonden alleen maar te wachten totdat ze het podium weer op konden klimmen, constant stonden er 8 mensen op het podium zelf bij een enkel rustiger liedje en tussen de liedjes door... kheb echt NIKS tegen stagediven hoor maar als je niet voor de muziek komt, niet danst maar alleen maar omste beurt het podium op klimt vink je stom... kreeg dr echt heel erg genoeg van... was kei sjago geworden.. nou toen hebben we het naar de band kijken maar laten zitten zijn we wat meer naar de zijkant gegaan waar wel mensen aan het dansen waren en hebben we het toch nog een beetje leuk gehad... maar ik moet de volgende keer toch mar eens goed nadenken of ik ga.....

was trouwens idd een lief string+hempje setje maar kvond het een beetje duur dus heb gewoon 3/4 girlie ding gekocht...
Oud 24-11-2002, 11:15
Gwen.
Gwen. is offline
Kut he stagedivers. Nu in Nihgttown viel het nog (redelijk) mee goddank. Ik had het bij het concert van DKM dat ik er echt he-le-maal gestoord van werd. Continu mensen aan het lopen en springen, ik hoorde op een gegeven moment de muziek niet meer, ik zag alleen nog stagedivers. Ik heb ook echt wel iets ertegen. En ook tegen crowdsurfers. Ik wil geen mensen op mijn hoofd, ik kom voor de muziek en ik wil niet op hoeven letten of er niet iemand in mijn richting word gegooid.
Oud 24-11-2002, 12:09
Roxy
Roxy is offline
Nah ik erger me er nie altijd aan ofzow... ik vind het er wel een beetje bijhoren... en goh dat iemand 1/2x springt en verder de hele tijd danst en leuk doet nah dan heb ik dr helemaal geen problemen mee maar zucht van die stommerds die alleen komen om 'koewl' en 'zijn wij even alternatief' te doen die vink stom en die vang ik echt nie op ik ga netjes een stapje opzij als ze springen hihi *evil*
Oud 24-11-2002, 14:01
Passenger
Passenger is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Kut he stagedivers. Nu in Nihgttown viel het nog (redelijk) mee goddank.
Idd, hoewel als je vooraan stond je toch redelijk vaak last had van misspringende mensen... Ik zag dat een jongen bijna zn nek brak toen iemand met zn aars op zijn hoofd terecht kwam Zag er niet erg gezellig uit...
Ik heb in principe niet veel tegen stage-diven, als het een paar keer gebeurd is leuk... Maar het moet niet zo zijn dat er eerst een gaat, klem daarna nog een, daarna nog een en nog een... Dan wordt het heel vervelend en irritant... 1x in de zoveel tijd is gwoon leuk, en hoort erbij, maar niet continu! Dat zuigt...
Op kleine festivals/optredens waar niet zo heel erg veel mensen komen, dus waar je al een vrij rustige pit hebt, vind ik het erg geslaagd om stage-divers onderuit te halen Is heel leuk, pasgeleden trok ik bij een ondersteunend iemand zn arm "per ongeluk" weg, lazert die kerel die er bovenop lag echt in 1x bestwel redelijk hard vanaf, ghegheghe
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 17:59
*oma*
*oma* is offline
bah, ik ben ook nooit ergens
Oud 25-11-2002, 15:44
Rrr.
Rrr. is offline
in de 013 vond ik het geweldig, heerlijke sfeer, dansende en blèrende mensen... een van de leukste livebands die ik gezien heb denk ik zo.. ja klopt denk ik wel 'band van lowlands' daar zag ik ze ook voor het eerst..
Oud 25-11-2002, 17:01
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
YuckFou schreef:
in de 013 vond ik het geweldig, heerlijke sfeer, dansende en blèrende mensen... een van de leukste livebands die ik gezien heb denk ik zo.. ja klopt denk ik wel 'band van lowlands' daar zag ik ze ook voor het eerst..
echt waar damn... kvond het echt rampzalig met de band was niks mis maar de sfeer vond ik echt kut... nah jah iets andere mening dr over
Oud 25-11-2002, 19:39
Rrr.
Rrr. is offline
Citaat:
Roxy schreef:
echt waar damn... kvond het echt rampzalig met de band was niks mis maar de sfeer vond ik echt kut... nah jah iets andere mening dr over
ik heb je nog gezien.. maar volgens mij ken je mij verder helemaal niet, dus viel ik je maar niet lastig .. ik had het toch echt prima naar mijn zin.. gewoon een grote troep geweldig

edit: maar je hebt wel gelijk op divers-gebied.. maar daardoor liet ik de pret gewoon niet drukken

Laatst gewijzigd op 25-11-2002 om 19:42.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 10:30
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
YuckFou schreef:
ik heb je nog gezien.. maar volgens mij ken je mij verder helemaal niet, dus viel ik je maar niet lastig .. ik had het toch echt prima naar mijn zin.. gewoon een grote troep geweldig

edit: maar je hebt wel gelijk op divers-gebied.. maar daardoor liet ik de pret gewoon niet drukken
eej ik mag wel lastig gevallen worden! ik vind het leuk om lastig gevallen te worden hihi nah ik doe dat zelf ook nie zo snel hoor omdat ik dan nie echt iets te zeggen weet... maar voortaan wel doen hoor ik bijt (meestal ) niet.....
ennuh het was voor mij ook vooral het begin dat ik kut vond... daarna benk wat naar achter gegaan en daar waren een aantal mensen die hetzelfde idee hadden dus dat was wel leuk... maar zo jammer dat je de band soms nie kon zien door de hoeveelheid mensjes opt podium.....
Oud 26-11-2002, 14:38
TeethgrindeRRR!
TeethgrindeRRR! is offline
Ik had de show in 013 gezien en die was echt supervet!!! Echt een van de betere shows die ik gezien heb met een heeeeeerlijke sfeer!!!

zo.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 16:13
Rrr.
Rrr. is offline
Citaat:
Roxy schreef:
eej ik mag wel lastig gevallen worden! ik vind het leuk om lastig gevallen te worden hihi nah ik doe dat zelf ook nie zo snel hoor omdat ik dan nie echt iets te zeggen weet... maar voortaan wel doen hoor ik bijt (meestal ) niet.....
ennuh het was voor mij ook vooral het begin dat ik kut vond... daarna benk wat naar achter gegaan en daar waren een aantal mensen die hetzelfde idee hadden dus dat was wel leuk... maar zo jammer dat je de band soms nie kon zien door de hoeveelheid mensjes opt podium.....
ik zal het onthouden .. ik stond trouwens op het station wat stiekem te loeren.. je hebt me ook nog gezien maar je keek niet zo vrolijk dus toen had ik de moed niet eens je aan te spreken .. ik had zo'n achterlijke rode panty aan met twee verticale strepen met een rokje.. maar goed, ik bijt meestal gewoon terug hoor dus daar zal het niet aan liggen..
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten