![]() |
|
heb wel antibiotica kuur gehad... maar zeker niet voor puistjes. Lijkt mij eigenlijk wel een beetje vreemd. antibiotica is toch tegen ontstekingen en puistjes zijn dat toch niet of zie ik dat nou verkeerd?
![]() En van de pil, jah... das al eerder gezegd: verschilt per persoon.
|
![]() |
ik heb wel eens capsules moeten slikken.. 2 weken.. maar dat waren minder op een dag.. kgeloof 2 ofzo... thielp wel beetje..
maar kgebruik de diana pil ook, dat helpt wel goed bij de meeste, ik gebruik het nu 9 maanden maark heb soms nog wel puistjes.. en minibultjes.. maar tis een heel stuk minder erg dan eerst.. ik ben er ook niet dikker door geworden. ik denk dat t dan aan jezelf ligt.. maar diana pil raad ik je wel aan |
![]() |
|
Ik had zelf ook veel last van puistjes. Ik ben toen begonnen met de Diane35. Het duurde even voordat het resultaat optimaal was, maar ik heb nu nergens meer last van. Ok, ik heb nog wel heel af en toe een puistje, maar die worden niet zo groot en het komt bijna niet voor. Ik ben er ook niet dikker van geworden en Leonoor heeft gelijk, je kan meer eetlust krijgen een daardoor dikker worden. Ik ben in ieder geval wel blij dat ik het toch gedaan heb. Zelfs al die puistjes op mijn rug zijn weg.
![]()
||
Citaat:
puistjes zijn ontstekingen. toen ik antibiotica kreeg werden mijn puistjes ook minder (was daar niet voor bedoeld). kan dus wel kloppen. maar ik vind het niet zo goed om antibiotica 'zomaar' voor te schrijven.
|
![]() |
Ik heb antobiotica-kuur gehad voor mijn puisten. Ik had hele erge acnee. Het helpt wel prima hoor, ik bedoel puisten zijn ontstekingen, waar antibiotica dus voor bedoeld is. Ik heb de hele kuur, 3 maanden afgemaakt en het had ook resultaat! Alleen, tenminste dat was bij mij zo, na die 3 maanden, kwamen de puisten weer vrolijk terug. Zodra je stopt met antibiotica en dus geen ontstekingsremmer meer in je hebt, komen de ontstekingen weer. Nou weet ik niet of dat bij iedereen zo is hoor, maar dat was bij mij zo.
Verder werd ik erg misselijk van die pillen, zeker in het begin toen ik er nog zoveel moest slikken en werd er erg moe van na verloop van tijd. Kan ook niet goed zijn 3 maanden lang antobiotica slikken, ik kreeg er ook extra, door de dokter voorgeschreven, vitamine pillen bij. Daarna ben ik aan de diana-pil gegaan, en daar ben ik dus wel van aangekomen, een kilo of 5. Mijn acnee werd wel minder, af en toe een puistje blijf je altijd wel houden denk ik. Toen ik daarmee stopte kwam de acnee ook weer terug ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
He, bedankt voor de reacties, ik maak mijn kuur gewoon af, dat moet by the way! En dan zien we wel weer!
Ik wilde eerst al naar de dermatoloog, maar dat mag helaas niet zomaar! Dus moet ik eerst alles proberen!! Naja, we zien wel, begin denk ik hierna maar aan de Diane-pil, maar ben best wel een lekkerbek, dus dat zal wel aankomen worden! Marja, liever aankomen dan puistjes!! ![]() xxxxxxxxxx
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Steeds terug komende keelonsteking met pfeiffer joanvleeuwen | 3 | 26-03-2014 21:12 | |
Lichaam & Gezondheid |
antibiotica icm de pil gurl19 | 3 | 20-07-2011 18:29 | |
Lichaam & Gezondheid |
Syndroom van Reiter aapje | 5 | 06-09-2007 08:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
van blaasontsteking naar chronische blaasontsteking? Verwijderd | 15 | 05-12-2006 13:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
moe rare kwast | 14 | 24-08-2003 18:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaasontsteking en ongesteld? I_am_anouk | 59 | 13-01-2003 21:55 |