![]() |
|
![]() |
Ik ben ook vrij snel angstig. Vroeger toen er veel problemen thuis waren vluchtte ik helemaal in mn angst en was ik mezelf haast niet meer. Toen die problemen over gingen is dat vanzelf verminderd.
Ik heb één keer extreem angstig gereageerd op een joint. Ik had nog nooit geblowd en wilde het weleens proberen. Nou dat viel dus echt HE-LE-MAAL verkeerd. Ik kreeg hartkloppingen en werd doods- en doodsbang. Het voelde echt als een hel. Ik was zo bang dat ik me nooit meer normaal zou voelen en dat gevoel heb ik heel lang vastgehouden. Ik voelde me alsof ik een een glazen bol zat, in mn eigen wereld en alsof alles nep was. Toen ik niet meer stoned was, en zelfs maanden later had ik die angsten nog en maakte ik mezelf helemaal gek. Ik kon nog wel gewoon functioneren op zich. Andere mensen dachten gewoon dat ik stressig of depressief was. Ik heb toen een soort van alternatieve therapie gehad. Heileuritmie. (als ik dat goed schrijf) Dat heeft te maken met de balans tussen lichaam en geest en dan krijg je allemaal oefeningen. Dat heb ik niet lang gedaan. Het was op zich wel fijn maar mn probleem zat toch echt in mn hoofd. Ik kan niet zeggen dat er één ding is wat heel erg heeft geholpen waardoor t over is gegaan. Gewoon iedere keer vertrouwen blijven hebben en zo is langzamerhand dat angstige gevoel weggegaan. T is natuurlijk een heel ander soort angst dan wat jin hebt maar goed, je wilde graag andermans ervaringen met angst horen dus vandaar. Mijn moeder zegt altijd 'angst is een slechte raadgever'. Je hebt er niks aan, maar t kan echt heel ver gaan. Wat voor jou de oplossing is weet ik niet, maar als je echt wil weet ik zeker dat je er af kan komen ![]() |
![]() |
|
ik heb ook wel een beetje wat jij zegt. Maar bij mij is het dat ik gewoon niet tegen hard geluid kan (harde muziek o.i.d.) dan krijg ik een heel benauwd gevoel. Ook als ik bijv. langs boormachines of heipalen ofzow loop, voel ik me heel tsja... ik weet niet eens hoe ik het moet uitleggen, maar ik vind het gewoon heel irritant. Maar ik heb het niet zo extreem, ik heb er ook nooit iets aan gedaan, en heb dus ook geen idee hoe je er iets aan zou kunnen doen, maar ik hoop dat het je helpt, dat je niet de enige bent!
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|