Oud 25-11-2002, 21:03
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Beste mensen,
ik heb wat hulp nodig.
Er is iets heel ergs gebeurd.
Ik heb al anderhalf jaar een vriendin,
Annette,
en ik houd heel veel van haar,
onze relatie is echt helemaal geweldig,
en ik zou haar niet kwijt willen.
Maar nu is er iets stoms gebeurd.
Annette zit niet bij me op school,
en een ander meisje,
Sanne zit wel bij mij op school.
Nu is Sanne gewoon een goede vriendin van me,
maar we waren eens op een les aan het wachten in een niet afgesloten lokaal op de uni,
en we hadden een gesprek,
en ze verstond me niet en vroeg 'wat zei je' en ik zei voor de gein 'of je worst lust'
naja goed,
ze vatte dat verkeerd op want ze begreep me niet helemaal,
en van het een kwam het ander, ik maakte er nog een grapje van, van de referentie naar pijpen, maar zij vatte het serieuzer op
en voor ik het wist zat ze met haar handen onder te tafel wat over mijn mijn pik te wrijven. ik kon eigenlijk geen weerstand meer bieden, en ze heeft toen het lokaal van binnenaf op slot gedaan en me gepijpt. het duurde niet lang en het was heel erg lekker,
maar ik had het eigenliojk niet moeten doen, want ik houd zoveel van mijn vriendin. Denken jullie dat ik het haar moet vertellen? Ik denk echt dat ze het uit zou maken, ze is echt erg tegen vreemdgaan,
en ik ook

en Sanne
wat moet ik tegen haar zeggen?

Ze (Sanne) heeft later ook nog gezegd dat ze al een paar maanden verliefd op me was
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-11-2002, 21:14
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Het komt er eigenlijk op neer dat je wel de lusten wil, maar niet de lasten..... Tenzij je natuurlijk onder dwang bent vreemd gegaan...

Eerlijkheid duurt het langst... In jouw geval raak je dr misschien (waarschijnlijk) kwijt... maar ach... de volgende staat al in de rij...
Oud 25-11-2002, 21:16
Gothic
Gothic is offline
Ik ben voor eerlijkheid te allen tijden... bij mijzelf

Ik denk echter dat als je niet voor Sanne gaat, je het je vriendin niet moet vertellen, want dan raak je haar kwijt. Vertel Sanne vervolgens dat het eigenlijk niet had moeten gebeuren en dat je van je vriendin houdt en haar niet kwijt wil...
Oud 25-11-2002, 21:17
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
Het komt er eigenlijk op neer dat je wel de lusten wil, maar niet de lasten..... Tenzij je natuurlijk onder dwang bent vreemd gegaan...
Nou nee,
ik wil ook niet echt de lusten van het vreemdgaan.
Maar ze zat er al zo'n beetje aan,
en ik fantaseer ook wel eens over haar,
onschuldige fantasieën...,
maar ik voelde mijn hart enorm kloppen,
en mijn ogen gingen zo wat op zwart,
en toen was ze al zowat begonnen
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 21:20
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Ik ben voor eerlijkheid te allen tijden... bij mijzelf

Ik denk echter dat als je niet voor Sanne gaat, je het je vriendin niet moet vertellen, want dan raak je haar kwijt. Vertel Sanne vervolgens dat het eigenlijk niet had moeten gebeuren en dat je van je vriendin houdt en haar niet kwijt wil...
Maar je bent voor eerlijkheid zeg je?
Het was wel idd echt niet de bedoeling,
misschien als ik mezelf beloof dat het nooit meer gebeurd,
ik mezelf kan vergeven als ik het haar niet vertel,
ik zou ook niet echt tegen mijn vriendin liegen natuurlijk als ik het haar niet vertel...tenzij ze ooit iets vraagt
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 21:27
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef:
Nou nee,
ik wil ook niet echt de lusten van het vreemdgaan.
Maar ze zat er al zo'n beetje aan,
en ik fantaseer ook wel eens over haar,
onschuldige fantasieën...,
maar ik voelde mijn hart enorm kloppen,
en mijn ogen gingen zo wat op zwart,
en toen was ze al zowat begonnen

Vind je haar dan toch niet stiekum leuk? Want als ik iets niet zou willen, zou ik het prima tegen kunnen houden!

Verder misschien moet je het niet vertellen, je maakt er een hoop mee kapot bij je vriendin. Van de andere kant, als ze het later via via hoort dan is het nog lulliger en is er nog meer kapot tussen jullie. En voor je gevoel lijkt het me ook fijner als je het wel verteld hebt.

Zou jij het willen weten van haar als ze vreemd zou gaan? Zo zou je het ook kunnen bekijken. Als je zoiets zou hebben van ik zou het willen weten, dan moet je het vertellen, als je het liever niet zou weten, kan je ervoor kiezen het haar niet te vertellen.

Moeilijk situatie dus, erg veel suc6!
Oud 25-11-2002, 21:36
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
20marianne12 schreef:
Vind je haar dan toch niet stiekum leuk? Want als ik iets niet zou willen, zou ik het prima tegen kunnen houden!

Verder misschien moet je het niet vertellen, je maakt er een hoop mee kapot bij je vriendin. Van de andere kant, als ze het later via via hoort dan is het nog lulliger en is er nog meer kapot tussen jullie. En voor je gevoel lijkt het me ook fijner als je het wel verteld hebt.

Zou jij het willen weten van haar als ze vreemd zou gaan? Zo zou je het ook kunnen bekijken. Als je zoiets zou hebben van ik zou het willen weten, dan moet je het vertellen, als je het liever niet zou weten, kan je ervoor kiezen het haar niet te vertellen.

Moeilijk situatie dus, erg veel suc6!
Naja leuk,
Sanne is gewoon niet bepaald onaantrekkelijk,
ik ben niet blind...

Ik zou het denk ik wel willen weten
en helemaal als mijn vriendin vreemd zou gaan met een jongen die wist dat ze al een relatie had,
dan zou ik ook op die jongen wel heel boos worden,
en met haar zou ik het uitmaken
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 21:58
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef:
Naja leuk,
Sanne is gewoon niet bepaald onaantrekkelijk,
ik ben niet blind...

Ik zou het denk ik wel willen weten
en helemaal als mijn vriendin vreemd zou gaan met een jongen die wist dat ze al een relatie had,
dan zou ik ook op die jongen wel heel boos worden,
en met haar zou ik het uitmaken
Liefde maakt blind... dus je bent niet verliefd ...

Ja ik denk dat de kans ook wel groot is dat je vriendin zo reageert. Ook wel een logische reactie, ik zou het namelijk ook echt niet leuk vinden als jij mijn vriend was zeg maar. Ik zou behoorlijk boos worden als mijn vriend met zo'n gelijk verhaal thuis kwam! En ze zal ook wel boos zijn op Sanne, die zat immers erg fout natuurlijk, zeker als ze wist dat jij een vriend hebt!
Oud 25-11-2002, 22:01
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef:
ik zou ook niet echt tegen mijn vriendin liegen natuurlijk als ik het haar niet vertel...tenzij ze ooit iets vraagt
Bij mijzelf, ik stel mijzelf boven mensen, misschien heel arrogant, maar ik vind dat sommige mensen niet zelf kunnen beslissen of ze iets willen weten, dus kan ik soms wel liegen... Ik daarentegen wil alles weten...

Wat je nu misschien niet doorhebt, is dat je het voor jezelf goedpraat. Dat moet je doen, want anders dan voel je je schuldig en 'moet' je het haar gewoon van jezelf vertellen. Als het je lukt het goed te praten, en zeker weet dat je met je vriendin verder wil, dan kan je het beter verzwijgen, mocht het vaker voorkomen, of ga je dingen voor Sanne voelen, dan vind ik dat je het wel moet vertellen, dan kan je vriendin zelf de keuze maken of ze wil blijven of niet.

Ik weet niet of er een kans is dat Sanne het vertelt aan je vriendin, of viavia, dat is wel iets waar je rekening mee moet houden. Meisjes vertellen dit soort dingen soms wel aan hun vriendin namelijk
Oud 25-11-2002, 22:25
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Ik vind dat je het moet vertellen, haar de keus laten het uit te maken. Wanneer zij het niet uitmaakt moet jij het doen.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 08:53
Verwijderd
Oeh, jij hangt echt als je het vertelt

Maar anderzijds: als ze er ooit vanzelf achterkomt, ben je helemaal de lul. Ik snap het ook niet hoor, hoe kan je je nou per abuis laten pijpen? Als je iets niet wil, dan laat je het toch niet toe?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 09:06
Verwijderd
Trouwens een abstractere redenering:

1) Je vertelt het Annette en je zegt tegen Sanne dat het een fout was.

Mogelijk gevolg: Annette boos, verlaat jou waarschijnlijk. Zo niet, dan is nog steeds het vertrouwen weg en de relatie niet meer hetzelfde. Sanne gepikeerd, zei immers dat ze gevoelens je heeft. Conclusie: beiden kwijt.

2) Je maakt het uit met je vriendin en gaat voor Sanne.

Op deze manier kun je Sanne nog 'behouden'.

Tot zover de redenering. Belangrijker is natuurlijk wat je voelt voor beide meisjes.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 09:12
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
******** schreef:
Als je iets niet wil, dan laat je het toch niet toe?
Ja dat snap ik dus ook nooit zo goed. Als je iets echt niet wilt, dat gebeurt het niet. Als je iets misschien toch stiekem wel wilt, ookal heb je een vriendin dat gebeurt het ook. En van die mensen die zeggen dat je dit soort dingen niet tegen kan houden soms, geloof ik niet. Je kan het wel tegen houden, alleen je wilt het dan niet tegenhouden.
Een vriendin van mij zoende laatst weer met haar ex, en wat zei ze daarna, ik kon er echt niks aan doen, hij begon... ik vind dat dus echt bullshit.
Oud 26-11-2002, 09:17
CraZyLaDy
CraZyLaDy is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:

In jouw geval raak je dr misschien (waarschijnlijk) kwijt... maar ach... de volgende staat al in de rij...

Echt een jongens opmerking Denk aan je vriendin waar je veel van houd en vertel haar gewoon de waarheid. Denk je niet dat ze er recht op heb?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 09:20
Verwijderd
Citaat:
20marianne12 schreef:
Als je iets misschien toch stiekem wel wilt, ookal heb je een vriendin dat gebeurt het ook.
Hier ben ik het niet mee eens. Van de natuur uit is de mens niet monogaam en mensen fantaseren dikwijls over anderen ook al hebben ze een relatie. Zo is de natuur.

Het is echter aan jou om jezelf daartegen te verzetten, omdat je nou eenmaal veel om je partner geeft, diegene niet wilt kwetsen en ook niet kwijt wilt.

Voor Jij-Jij is het dan ook belangrijk dat hij onderscheid maakt tussen 'houden van' en 'fantaseren over'. Het eerste is veel belangrijker dan het tweede. Ik denk dat hij na moet gaan wat hij nou precies voelt voor beide meisjes en dan daarop ageren.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 09:35
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
******** schreef:
Hier ben ik het niet mee eens. Van de natuur uit is de mens niet monogaam en mensen fantaseren dikwijls over anderen ook al hebben ze een relatie. Zo is de natuur.

Het is echter aan jou om jezelf daartegen te verzetten, omdat je nou eenmaal veel om je partner geeft, diegene niet wilt kwetsen en ook niet kwijt wilt.

Voor Jij-Jij is het dan ook belangrijk dat hij onderscheid maakt tussen 'houden van' en 'fantaseren over'. Het eerste is veel belangrijker dan het tweede. Ik denk dat hij na moet gaan wat hij nou precies voelt voor beide meisjes en dan daarop ageren.

Ja fantaseren, dat doet iedereen en dat lijkt me, zelfs als je een relatie hebt ook gezond en normaal. Maar fantaseren is toch echt iets anders dan het ook laten gebeuren. Dingen waarover je fantaseert hoef je niet altijd te willen laten gebeuren volgens mij.
En idd als je je vriendin niet wilt kwetsen moet je je daar tegen verzetten en dat kan ook volgens mij makkelijk, mist je dus meer wil dan alleen fantaseren over dat meisje.

En ja ik denk ook dat Jij-Jij goed na moet denken over wat hij nou wil en wie hij nou echt leuk vindt.
Oud 26-11-2002, 13:33
Verwijderd
haha jezis, wat n onzin, of je worst lust en dan pijpt ze je....sorry hoor, maar je kan toch zeggen dat je t nie wil, als je echt zo vveel van je vriendin houdt....
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 13:46
Dminor
Dminor is offline
Jaaa hoor... wat is de volgende stap?
Iemand (V): 'Oh, kijk eens wat een dikke boomstam!'
Iemand anders (M): 'Over dikke stammen gesproken, ...'
En voor je het weet liggen Iemand en Iemand anders te neuken in de berm!

Dit is toch te debiel voor woorden!!
Oud 26-11-2002, 14:16
sas_andrea
sas_andrea is offline
Ik vind dat je t wel moet vertellen. Had je er maar nooit aan moeten beginnen! Je kan je toch niet zomaar ff laten pijpen omdat zij jouw woordspeling verkeerd opvat?! Sjeesh... Zou mijn vriend moeten doen! Die kan dan wat beleven zeg!

Eerlijkheid is erg belangrijk in een relatie. Als ze er later achterkomt voelt ze zich waarschijnlijk nog kutter en kan je zelfs vriendschap vergeten... Leuk he, voor een keertje vreemdgaan.
(ik snap heus wel dat het niet allemaal je bedoeling was en dat je veel van je vriendin houdt, maar verzwijgen helpt ook niet)
Oud 26-11-2002, 14:35
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
CraZyLaDy schreef:
Denk je niet dat ze er recht op heb?
Dit vind ik onzin. Ze heeft recht op een dak boven haar hoofd en eten, maar waarom heeft ze recht op de waarheid? Als ze van te voren hebben afgesproken dat ze het elkaar altijd eerlijk zullen vertellen als zoiets gebeurt, misschien, het is geen recht, verre van dat. En jij kunt niet beoordelen of zij dat wel wil weten. Ik net zo goed niet. Maar waarom heeft ze er volgens jou recht op?
Oud 26-11-2002, 15:02
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Bedankt allemaal voor de hulp.
Ik heb er eens over gedacht,
en ik ben bang dat ik meer voor Sanne ben gaan voelen dan ik had gedacht en had gehoopt
maar niet meer dan voor mijn vriendin
en met haar heb ik al zolang, ik houd van haar en wil haar niet kwijt
ik heb daarom gisteravond laat mijn vriendin opgebeld en eerlijk gezegd wat er was gebeurd, en gezegd dat ik het uit moest maken omdat ik zo'n grote fout had gemaakt
hierdoor was ze nogal van de kaart en ze zocht zelf weer toenadering vandaag om met me te praten,
we hebben goed gepraat en ze heeft gevraagd of we weer bij elkaar zouden kunnen komen als ik zou beloven dat ik het nooit meer zou doen
dat heb ik beloofd
en vanavond komt ze weer langs om nog goed te praten
ze was op zich wel boos,
maar wilde ook niet dat het zomaar uitging
*is blij dat het zo is afgelopen*
bedankt!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 15:04
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef:
Bedankt allemaal voor de hulp.
Ik heb er eens over gedacht,
en ik ben bang dat ik meer voor Sanne ben gaan voelen dan ik had gedacht en had gehoopt
maar niet meer dan voor mijn vriendin
en met haar heb ik al zolang, ik houd van haar en wil haar niet kwijt
ik heb daarom gisteravond laat mijn vriendin opgebeld en eerlijk gezegd wat er was gebeurd, en gezegd dat ik het uit moest maken omdat ik zo'n grote fout had gemaakt
hierdoor was ze nogal van de kaart en ze zocht zelf weer toenadering vandaag om met me te praten,
we hebben goed gepraat en ze heeft gevraagd of we weer bij elkaar zouden kunnen komen als ik zou beloven dat ik het nooit meer zou doen
dat heb ik beloofd
en vanavond komt ze weer langs om nog goed te praten
ze was op zich wel boos,
maar wilde ook niet dat het zomaar uitging
*is blij dat het zo is afgelopen*
bedankt!
Je mag heel blij zijn met je 'ruimdenkende' vriendin zeg... en nu voorzichtig met haar zijn he
Oud 26-11-2002, 15:06
Verwijderd
Hmm, die Annette is wel goed gek op je. Daar moet je zuinig op zijn.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 16:04
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
ik had je echt verrot gescholden.....
en had je ook niet meer hoeven zien....
wel fijn voor je....
voortaan wat beter op je woorden letten??
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 16:09
Skate
Skate is offline
zeker
Oud 26-11-2002, 16:10
sas_andrea
sas_andrea is offline
zo, heb jij dan ff mazzel met zo'n vriendin! Laat t nooit meer gebeuren. Deze meid houdt echt van je, anders zou ze nooit meer met je willen praten. (denk ik )

wel leuk voor je! tenminste een happy end
Oud 26-11-2002, 16:11
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Ik voelde me wel enigszins schuldig over het feit dat ik het zelf al uit had gemaakt, terwijl ik dat helemaal niet wilde, om zo het heft in handen te hebben en mij en mijn vriendin ahw in een meer gelijkere positie te brengen; daarom is het nu denk ik weer aan,
als ik haar de keuze had gelaten,
had ze het misschien wel uitgemaakt
maar goed,
nu krijg ik iig de kans om te laten zien hoeveel ik van haar houd!
nu moet ik gaan,
eten en dan komt ze langs
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 16:12
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
CraZyLaDy schreef:
Echt een jongens opmerking
[kuch]vrouwen zijn vaak erger[/kuch]

(vind 't zo irritant, dat soort opmerkingen raakt kant noch wal)
Oud 26-11-2002, 17:39
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
ach jah..
vrouwen komen nou eenmaal van een andere planeet...
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 18:07
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
xXxEvaxXx schreef:
ach jah..
vrouwen komen nou eenmaal van een andere planeet...
je zou 't haast gaan denken.
(wat zal 't op die planeet een teringzooi zijn dan zeg )
Oud 26-11-2002, 18:49
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
beetje vreemd vind k dat dat kind je direct gaat pijpen... maar ja...

k ben er niet uit wat nou beter is: eerlijk zijn tegen je vriendin en dr dus pijn doen of niks zeggen en dr geen pijn doen. ook al zou ik liever zelf wel hebben dat iemand het eerlijk tegen me zou zeggen.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 19:23
miro
miro is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
beetje vreemd vind k dat dat kind je direct gaat pijpen... maar ja...

.
Same here.... sterk verhaal

Ow ja en jij, jij bent gewoon een lul die geen lul meer zou moeten hebben.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 19:32
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
miro schreef:
Ow ja en jij, jij bent gewoon een lul die geen lul meer zou moeten hebben.
Pardon!
Sorry hoor
maar ik heb het toch uitgelegd...pff
zeikerd
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 19:33
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
miro schreef:
Sneller dan een mercedes klopt mijn hart voor jou --> rb338
Offtopic: Rebirth RB-338?
Oud 26-11-2002, 19:37
afrobitch
afrobitch is offline
Wat n stom wijf...ik sou dr kei hard schoppe...misschien leuk voor toen maar neej!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 20:09
miro
miro is offline
Citaat:
cHa0s schreef:
Offtopic: Rebirth RB-338?
ja die ja.

Wow, is ie beroemd ofzo
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 20:10
miro
miro is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef:
Pardon!
Sorry hoor
maar ik heb het toch uitgelegd...pff
zeikerd
nee jij Dus jij denkt dat als je alles uitlegt dat iedereen dat tegen je zegt dat t niet zo erg is? Niet zo slim gedacht lijkt mij, eerder naief.

Laatst gewijzigd op 26-11-2002 om 20:13.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 20:38
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef:
Wat een flauwe kul.... Je hebt er niet echt veel aan gedaan om het voorkomen... In mijn ogen bet je niet beter dan al die andere mensen die vreemdgaan....
Het feit dat je d´r informatie achter houdt die van belang zijn voor het behoud van je relatie bevestigt alleen maar meer dat je een egoïst bent.
Oud 26-11-2002, 21:53
De Toverfee
De Toverfee is offline
Dit is te mooi om te verzinnen.
Oud 26-11-2002, 22:13
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
miro schreef:
ja die ja.

Wow, is ie beroemd ofzo
bedoel jij een peroon dr mee? of gewoon het prog. rebirth rb-338?
Oud 27-11-2002, 10:41
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Jaaa hoor... wat is de volgende stap?
Iemand (V): 'Oh, kijk eens wat een dikke boomstam!'
Iemand anders (M): 'Over dikke stammen gesproken, ...'
En voor je het weet liggen Iemand en Iemand anders te neuken in de berm!

Dit is toch te debiel voor woorden!!
*grinnik*
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 10:52
CraZyLaDy
CraZyLaDy is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Dit vind ik onzin. Ze heeft recht op een dak boven haar hoofd en eten, maar waarom heeft ze recht op de waarheid? Als ze van te voren hebben afgesproken dat ze het elkaar altijd eerlijk zullen vertellen als zoiets gebeurt, misschien, het is geen recht, verre van dat. En jij kunt niet beoordelen of zij dat wel wil weten. Ik net zo goed niet. Maar waarom heeft ze er volgens jou recht op?

Zou jij dan niet willen weten als je vriend/vriendin is vreemdgegaan...in de soort van zin Of is het beter als het je nooit word vertelt en jij die persoon blijft vertrouwen. En je vriend/vriendin misschien met een schuldgevoel blijft rondlopen.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 11:03
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
CraZyLaDy schreef:
Zou jij dan niet willen weten als je vriend/vriendin is vreemdgegaan...in de soort van zin Of is het beter als het je nooit word vertelt en jij die persoon blijft vertrouwen. En je vriend/vriendin misschien met een schuldgevoel blijft rondlopen.
lekkere relatie heb je dan
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 11:58
bracelance
bracelance is offline
denk dat er een relatie kapot gaat. Dit is natuurlijk een stomme actie van je. Je zal wel denken dat je veel van je vriendin houdt, want als echt van je vriendin houdt dan zou dit nooit gebeurd zijn en had je het geweigerd
Oud 27-11-2002, 12:05
Evito
Evito is offline
Komop,
je bent gewoon een sneue lul.
Een gepijpte lul.
Maar wel een hele sneue,
als je mindgames gebruikt om je vriendin te behouden,
nadat je net gepijpt bent door een ander.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 16:38
miro
miro is offline
Citaat:
cHa0s schreef:
bedoel jij een peroon dr mee? of gewoon het prog. rebirth rb-338?
hahaha oeps sorry , ja ik bedoel een persoon en zijn nick slaat inderdaad op rebirth. Maar hij dacht wel dat ie jou kende?
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 17:10
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
miro schreef:
hahaha oeps sorry , ja ik bedoel een persoon en zijn nick slaat inderdaad op rebirth. Maar hij dacht wel dat ie jou kende?
erh... ik ken niemand die zich zo noemt eigenlijk
(dr zijn er denk ik ook wel meer die zich chaos noemen op i-net, alleen ik dan met hoofdletter H en een nulletje in plaats van de O )
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten