Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het was wel idd echt niet de bedoeling, misschien als ik mezelf beloof dat het nooit meer gebeurd, ik mezelf kan vergeven als ik het haar niet vertel, ik zou ook niet echt tegen mijn vriendin liegen natuurlijk als ik het haar niet vertel...tenzij ze ooit iets vraagt |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vind je haar dan toch niet stiekum leuk? Want als ik iets niet zou willen, zou ik het prima tegen kunnen houden! Verder misschien moet je het niet vertellen, je maakt er een hoop mee kapot bij je vriendin. Van de andere kant, als ze het later via via hoort dan is het nog lulliger en is er nog meer kapot tussen jullie. En voor je gevoel lijkt het me ook fijner als je het wel verteld hebt. Zou jij het willen weten van haar als ze vreemd zou gaan? Zo zou je het ook kunnen bekijken. Als je zoiets zou hebben van ik zou het willen weten, dan moet je het vertellen, als je het liever niet zou weten, kan je ervoor kiezen het haar niet te vertellen. Moeilijk situatie dus, erg veel suc6!
||
![]() |
Citaat:
Sanne is gewoon niet bepaald onaantrekkelijk, ik ben niet blind... ![]() Ik zou het denk ik wel willen weten en helemaal als mijn vriendin vreemd zou gaan met een jongen die wist dat ze al een relatie had, dan zou ik ook op die jongen wel heel boos worden, en met haar zou ik het uitmaken |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ja ik denk dat de kans ook wel groot is dat je vriendin zo reageert. Ook wel een logische reactie, ik zou het namelijk ook echt niet leuk vinden als jij mijn vriend was zeg maar. Ik zou behoorlijk boos worden als mijn vriend met zo'n gelijk verhaal thuis kwam! En ze zal ook wel boos zijn op Sanne, die zat immers erg fout natuurlijk, zeker als ze wist dat jij een vriend hebt!
||
Citaat:
Wat je nu misschien niet doorhebt, is dat je het voor jezelf goedpraat. Dat moet je doen, want anders dan voel je je schuldig en 'moet' je het haar gewoon van jezelf vertellen. Als het je lukt het goed te praten, en zeker weet dat je met je vriendin verder wil, dan kan je het beter verzwijgen, mocht het vaker voorkomen, of ga je dingen voor Sanne voelen, dan vind ik dat je het wel moet vertellen, dan kan je vriendin zelf de keuze maken of ze wil blijven of niet. Ik weet niet of er een kans is dat Sanne het vertelt aan je vriendin, of viavia, dat is wel iets waar je rekening mee moet houden. Meisjes vertellen dit soort dingen soms wel aan hun vriendin namelijk
|
Verwijderd
|
Trouwens een abstractere redenering:
1) Je vertelt het Annette en je zegt tegen Sanne dat het een fout was. Mogelijk gevolg: Annette boos, verlaat jou waarschijnlijk. Zo niet, dan is nog steeds het vertrouwen weg en de relatie niet meer hetzelfde. Sanne gepikeerd, zei immers dat ze gevoelens je heeft. Conclusie: beiden kwijt. 2) Je maakt het uit met je vriendin en gaat voor Sanne. Op deze manier kun je Sanne nog 'behouden'. Tot zover de redenering. Belangrijker is natuurlijk wat je voelt voor beide meisjes. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een vriendin van mij zoende laatst weer met haar ex, en wat zei ze daarna, ik kon er echt niks aan doen, hij begon... ik vind dat dus echt bullshit.
||
Citaat:
Echt een jongens opmerking ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is echter aan jou om jezelf daartegen te verzetten, omdat je nou eenmaal veel om je partner geeft, diegene niet wilt kwetsen en ook niet kwijt wilt. Voor Jij-Jij is het dan ook belangrijk dat hij onderscheid maakt tussen 'houden van' en 'fantaseren over'. Het eerste is veel belangrijker dan het tweede. Ik denk dat hij na moet gaan wat hij nou precies voelt voor beide meisjes en dan daarop ageren. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja fantaseren, dat doet iedereen en dat lijkt me, zelfs als je een relatie hebt ook gezond en normaal. Maar fantaseren is toch echt iets anders dan het ook laten gebeuren. Dingen waarover je fantaseert hoef je niet altijd te willen laten gebeuren volgens mij. En idd als je je vriendin niet wilt kwetsen moet je je daar tegen verzetten en dat kan ook volgens mij makkelijk, mist je dus meer wil dan alleen fantaseren over dat meisje. En ja ik denk ook dat Jij-Jij goed na moet denken over wat hij nou wil en wie hij nou echt leuk vindt.
|
Jaaa hoor... wat is de volgende stap?
Iemand (V): 'Oh, kijk eens wat een dikke boomstam!' Iemand anders (M): 'Over dikke stammen gesproken, ...' En voor je het weet liggen Iemand en Iemand anders te neuken in de berm! Dit is toch te debiel voor woorden!!
|
Ik vind dat je t wel moet vertellen. Had je er maar nooit aan moeten beginnen! Je kan je toch niet zomaar ff laten pijpen omdat zij jouw woordspeling verkeerd opvat?! Sjeesh... Zou mijn vriend moeten doen! Die kan dan wat beleven zeg!
Eerlijkheid is erg belangrijk in een relatie. Als ze er later achterkomt voelt ze zich waarschijnlijk nog kutter en kan je zelfs vriendschap vergeten... Leuk he, voor een keertje vreemdgaan. (ik snap heus wel dat het niet allemaal je bedoeling was en dat je veel van je vriendin houdt, maar verzwijgen helpt ook niet)
||
Citaat:
|
![]() |
Bedankt allemaal voor de hulp.
Ik heb er eens over gedacht, en ik ben bang dat ik meer voor Sanne ben gaan voelen dan ik had gedacht en had gehoopt maar niet meer dan voor mijn vriendin en met haar heb ik al zolang, ik houd van haar en wil haar niet kwijt ik heb daarom gisteravond laat mijn vriendin opgebeld en eerlijk gezegd wat er was gebeurd, en gezegd dat ik het uit moest maken omdat ik zo'n grote fout had gemaakt hierdoor was ze nogal van de kaart en ze zocht zelf weer toenadering vandaag om met me te praten, we hebben goed gepraat en ze heeft gevraagd of we weer bij elkaar zouden kunnen komen als ik zou beloven dat ik het nooit meer zou doen dat heb ik beloofd en vanavond komt ze weer langs om nog goed te praten ze was op zich wel boos, maar wilde ook niet dat het zomaar uitging *is blij dat het zo is afgelopen* ![]() bedankt! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik voelde me wel enigszins schuldig over het feit dat ik het zelf al uit had gemaakt, terwijl ik dat helemaal niet wilde, om zo het heft in handen te hebben en mij en mijn vriendin ahw in een meer gelijkere positie te brengen; daarom is het nu denk ik weer aan,
als ik haar de keuze had gelaten, had ze het misschien wel uitgemaakt maar goed, nu krijg ik iig de kans om te laten zien hoeveel ik van haar houd! nu moet ik gaan, eten en dan komt ze langs ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(vind 't zo irritant, dat soort opmerkingen ![]()
||
Citaat:
![]() (wat zal 't op die planeet een teringzooi zijn dan zeg ![]()
||
Citaat:
Het feit dat je d´r informatie achter houdt die van belang zijn voor het behoud van je relatie bevestigt alleen maar meer dat je een egoïst bent.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zou jij dan niet willen weten als je vriend/vriendin is vreemdgegaan...in de soort van zin ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
denk dat er een relatie kapot gaat. Dit is natuurlijk een stomme actie van je. Je zal wel denken dat je veel van je vriendin houdt, want als echt van je vriendin houdt dan zou dit nooit gebeurd zijn en had je het geweigerd
||
Citaat:
![]() (dr zijn er denk ik ook wel meer die zich chaos noemen op i-net, alleen ik dan met hoofdletter H en een nulletje in plaats van de O ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Toestaan fouten bij allochtone scholieren T_ID | 114 | 11-07-2009 18:50 | |
Liefde & Relatie |
heb een stomme fout gemaakt wat nu? crazy88 | 18 | 17-02-2007 16:30 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] De fout Majesteit | 6 | 16-05-2003 14:11 | |
Psychologie |
Steeds weer dezelfde fouten maken? Verwijderd | 10 | 14-10-2002 14:24 | |
Psychologie |
Fouten maken ExeCute | 3 | 08-04-2002 20:26 | |
Psychologie |
te bang om fouten te maken, als ik er een maak voel ik me heel dom en waardeloos John Sickbock | 6 | 16-12-2001 19:32 |