Als je met haar naar de bios bent geweest en met haar hebt gegeten, goed gepraat, en gezoend is er volgens mij wel een grote kans dat het allemaal wederzijds is. Ik weet niet of zij weet van jou dat jij haar echt heel erg leuk vind, maar als ik dat van een jongen zou weten en ik zou hem ''leuk leuk'' vinden zou ik
A) niet zo heel snel met iemand naar de bios gaan zonder van te voren te melden dat hij niet teveel hoop moet hebben.
B)zeker niet met iemand zoenen, dat is namelijk nogal gemeen als iemand jou leuk vindt.
C) ik weet ook niet of ik iemand dan aan de hele familie zou voorstellen.
Waarschijnlijk is er dus wel een grote kans dat ze jou ook leuk vindt, gok ik zo. En wat zoenen betreft, zomaar zoenen dan, dat gebeurt, erg vaak tijdens uitgaan, dus niet als je 1 op 1 met iemand naar de bios gaat.
Om zeker te weten hoe zij erover denkt kun je haar nog eens mee vragen om iets leuks (misschien weer de bios) te gaan doen, (of als je honden hebt met haar de honden uitlaten, heeft bij mij eens erg goed gewerkt

) en dan kijken hoe ze daarop reageert. Of idd gewoon vragen hoe zij erover denkt, als je goed met haar kan praten moet dat geen prbleem zijn.
Heel erg veel suc6 ermee, en ik hoop het beste voor je