Oud 26-03-2002, 19:12
ESCO
ESCO is offline
Ik had laatst gelezen in de krant gelezen over in een stukje dat Jongeren in plaats van Speed in Brabant en Limburg ephedrene gebruikten op feesten.
In t berichtje stond in dat ephedrene gevaarlijker is dan Speed.
Maar nou is m'n vraag bij de smartshop kan je ook ephedrene halen, maar is dat nou de ephedrene die ze in de krant bedoelen of een softe of gewoon een neppe.
Oud 26-03-2002, 20:10
vigor mortis
vigor mortis is offline
hell, ephedrene kennik nie... wel ephedera, das een energie spulletje. Gebruikt mn zus wel es ooit, is volges mij helemaal nie gevaarlijk hoor. maar misschien isset wel iets heew anders, die ephedera kan je bij ons trouwes gewoon bij uitgaan in de gonzo kopen (=uitgaansdinges)
Oud 27-03-2002, 10:23
iNa0H
iNa0H is offline
Ephedra = geloof ik Ephedrine.
Ik ga het zaterdag proberen, tis ene smartdrug/energie booster in capsules.
Oud 27-03-2002, 11:04
Isa
Isa is offline
is efedrine gevaarlijker dan speed????
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 13:46
LARO
LARO is offline
aphedrine of ephedrene (tis maar hoe je t schrijft) is de stof die in spullen zoals Ephedra (en nog 497 andere middelen) zit die ervoor zorgt dat je hard gaat. Je kan het gewoon gebruiken met alcohol en blowen. Het gevaarlijke is alleen dat (uit eigen ervaring) je hartje best wel stevig gaat bonzen, snel oververhitting optreed en je na-verschijnselen kan krijgen. De rillingen over je lichaam zijn wel lekker, je huid gaat een beetje samentrekken. Maarehm, ik ben er ooit twee dagen van de kaart van geweest, rillen en zweten in bed, overgeven, stukjes die niet verteren op je maag en nog meer van dat soort vervelende dingen. echt geen pretje, dus hier komt mijn tip:

ALS je t gebruikt, neem dan niet meer dan twee pillen van de sterkste soort en vier van de lichtste soort. Drink vooral niet te veel koolzuurhoudende dranken want dan borrelt het omhoog en dat is echt een smerige smaak! zorg dat je genoeg WATER drinkt, en dat je je hartslag een beetje in de gaten houdt als je stevig staat te stampen.
Hou er rekening mee dat t goedje lang blijft werken en lang duurt voor t werkt. Een half uur tot een uur na je het ingenomen hebt voel je nix, ga dus niet als een gek meer van die dingen vreten want dat gaat mis. EN t duurt echt een uur of 3 a 4 voor t weer een beetje uitgewerkt is, ik heb er de dagen erna nog wel eens last van gehad.

Het is een leuk goedje maar als het mis gaat gaat t ook goed mis, ze gebruiken het in belgie om af te vallen voorgeschreven door de dokter, maar dat komt omdat je stofwisseling veel sneller gaat dan normaal, oppassen dus want das niet echt natuurlijk! Al zijn het dan kruiden.

Ik heb t inmiddels al een jaar of meer niet meer gebruikt dus dr zullen nog wel sterkere dingen in de handel zijn gekomen...

have fun en let op elkaar!

[Dit bericht is aangepast door LARO (27-03-2002).]
Oud 27-03-2002, 15:57
-huktie-
-huktie- is offline
Dat had ik niet verw8, LARO. Lees je nergens op internet in elk geval. Ik heb zelf Stargate gekocht, sterke soort, 6 pillen voor €14,-. Eén en twee pillen deed niet veel met me, dus ga er toch 3 proberen. Maar ben na jouw tekst wel iets minder zeker...

In elk geval, meer mensen met (negatieve) ervaringen?
Oud 27-03-2002, 16:31
Jantje het Zonnekind
Jantje het Zonnekind is offline
Citaat:
-huktie- schreef:
Dat had ik niet verw8, LARO. Lees je nergens op internet in elk geval. Ik heb zelf Stargate gekocht, sterke soort, 6 pillen voor €14,-. Eén en twee pillen deed niet veel met me, dus ga er toch 3 proberen. Maar ben na jouw tekst wel iets minder zeker...

In elk geval, meer mensen met (negatieve) ervaringen?
Ik wist na 2 ephedra caps m'n naam niet meer.

Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 19:09
ESCO
ESCO is offline
ephedrene zit in ephedra alleen maar een klein beetje.
Maar je hebt ook pure ephedrene bij de smartshop dat is dus mijn vraag is dit nou gevaarlijk of is dat al verboden.
En met ephedra hoef je je geen zorgen te maken heeft geen nadelen,wel wordt ik vaak vergeetachtig van.
Oud 06-04-2002, 11:59
nao
nao is offline
als je veel ephedrine neemt (je hebt al snel een overdosis en wil je echt lekker een nachtje kunnen stampen zit je dik over een overdosis) is dit inderdaad slechter als speed, vooral als je t vaak doet. Ik denk dat ze de sterke ephedra's bedoelen, supercaps enzo... je krijgt er soms wel freaky hartkloppingen van ja, waar je de rest van de week ook last van kan hebben (mja, pillen en ephedra combineren is ook niet zo heel er slim...) gewoon niet te veel nemen (ook al is t zo goedkoop en lekker)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten