Oud 06-01-2002, 16:35
Tjorven
Tjorven is offline
Voor Belgische studenten!!! Ik ben denk ik niet de enige die de vele mails van een leerlingenstaking heb gekregen,
ik ben er van overtuigd dat vele het niet geloven en hieraan niet zullen meedoen, in mijn eentje ga ik ook niet staken hoor!
Maar het is inderdaad waar dat we buiten vele uren school, veel leren en veel stress teveel huistaken krijgen, dit is totaal overbodig, als ik na een lange dag thuiskom moet ik gaan leren en dan ook nog vervelende huistaken maken, dat is absurd!! En wanneer kan ik me ontspannen, als ik slaap ofwat??
Daarom zou er eens iets moeten gebeuren zodat we afzijn van die vervelende huistaken, en onthou : SAMEN ZIJN WE STERK!!

[Dit bericht is aangepast door Tjorven (06-01-2002).]
Oud 06-01-2002, 17:07
Verwijderd
Geen mail ontvangen en ik haal het niet in mijn hoofd eraan mee te doen. Het kabinet wil de tweede fase al verlichten, dus met staken moet nog maar ff gewacht worden. Bovendien heb ik er niks meer aan, 'k zit in m'n examenjaar...
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 17:31
Jozzy
Jozzy is offline
Citaat:
DutchECK schreef:
Geen mail ontvangen en ik haal het niet in mijn hoofd eraan mee te doen. Het kabinet wil de tweede fase al verlichten, dus met staken moet nog maar ff gewacht worden. Bovendien heb ik er niks meer aan, 'k zit in m'n examenjaar...

Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 17:36
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
DutchECK schreef:

ik ben blijven zitten in 4vwo en dit jaar is het vele malen zwaarder en kutter als vorig jaar!!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 17:37
Dutchy15
Dutchy15 is offline
ik heb idd ook die email ontvangen, maar ik weet dus ook niet of t wel of niet waar is..
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 17:42
D@mien
D@mien is offline
kijk es op de site van LAKS...die organiseren dat altijd...staat et daar niet, dan izzer geen staking
Oud 06-01-2002, 17:43
Doc
Doc is offline
Ik ben al geslaagd, maar heb wel actief deel genomen aan de beruchte 6 December staking (nee ik gooide geen Eieren )

Ik denk niet dat 't nut heeft om te gaan staken, trouwens je zult het er ook nie door krijgen, want die staking was een uitzondering die speciaal eenmalig gemaakt is. Als je het nu gaat doen, dan valt 't gewoon onder verzuim!
Oud 06-01-2002, 17:47
PV
PV is offline
Citaat:
Doc schreef:
Ik ben al geslaagd, maar heb wel actief deel genomen aan de beruchte 6 December staking (nee ik gooide geen Eieren )

ik was er ook

en ontopic, wat zijn huistaken? gewoon huiswerk?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 00:00
Dj Pjotr
Dj Pjotr is offline
Citaat:
D@mien schreef:
kijk es op de site van LAKS...die organiseren dat altijd...staat et daar niet, dan izzer geen staking
Nope, werkt niet... A: dit gaat over een BELGISCHE STAKING, daar heeft het LAKS niets mee te maken...en ik heb een tijdje terug er toevallig met de (inmiddels ex-) voorzitter over gesproken (zit bij mij op school) en die was vrij duidelijk erin dat het LAKS zich niet nog een keer daarmee gaat bezighouden, is vorige keer niet zo uitgepakt als ze hadden gehoopt, dus daar branden ze hun vingertjes niet meer aan
Oud 07-01-2002, 20:51
Floef
Floef is offline
Citaat:
Doc schreef:
Ik ben al geslaagd, maar heb wel actief deel genomen aan de beruchte 6 December staking (nee ik gooide geen Eieren
IK KREEEG TWEE EIEREN OP M'N HOOFD!

oKeej, staken is altijd leuk, maar in NL zie ik het nut nu niet om te staken tegen de Tweede Fase. Hoogstens moeten ze Frans 1 en Duits 1 het vrije deel in gooien.
Oud 14-01-2002, 11:30
sun-flower
sun-flower is offline
Van belgosche vrienden hoorde ik dit ook.De datum was 22 januari ofzow?
maar als je terug denkt dan is het logisch dat veel leerlingen willen staken maar of het zin heeft?Je kan veel beter met 10 mensen op school een vergadering (met leraar)er bij houden dan met izjn alle ergens uren gaan staan.En als het gaat om bepaalde dagend ie heel zwaar zijn dan moet je dat met je mentor of leraar bespreken!

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten