Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, wie is er hier nou GVD helemaal schuldig?
Wat denk je van de eikel die een geheel gezond stuk lichaam van zn kind af laat snijden vanwege zn stompzinnige geloof en randebiele cultuur? En dan ook nog van die uitspraken doet, kon wel een imam zijn. ![]()
|
![]() |
Tuurlijk, dat je eikel niet meer beschermd wordt is 100% gezond, uhhuh...
![]() Man, als het zo hygienisch zou zijn dan leer je jezelf toch gewoon aan te wassen na het plassen? En niet alleen je handen dan... Gsus.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
"De vader van het jongetje ziet geen toekomst meer voor het jongetej. Hij zegt dat zijn zoon nooit kinderen aan een vrouw zou kunnen schenken, en dat betekend (vind de vader) dat zijn zoon geen echte man is! De vader ziet als enige echte oplossing dat zijn dood maar dood zou moeten!"
Blijkt maar weer eens hoe bekrompen dat geloof is!!! Omdat het kind geen kinderen meer kan verwekken, moet hij maar dood!!!
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en meteen zijn AL DIE MENSEN zo he ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() bovendien vind IK die vader een enorme sukkel met die uitspraken, dan ben je echt dom!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat is onzin, je kunt je daar namelijk gewoon wassen. Als je dat niet doet, tjah, dan is het misschien een oplossing. Ik vind het gewoon verminking en bovendien wordt aan dat kind ook niets gevraagd. [Dit bericht is aangepast door Vincent Vega (14-02-2002).]
||
Citaat:
Pasgeleden is er zelfs bij een oude vrouw het verkeerde been geamputeerd.. (ook zo'n domme fout die absoluut niet mag gebeuren) Artsen worden grof betaald voor hun expertise en je mag daar ook wel kwaliteit voor terug verwachten |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
jullie hebben het helemaal fout,ik heb die artikel ook gelezen.Hierin zegt de vader NIET dat zn zoon zelfmoord moet plegen maar dat hij als hij opgroeid zoveel psychische problemen zal krijgen hierdoor (en das haast wel zeker!) dat hij langs psychologen enzo moet gaan en waarschijnlijk de dood zal kiezen door zn ellende.Hij zegt dus niet dat ie dood moet maar hij weet haast wel zeker dat het zal gebeuren door die domme fout. By the way, de ouders vertrouwden dit klusje aan een ervaren arts toe maar die heeft zonder het door te geven aan de ouders of in het medisch rapport te vermelden laten doen door een onervaren (gepensioneerde) huisdokter! die zou naar afrika gaan om daar mensen te besnijden en zag dit als een kans om ervaring op te doen.En ook nog met een elektrische mes wat hij nog nooit eerder had gebruikt.Ook de uitspraak waarom laat je je kindook besnijden (voor geloof)is niet volledig gerecht want er werd vermeld dat voordat de jongetje in kwestie(mohammed) werd besneden er twee nederlandse jongens werden besneden waarbij niks gebeurt was.De ouders zien geen nut meer in het leven maar ze hebben nog twee dochtertjes.En het is niet alleen hun cultuur waarin de zoon belangrijk is maar overal wel! Ik vind dat je eerst de artikel zelf moet lezen voordat je commentaar levert! Zo dat is eruit.
doei |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat heeft nix met geloof te maken, je moet niet meteen alles geloven wat gezegd wordt, denk eerst es na, daarvoor heb je hersens gekregen als t goed is! niet iedereen ziet dat zo ei, elk mens is anders! |
![]() |
|||
Citaat:
het staat r toch duidelijk bij in het artikel dat het geloof r wel mee te maken heeft.. het is wat sha zegt! kuz
||
![]() |
Citaat:
en JE MOET NIET ALELS GELOVEN WAT ER GEZEGD WORDT!! vooral niet de krant!! als je alles meteen gelooft is dat niet zo best! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
moety je maar eens voor de lol opletten wat "de pers" nog meer voor een bullshit schrijft, kijk nou b.v. naar al dat gedoe in Amerika, weet je wel hoeveel daar van verzonnen werd/word/is/ |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
normaal discussieren kan ik best, maar dat doe ik dan ook alleen met mensen die dat ook kunnen..en niet met mensen van 14(ik weet t, leeftijd zegt niet zoveel, maar t zijn meestal wel die mensen die zo van die rare reply's hebben:/) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
[quote]RegaIk schreef:
[b] Citaat:
![]() excuses. Als iemand nou eens gewoon de URL van het artikeltje aan mij mailt dan gat ie weer open.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|