![]() |
|
![]() |
De Vrije Indische Partij is een partij die zich specifiek profileert op de Nederlandse Indiërs (indo's); dat is de doelgroep...
Stelling: De V.I.P. mag geen bestaansrecht hebben...Indo's hebben immers het Nederlands staatsburgerschap...Door het oprichten van een eigen partij, zonderen deze personen zich van gelijkwaardige mensen af...Het moet verboden worden een partij op te richten met kernpunten waar historische, etnische aspecten de overtoon voeren...Dat is indirect een oproep tot discriminatie, zowel positief als negatief... bron: http://www.viputr.demon.nl/index.htm ps. Ik weet zo onderhand hoe hier op het forum gereageerd wordt, daarom zeg ik van te voren dat het niet belangrijk is of ik het eens ben met de stelling; reageer dus op de stelling en niet op personen... ![]()
|
![]() |
|
Ik ben het hier wel mee eens, politieke partijen moeten niet gebasseerd zijn op etnische aspecten, maar op hoe je een land wil reageren. Ik vind dat het bij het regeren van het land er niet toe moet doen hoe je eruit ziet, waar je vandaan komt enz.
Die mensen moeten lekker stemmen op een partij die het best met hun ideaalen overeenkomt. Geld ook voor moslimpartijen enzo.
||
![]() |
Citaat:
imho beetje kort door de bocht dus..
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |