Ik heb een paar kleine probleempjes met temparatuur. Als ik niet beweeg ben ik net zoals iedereen... maar als ik ook maar een beetje beweeg fiets ik bij -3 nog steeds het liefst in een shirt om zweten te voorkomen.
Op momenten dat ik dus niet beweeg krijg ik het koud in dat shirt.
Nu hoef ik niet meteen bij een temparatuur van -10 een natte handdoek die over me ligt te drogen maar het is vast toch wel mogelijk je wat warmer te krijgen met een zekere techniek?
ik begrijp het ook niet helemaal, maar iig wil je niet zweten met het fietsen ofzo? Dat is niet te voorkomen hoor!
En wil je per se in dat t-shirtje fietsen, dan moet je toch echt een jasje meenemen voor zodra je stopt met fietsen en het (naar ik begrijp) koud begin te krijgen.
Maar goed, ik zou me gewoon altijd goed kleden!
Bij zo'n lage temperatuur is het in ieder geval ontzettend slecht voor je lichaam om alleen een shirt aan te hebben, dus ik raad je sterk aan om je veel warmer te kleden.