Oud 09-12-2002, 14:45
Gatara
Gatara is offline
Oooooooo ooooooooo......... de nicotine junks willen liever doorgaan met hun verslaving dan het hebben van lekkere sex ?!?!
Wist niet dat die verslaving zooooooooo erg kon zijn. Heb wel gehoord dat heroine junkies geen tot weinig zin hebben in sex door hun verslaving (scoren is belangrijker), maar nu blijkt dus maar weer dat die nicotineverslaving ong. even erg lijkt te zijn....

---------------------------------------------
Europeanen: liever geen seks dan stoppen met roken

Uitgegeven: 9 december 2002 15:41
Laatst gewijzigd: 9 december 2002 15:41
LONDEN - De meeste rokers in Europa vinden het makkelijker om een maand geen seks te hebben dan om te stoppen met sigaretten. Velen zouden zelfs liever bungeejumpen en parachutespringen dan een maand niet roken.

Dat blijkt uit een maandag gepubliceerd onderzoek onder ruim 2000 rokers in zes Europese landen. Bijna 70 procent van de Nederlandse rokers, 80 procent van de Britse, Franse en Duitse rokers en ruim de helft van de Belgische en Spaanse zegt liever een maand geen seks te hebben dan die tijd zonder sigaretten door te moeten komen.

Eén op de drie Europese rokers heeft nog nooit een stoppoging gewaagd. Wel zegt 60 procent te stoppen als hun liefdesleven eronder gaat lijden.

Belangrijkste reden om te stoppen is de gezondheid, gevolgd door bezorgdheid voor familie en de prijs van sigaretten. Ruim 60 procent van de rokers die ermee stopten, begon echter binnen een maand alweer. Nog geen kwart van alle rokers gaat naar de huisarts voor hulp bij het stoppen, ondanks alle beschikbare hulpmiddelen en praatgroepen.

De resultaten zijn maandag bekendgemaakt in Londen door Scape, een groepering die zich sterk maakt voor het stoppen met roken. Ook in 2001 is een grootschalig onderzoek uitgevoerd.

http://nu.nl/news.jsp?n=86474&c=10

Laatst gewijzigd op 09-12-2002 om 14:47.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2002, 14:47
Gatara
Gatara is offline
Hehe... er staat bij dat 60 procent wilt stoppen als hun liefdesleven daaronder gaat lijden. UIt persoonlijke ervaring kan ik je zeggen dat dat dus niet lukt.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 16:24
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Wat 'n idioten...
Oud 09-12-2002, 16:28
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
zelfde gaat ook op voor chocola.

conclusie: mensen hebben slechte sex
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 17:55
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Gatara schreef:
De meeste rokers in Europa vinden het makkelijker om een maand geen seks te hebben dan om te stoppen met sigaretten. Velen zouden zelfs liever bungeejumpen en parachutespringen dan een maand niet roken.
Wazige vergelijking

Citaat:
..en ruim de helft van de Belgische en Spaanse zegt liever een maand geen seks te hebben dan die tijd zonder sigaretten door te moeten komen.
Ook een wazige vergelijking kan me niet voorstellen hoe een sexleven kan lijden onder het feit dat iemand rookt. Als iemand mij niet mag omdat ik rook dondert-i maar op. Geen problemen mee. Als je samen rookt heb je ook geen last van elkaar.

Citaat:
Wel zegt 60 procent te stoppen als hun liefdesleven eronder gaat lijden.
Juh ik ook maar ik zie niet in hoe dat zou kunnen gebeuren. Wordt hier bedoeld mbt. gezondheid? Volgens mij is het dan al t laat. Stel je hebt bronchitis dan heb je dat en stoppen met roken zal dan echt je gezondheid niet verbeteren in die zin dat je een dermate goede conditie hebt zodat je in bed weer de held(in) bent.

Citaat:
Ruim 60 procent van de rokers die ermee stopten, begon echter binnen een maand alweer.
Oud 09-12-2002, 18:03
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
dystopia schreef:

Ook een wazige vergelijking kan me niet voorstellen hoe een sexleven kan lijden onder het feit dat iemand rookt. Als iemand mij niet mag omdat ik rook dondert-i maar op. Geen problemen mee. Als je samen rookt heb je ook geen last van elkaar.

Daar heb je het probleem al. Jij en ik zullen nooit een goed sexleven hebben (mochten we partners zijn ).
Aangezien ik niet tegen rook kan en jij niet wilt stoppen...... tja....... het gaat altijd stuk lopen zo'n relatie. Domweg omdat 1 van de twee verslaafd is, waarvan de ander last van heeft.

Enneh,... een asbak uitlikken is echt niet lekker, hoor

Citaat:

Juh ik ook maar ik zie niet in hoe dat zou kunnen gebeuren. Wordt hier bedoeld mbt. gezondheid? Volgens mij is het dan al t laat. Stel je hebt bronchitis dan heb je dat en stoppen met roken zal dan echt je gezondheid niet verbeteren in die zin dat je een dermate goede conditie hebt zodat je in bed weer de held(in) bent.

Nee, maar ik geloof wel dat je kwalen een stuk minder zijn (je hebt er minder last van en ze komen minder sterk tot uiting).

Overigens leek me het in het artikel te gaan over de psychische gezondheid.
De een wilt geen sex hebben met een asbak, en de ander wilt zichzelf/haarzelf als asbak niet veranderen om sex te hebben.
Resultaat: geen sex of slechte sex.

Laatst gewijzigd op 09-12-2002 om 18:08.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 18:06
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef:

Haha

Citaat:

conclusie: mensen hebben slechte sex
Correctie: mensen die verslaafd zijn en mensen die sexueel "gebonden" zijn aan iemand die verslaafd is, hebben in het algemeen slechter sex.

Nouja..... minder sex is misschien beter gezegd.

Hoewel te weinig sex in een relatie misschien ook slechte sex betekent.....

Zo heb ik slechte sex met mijn vriendje...... tja,...... afstand, he?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 19:16
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
rare jongens, die Europeanen :/
Oud 09-12-2002, 19:37
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Ik wou toch al niets met rokers te maken hebben.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 20:52
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Daar heb je het probleem al. Jij en ik zullen nooit een goed sexleven hebben (mochten we partners zijn ).

Aangezien ik niet tegen rook kan en jij niet wilt stoppen......

tja....... het gaat altijd stuk lopen zo'n relatie. Domweg omdat 1 van de twee verslaafd is, waarvan de ander last van heeft.
1) Daar komt nog bij dat ik van blowen hou (nou ja niet wiet en ook echt niet dagelijks).
2) Ik sluit niet uit dat ik mij aan zou passen (of compromis sluiten) aangezien ik dat al eerder heb gedaan. Het hangt van de situatie en de toon af waar het op gezegd wordt. Stel wij zitten ergens en jij zegt dat je niet tegen rook kan en je komt met een fatsoenlijke argumentatie aanzetten dan houd ik daar wel rekening mee maar als jij zegt van 'rot eens op met die kankerstaafies' dan doet dat me weinig.

Citaat:
Enneh,... een asbak uitlikken is echt niet lekker, hoor
Geen ervaring mee

Citaat:
Nee, maar ik geloof wel dat je kwalen een stuk minder zijn (je hebt er minder last van en ze komen minder sterk tot uiting).
Lijkt mij ook. Aan de andere kant zie ik het nut niet zo in van 'sex op je oude dag'. Persoonlijk weet ik niet in hoeverre ik daar behoefte aan zou hebben op hoge leeftijd als het er op aan komt. Momenteel kijk ik er nogal cynisch tegen aan. Kwestie van acceptatieermogen dat je bepaalde dingen niet meer (goed) kunt op je oude dag. Staat tegnover dat er andere zaken zijn die je wel goed kunt (zaken mbt. levenservaring bijv.)

Citaat:
Overigens leek me het in het artikel te gaan over de psychische gezondheid.
De een wilt geen sex hebben met een asbak, en de ander wilt zichzelf/haarzelf als asbak niet veranderen om sex te hebben.
Resultaat: geen sex of slechte sex.
Ik vind het nogal gezeur. Er is geen onderzoek gedaan naar hoe goed die mensen sex hebben en in hoeverre ze daar behoefte aan hebben. Alleen maar dat ze liever andere dingen doen dan sex. Goh, er is meer op de wereld dan sex! De groep die dit onderzocht heeft kan ik niet echt onpartijdig noemen.
Oud 09-12-2002, 21:04
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef:
Nee hoor. En hier staat weer dat er onderzoeken zijn geweest dat 50% van de vrouwen liever chocolade dan sex heeft. Staat ook info dat chocolade een substituut voor sex kan zijn.

Chocola, koffie en cola (bron cola) hebben juist een opwekkend gevolg waardoor iemand meer zin in sex heeft. Chocolade en koffie (caffeine) kon ik zo gauw geen bron van vinden.

Citaat:
S@nder schreef:
Ik wou toch al niets met rokers te maken hebben.
Waaromniet?
Oud 10-12-2002, 08:23
greenedge
greenedge is offline
Domme mensen hoor.
Sex is gezond (als je het tenminste veilig doet dan), nicotine niet...
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 20:47
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
rare jongens, die Europeanen :/
Een waar woord.
Oud 10-12-2002, 22:45
Joostje
Joostje is offline
ik wil liever sex

my god ik klink puberaal...
Oud 11-12-2002, 11:57
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Sommige mensen hebben gewoon geen goede seks.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten