![]() |
|
Oooooooo ooooooooo......... de nicotine junks willen liever doorgaan met hun verslaving dan het hebben van lekkere sex ?!?!
![]() Wist niet dat die verslaving zooooooooo erg kon zijn. Heb wel gehoord dat heroine junkies geen tot weinig zin hebben in sex door hun verslaving (scoren is belangrijker), maar nu blijkt dus maar weer dat die nicotineverslaving ong. even erg lijkt te zijn.... ![]() --------------------------------------------- Europeanen: liever geen seks dan stoppen met roken Uitgegeven: 9 december 2002 15:41 Laatst gewijzigd: 9 december 2002 15:41 LONDEN - De meeste rokers in Europa vinden het makkelijker om een maand geen seks te hebben dan om te stoppen met sigaretten. Velen zouden zelfs liever bungeejumpen en parachutespringen dan een maand niet roken. Dat blijkt uit een maandag gepubliceerd onderzoek onder ruim 2000 rokers in zes Europese landen. Bijna 70 procent van de Nederlandse rokers, 80 procent van de Britse, Franse en Duitse rokers en ruim de helft van de Belgische en Spaanse zegt liever een maand geen seks te hebben dan die tijd zonder sigaretten door te moeten komen. Eén op de drie Europese rokers heeft nog nooit een stoppoging gewaagd. Wel zegt 60 procent te stoppen als hun liefdesleven eronder gaat lijden. Belangrijkste reden om te stoppen is de gezondheid, gevolgd door bezorgdheid voor familie en de prijs van sigaretten. Ruim 60 procent van de rokers die ermee stopten, begon echter binnen een maand alweer. Nog geen kwart van alle rokers gaat naar de huisarts voor hulp bij het stoppen, ondanks alle beschikbare hulpmiddelen en praatgroepen. De resultaten zijn maandag bekendgemaakt in Londen door Scape, een groepering die zich sterk maakt voor het stoppen met roken. Ook in 2001 is een grootschalig onderzoek uitgevoerd. http://nu.nl/news.jsp?n=86474&c=10 Laatst gewijzigd op 09-12-2002 om 14:47. |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Daar heb je het probleem al. Jij en ik zullen nooit een goed sexleven hebben (mochten we partners zijn ![]() Aangezien ik niet tegen rook kan en jij niet wilt stoppen...... tja....... het gaat altijd stuk lopen zo'n relatie. Domweg omdat 1 van de twee verslaafd is, waarvan de ander last van heeft. Enneh,... een asbak uitlikken is echt niet lekker, hoor ![]() Citaat:
Nee, maar ik geloof wel dat je kwalen een stuk minder zijn (je hebt er minder last van en ze komen minder sterk tot uiting). Overigens leek me het in het artikel te gaan over de psychische gezondheid. De een wilt geen sex hebben met een asbak, en de ander wilt zichzelf/haarzelf als asbak niet veranderen om sex te hebben. Resultaat: geen sex of slechte sex. Laatst gewijzigd op 09-12-2002 om 18:08. |
![]() |
|||
Citaat:
Haha ![]() Citaat:
Nouja..... minder sex is misschien beter gezegd. Hoewel te weinig sex in een relatie misschien ook slechte sex betekent..... ![]() Zo heb ik slechte sex met mijn vriendje...... tja,...... afstand, he? ![]() ![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
2) Ik sluit niet uit dat ik mij aan zou passen (of compromis sluiten) aangezien ik dat al eerder heb gedaan. Het hangt van de situatie en de toon af waar het op gezegd wordt. Stel wij zitten ergens en jij zegt dat je niet tegen rook kan en je komt met een fatsoenlijke argumentatie aanzetten dan houd ik daar wel rekening mee maar als jij zegt van 'rot eens op met die kankerstaafies' dan doet dat me weinig. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Chocola, koffie en cola (bron cola) hebben juist een opwekkend gevolg waardoor iemand meer zin in sex heeft. Chocolade en koffie (caffeine) kon ik zo gauw geen bron van vinden. Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|