
Flauw...maar wel leuk
Maar ff serieus...als je ná het inbellen een fout krijgt, zal er dus wel één of ander conflict zijn in je TCP/IP of Internet-spulletjes...da's errug moeilijk op te lossen vanaf hier...maar dit kun je proberen:
Zorg ervoor dat je de diskettes van je modem enz. bij de hand hebt, en ook de gegevens van je provider (inbelnummer enz.)
Haal vervolgens alles wat met je modem te maken heeft, weg (rechtsklikken op Deze Computer, Eigenschappen, modem verwijderen) of in Netwerkomgeving alles wat naar Externe Toegangsadapter verwijst, weghalen)
Vervolgens start je de computer opnieuw op, en installeer je de modem overnieuw (door PnP - gewoon de aanwijzingen volgen, en anders Configuratiescherm -> Nieuwe Hardware Toevoegen)
Overigens raad ik je aan de bovenstaande procedure niet te doorlopen als je niet precies weet waar je mee bezig bent, dus ik raad je aan een helpdesk of slimme buurman erbij te halen