Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Gelukkig heb ik een zwarte ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zat heel erg te twijfelen tussen de m35, en de 3310 toendertijd. 3210 helemaal niet, want die heeft ECHT iedereen. Ben trouwens uitermate tevreden met m'n m35, al een paar keer later flikkeren en geen kras. Van behoorlijk stootvast plastic gemaakt. ------------------ One Ring to rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring Them all and in the darkness bind them In the Land of Mordor where the Shadows lie [Dit bericht is aangepast door Chimera (27-07-2001).] |
![]() |
|
Heb ook de m35i en die roelt wel
![]() Als je zit te denken over de m35 zou ik trouwens toch voor de S35 gaan ![]() Zelf heb ik wel dus de m35 maar ik zou gaan voor de 3330. Ik vind hem best strak. Moonspell
||
Citaat:
Edit: Oops, da's de C35. S35 weet ik niet offie nieuwer is, maar da's het goedkope broertje uit die familie. Kan niks meer dan de M35, en IMHO lelijker. Heeft ook een antenne, minpunt IMHO. |
![]() |
||
Citaat:
Deze bedoelde ik, trouwens weet niet of hij echt nieuwer is, maar dat dacht ik wel altijd ![]()
|
![]() |
ik heb van vrienden gehoord had die de achterkant van de telefoon (batterij) verbrand hadden, em hadden laten vallen tijdens concerten en em dan ook weer werkend terug hadden gezien en ze meerdere malen hadden laten vallen etc etc
best wel stevig dus, en dat heb ik nodig, niet zo'n prul meer, bah |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|