Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 2. Dan doe je het alleen bij Champions League wedstrijden bijvoorbeeld. En bij andere clubs die er voor willen zorgen. Zo duur lijkt mij dat trouwens niet. Je hangt een camera op en sluit die aan op een speciale tv voor de vierde man. Ok, ik begrijp dat RKC Waalwijk ofzo hier niet gelijk geïnteresseerd in is, maar Ajax of Feyenoord zouden dat soort dingen makkelijk kunnen kopen. 3. Zet een sponsor op de shirts van de scheidsrechter en de kosten zijn gedekt lijkt me. 4. ok dit is dan als enige wel idd moeilijk te doen. Maar zorg er dan als KNVB wel voor, dat de regels duidelijk zijn. Want Dik Jol vond eerst dat iemand die een doorgebroken speler neerhaalde die nog 40 meter van de goal was, geel moest krijgen omdat de afstand tot de goal nog groot was. Een andere scheidsrechter geeft voor precies dezelfde situatie rood. Daar moet de KNVB dus duidelijker in worden in de regelgeving. 5. Ja, probeerden ze ook op het WK ook. Helaas is er geen enkele keer rood gegeven voor een schwalbe. (zijn geloof ik ook niet echt veel schwalbes geweest)Ja, Totti, maar die kreeg een tweede gele kaart. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
de mooiste sportuitspraken tinus11 | 146 | 26-07-2005 15:47 | |
Vrije tijd |
Vraagje over spelregels waterpolo Verwijderd | 30 | 08-02-2005 20:33 | |
Verhalen & Gedichten |
de tennisfinale beter uitgewerkt en verbeterd nestosyl | 3 | 10-10-2004 19:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Nep Inferno | 3 | 25-06-2004 18:54 | |
Vrije tijd |
Buitenspel, zo laten/afschaffen of spelen met technische hulpmiddelen?? female007 | 13 | 10-09-2003 14:58 |