Oud 12-09-2001, 11:47
be062603
be062603 is offline
toen ik mijn cooler aansloot op mijn moederbordis per toeval het klepje waarachter je hem moet vastklikken afgebroken , enig voorstel om dit te kunnen verhelpen of kan ik mijn mobi weggooien . ik heb een amd thunderbird 1400 266 FBS
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-09-2001, 14:58
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
klepje? besachrijf ff wat duidelijker (je zult nooit je mobo hoeven weg te gooien btw)
Met citaat reageren
Oud 12-09-2001, 15:44
JWO
JWO is offline
Citaat:
be062603 schreef:
toen ik mijn cooler aansloot op mijn moederbordis per toeval het klepje waarachter je hem moet vastklikken afgebroken , enig voorstel om dit te kunnen verhelpen of kan ik mijn mobi weggooien . ik heb een amd thunderbird 1400 266 FBS
plakband doet toch wonderen? en anders pak je een andere cooler aansluiting ...
Oud 12-09-2001, 17:51
Verwijderd
Ik neem aan dat je dat witte lipje bedoelt waarachter je de metalen clip van de koeler moet haken...als dat is afgebroken wordt het inderdaad wel een beetje problematisch. Wat je kunt doen is gewoon hitte-geleidende lijm nemen en daarmee je koeler op de processor lijmen...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2001, 17:58
Cybernetic Joosie
Cybernetic Joosie is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik neem aan dat je dat witte lipje bedoelt waarachter je de metalen clip van de koeler moet haken......
ik denk datie die plastic lippiej bedoelt waar de stekker van de cooler aan vast haakt.
Oud 12-09-2001, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Cybernetic Joosie schreef:
ik denk datie die plastic lippiej bedoelt waar de stekker van de cooler aan vast haakt.
Dat? Moehaha...als dat kapot is boeit het echt niet veel...zolang je nog maar een paar blanke draadeinden hebt valt er nog wel wat van te maken waarschijnlijk

Ik dacht dat-ie bedoelde, dat-ie z'n Socket-A had gemold...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2001, 10:57
be062603
be062603 is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik neem aan dat je dat witte lipje bedoelt waarachter je de metalen clip van de koeler moet haken...als dat is afgebroken wordt het inderdaad wel een beetje problematisch. Wat je kunt doen is gewoon hitte-geleidende lijm nemen en daarmee je koeler op de processor lijmen...
Een voorbeeld van zon lijm , zeker dat dit gen problemen gaat veroorzaken ?
BESTAAN ER NIET GEWOON COOLERS MET EEN ANDERE AANSLUITING
Met citaat reageren
Oud 15-09-2001, 10:59
be062603
be062603 is offline
Citaat:
KoRnGuy schreef:
klepje? besachrijf ff wat duidelijker (je zult nooit je mobo hoeven weg te gooien btw)

DAS EEN WIT UITSTEEKSEL OP DE AANSLUTINGPANEEK WAARACHTER JE DE IJZEREN KLIP VAN JE COOLER MOET PLAATSEN

Met citaat reageren
Oud 15-09-2001, 11:01
be062603
be062603 is offline
Citaat:
nare man schreef:
Dat? Moehaha...als dat kapot is boeit het echt niet veel...zolang je nog maar een paar blanke draadeinden hebt valt er nog wel wat van te maken waarschijnlijk

Ik dacht dat-ie bedoelde, dat-ie z'n Socket-A had gemold...

Ik bedoel dus duielijk de socket a maar niet de aansluiting
Met citaat reageren
Oud 15-09-2001, 11:38
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Citaat:
be062603 schreef:
Citaat:
nare man schreef:
Een voorbeeld van zon lijm , zeker dat dit gen problemen gaat veroorzaken ?
BESTAAN ER NIET GEWOON COOLERS MET EEN ANDERE AANSLUITING
die bestaan maar kap es met dat CAPS LOCK

Met citaat reageren
Oud 19-09-2001, 21:31
Cybernetic Joosie
Cybernetic Joosie is offline
Citaat:
be062603 schreef:
Ik bedoel dus duielijk de socket a maar niet de aansluiting
Was dus niet duidelijk

Oud 19-09-2001, 23:12
Strange Dude
Strange Dude is offline
Citaat:
nare man schreef:
Wat je kunt doen is gewoon hitte-geleidende lijm nemen en daarmee je koeler op de processor lijmen...
Je wil dus een koeler van een TB 1.4 Ghz vastplakken? Die dingen zijn niet licht hoor, ik denk dat je die lijm overschat.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2001, 15:33
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Citaat:
Strange Dude schreef:
Citaat:
nare man schreef:
Wat je kunt doen is gewoon hitte-geleidende lijm nemen en daarmee je koeler op de processor lijmen...
Je wil dus een koeler van een TB 1.4 Ghz vastplakken? Die dingen zijn niet licht hoor, ik denk dat je die lijm overschat.
Ik zeg toch koop een cooler die gebruik maakt van de 4 gaten rondom de socket... www.spacepromotion.nl de Zalman BIJV.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2001, 19:51
Strange Dude
Strange Dude is offline
Citaat:
KoRnGuy schreef:
Ik zeg toch koop een cooler die gebruik maakt van de 4 gaten rondom de socket...
Lijkt me idd iets gezonder voor je processor & PCI kaarten.

Met citaat reageren
Oud 20-09-2001, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Strange Dude schreef:
Lijkt me idd iets gezonder voor je processor & PCI kaarten.
like.. wat hebben PCI-slots danwel kaarten te maken met een CPU-koeler..

en gezonder hoeft voor je CPU hoeft ook niet eens..

(hoewel de Alpha 8045 toch wel erg vetjes is)
Met citaat reageren
Oud 20-09-2001, 22:07
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Citaat:
Dobermann schreef:

ahahahaa jaah ik wil em gewoon jammer van de HP fan mijn PIII draait nu met 2xDelta 60HP auwww heb em in achterste deel van het huis gezet, ver van mijn slaapplaats
Met citaat reageren
Oud 21-09-2001, 11:06
ick
ick is offline
Citaat:
KoRnGuy schreef:
ahahahaa jaah ik wil em gewoon jammer van de HP fan mijn PIII draait nu met 2xDelta 60HP auwww heb em in achterste deel van het huis gezet, ver van mijn slaapplaats

en monitor, toetsenbord en muis staan zeker in je eigen kamer?

ff cdtje branden *rent trap af naar schuur* *rent omhoog en klikt BRANDEN* *ff wachten* *rent weer*
Met citaat reageren
Oud 21-09-2001, 13:23
Verwijderd
Citaat:
KoRnGuy schreef:

zodra 'ie in Nederland te krijgen is - want dat is hij nog niet, tenminste niet bij de zaken waar ik heb gekeken - koop ik 'm ook.. schijt, zet er een 8x8 Delta HP op en 't ding wordt niet warmer dan 30 graden zowat hehe

Met citaat reageren
Oud 21-09-2001, 15:52
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Citaat:
ick schreef:

en monitor, toetsenbord en muis staan zeker in je eigen kamer?

ff cdtje branden *rent trap af naar schuur* *rent omhoog en klikt BRANDEN* *ff wachten* *rent weer*

nee kheb een AMD en die draait met een Noisecontrol silverado op mijn kamer

Met citaat reageren
Oud 21-09-2001, 16:12
Strange Dude
Strange Dude is offline
Citaat:
Dobermann schreef:

Het is gezonder voor de CPU voor als de lijm niet goed werkt en loslaat. Dan valt de koeler eraf, dus weg CPU (heb ik een filmpje van van Tom's hardware guide. Pijnlijk.) Dat is ook niet gezond voor je kaarten nee - laat maar eens een (metalen) koeler op één van je PCI kaarten vallen (in de pc, terwijl 'ie draait).
Met citaat reageren
Oud 21-09-2001, 16:48
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Citaat:
Strange Dude schreef:
Citaat:
Dobermann schreef:

Het is gezonder voor de CPU voor als de lijm niet goed werkt en loslaat. Dan valt de koeler eraf, dus weg CPU (heb ik een filmpje van van Tom's hardware guide. Pijnlijk.) Dat is ook niet gezond voor je kaarten nee - laat maar eens een (metalen) koeler op één van je PCI kaarten vallen (in de pc, terwijl 'ie draait).
erger nog: op je nieuwe Geforce 3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten