Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ben op het riagg wel goed geholpen vind ik. ik had een aardige psychologe (ok, ik heb haar niet lang gehad maar de gesprekken die ik had vond ik wel fijn). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hoe was t intake gesprek?? wat vroegen ze allemaal?? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat me wel tegen de borst stuitte is dat toen ik niet meer belde voor een nieuwe afspraak ik een ontzettend onpersoonlijk briefje kreeg over dat mn dossier nog openstond enzo. Ik voelde me toen dus meer een dossier dan een mens met problemen. Ik heb er verder ook maar helemaal niet op gereageerd, wou ze echt weten hoe het ging belde ze me maar voor een nieuwe afspraak in plaats van zo'n rotbriefje. |
![]() |
||
Citaat:
@*luna*: Ik denk dat het er inderdaad van afhangt waar en met wie je praat. Ik krijg eind januari/begin februari waarschijnlijk iemand als hulpverlener toegewezen, en ik ga er op voorhand van uit dat het ons van het begin zal lukken om een vertrouwensrelatie met elkaar op te bouwen. Als ik dat niet zou doen denk ik dat het voor mij niet erg zinvol zou zijn om met de behandeling te beginnen.
||
Citaat:
Veel sterkte!!!!!
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat Is Er met de wereld aan de hand?? dewikke007 | 63 | 08-10-2005 01:17 | |
Psychologie |
Wat is er met mij? Gigi1000 | 26 | 12-04-2005 21:45 | |
Psychologie |
wat is er mis met mij? JaneDoe86 | 5 | 23-01-2005 18:24 | |
Psychologie |
Wat is er mis met me? Gothicgirliej | 18 | 28-05-2004 15:36 | |
Psychologie |
wat gebeurt er met me =S? Dark Psycho | 50 | 30-03-2003 08:52 | |
Psychologie |
Wat is er met me aan de hand? Paranomaal? ** Phoebe ** | 13 | 24-12-2001 13:17 |