Oud 25-09-2001, 18:53
DAMIEN
DAMIEN is offline
JA ff een vraagie ik heb hier dus zo'n ericssonetje liggen (GF 768) en hij had het altijd gedaan met me libertel simmetje en nu wou ik hem er laatst weer in doen en nu geeftie een slotcode?! wie weet welke code ik hier moet invoeren?? BVD!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2001, 21:20
Athlon
Athlon is offline
waarschijnlijk een van de volgende codes:

1234
12345

Probeer ze en is je sim niet verlopen??? Dan krijg je nl ook wel eens probelemn
Met citaat reageren
Oud 25-09-2001, 22:39
Genesis
Genesis is offline
kan me vergissen natuurlijk, maar slotcode is volgens mij altijd 5 cijfers. Het is een code die je in moet voren als je van SIM wisselt, om diefstal te ontmoedigen. Als je de telefoon nieuw gekocht hebt en je hebt de code nooit veranderd, issie dus nog standaard: iets van 12345 of 00000 ofzo.. Moet je maar ff proberen..
Als dat niet het geval is, moet je maar achter die code zien te komen op de één of andere manier, en anders kan je hem dus wegsmijten..
Met citaat reageren
Oud 26-09-2001, 10:50
Verwijderd
Da's bij Nokia's ... ik weet niet of dat bij Ericsson ook geldt. Die 0000 is de standaard-PIN code en die 12345 is de standaard 'andere' beveiligingscode.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2001, 12:05
Genesis
Genesis is offline
o
Met citaat reageren
Oud 26-09-2001, 15:16
Edwin uit Kaasstad
Edwin uit Kaasstad is offline
Nee je kan het proberen maar een slotcode in een ericson krijg je dr niet zomaar uit en komt dr ook nooit zomaar in een oplossing die misschien helpt is nieuwe software flashen maar kijk wel uit of je de goede versie hebt anders krijg je "Tampered" in je scherm en doet ie ut helemaal niet meer ik heb ook nog geen programma gezien die dat er echt uit krijgen wel die ut claimen.

Groetjes

Edwin
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten