Oud 21-08-2002, 20:39
Verwijderd
hoi, ik heb afgelopen zaterdag de morning afterpil geslikt.. maar de dokter zei dat ik dus weer ongesteld ging worden door die pil... maar ik ben nog steeds niet ongesteld....is dat normaal, dat 't zo lang duurt?

ze hebben me toch niet verkeerde pillen meegegeven he? want het was gewoon De pil, maar dan moest ik er 4 van op 1 dag slikken...

'k denk dat ik als 't morgen nog nie zo ver is ff de dokter ga bellen...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 23:08
Lindansje
Lindansje is offline
ik heb hem ook een keer geslikt en als ik het me goed herinner ben ik toen maar een klein beetje ongesteld, eigenlijk was het alleen maar spotting
Oud 22-08-2002, 11:43
Verwijderd
oh ok.. dus 'k hoef me niet zoveel zorgen te maken....?!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 13:52
silla02
silla02 is offline
ik moest toen met mijn vriendin mee, en bij haar zeiden ze ook dat ze ongesteld ging worden, maar ze had helemaal nix!! ze werd gewoon op de dag ongesteld zoals altijd, dus ook geen tussenbloeding ofzow...en ze is niet zwanger haha en je hoeft je dus geen zorgen te maken...kep hier een lijst van de morning after pil en er staat op dat je KAN gaan bloeden dus het hoeft niet...

xxxxxx
sil
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 14:03
Verwijderd
Citaat:
silla02 schreef:
ik moest toen met mijn vriendin mee, en bij haar zeiden ze ook dat ze ongesteld ging worden, maar ze had helemaal nix!! ze werd gewoon op de dag ongesteld zoals altijd, dus ook geen tussenbloeding ofzow...en ze is niet zwanger haha en je hoeft je dus geen zorgen te maken...kep hier een lijst van de morning after pil en er staat op dat je KAN gaan bloeden dus het hoeft niet...

xxxxxx
sil
ja maar 'k kreeg geen morning after... 'k kreeg gewoon 4 pillen van de normale Pil...
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 15:36
kip
kip is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:

ja maar 'k kreeg geen morning after... 'k kreeg gewoon 4 pillen van de normale Pil...
ik denk dat ze dat alleen maar zo proberen uit te leggen want dat is niet zo denk ik. als je de dag er na 4 pillen van een normale anticonceptiepil slikt dan werkt het niet zo denk ik. het is gewoon een morning after pil wat jij hebt geslikt. komt wel goed verder hoor, ook als je niet bloed. maakt geen zorg.
Oud 22-08-2002, 17:06
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
kip schreef:

ik denk dat ze dat alleen maar zo proberen uit te leggen want dat is niet zo denk ik. als je de dag er na 4 pillen van een normale anticonceptiepil slikt dan werkt het niet zo denk ik. het is gewoon een morning after pil wat jij hebt geslikt. komt wel goed verder hoor, ook als je niet bloed. maakt geen zorg.
het is heel goed mogelijk dat ze wel 4 gewone anticonceptie pillen heeft gekregen. want volgens mij bestaat er niet 1 pil die als morning-after dient. het zijn meestal meerdere anticonceptie pillen, of combinaties van verschillende anticonceptie pillen
Oud 22-08-2002, 17:12
Verwijderd
ok ik ben al gerustgesteld dankjulliewel
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 22:04
kip
kip is offline
Citaat:
zus en zo schreef:

het is heel goed mogelijk dat ze wel 4 gewone anticonceptie pillen heeft gekregen. want volgens mij bestaat er niet 1 pil die als morning-after dient. het zijn meestal meerdere anticonceptie pillen, of combinaties van verschillende anticonceptie pillen
ik mag dan wel n gast zijn maar ik heb ook wel es een morning after pil gehaald (niet voor mezelf ff voor duidelijkheid ). het is inderdaad nooit maar een pil, meestal zijn het er 3 ofzo, 4 kan ook. maar het zijn echt geen gewone anticonceptiepillen. anticonceptiepil (DE pil) die veranderd je hornmonale cyclus en houd hem zo dat je niet zwanger wordt. een morning after pil(len) zorgt er voor dat je eitjes gewoon ff gedumpt worden door je lichaam.
Oud 22-08-2002, 22:04
kip
kip is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
ok ik ben al gerustgesteld dankjulliewel
oh en graaggedaan
Oud 23-08-2002, 10:02
Verwijderd
'k ben al ongesteld dus probleem ook weer opgelost....
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten