Oud 03-01-2003, 10:45
Destrøyer
Destrøyer is offline
Oke, ik heb een probleempje gerelateerd aan "liefde"

In oktober hadden wij een excursie met school. We gingen met 3, 4, 5 en 6 gymnasium naar Trier. (nogal veel romeinse bouwkunst daar enzo) Was heel gezellig enzo, en op de terugweg zat ik naast een aantal meiden uit 3 gym.
Anderhalve week later komen 2 van die meisjes naar mij toe, en vragen of ik even mee wil naar een iets afgelegener gedeelte van het gebouw. (tijdens de pauze is dat nogal leeg) Eentje moest toen eventjes naar de wc. Toen had ik nog'n vriendin, met wie ik de zaterdag daarvoor in de stad was geweest. Een aantal van die meiden hadden mij kennelijk gezien, dus het overgebleven meisje vroeg mij of ik dus een vriendin had. Toen ik "ja" antwoordde, kon ik gewoon aan haar gezicht zien dat ze een beetje teleurgesteld was. Ik vroeg wat er aan de hand was (ik had nog niet eerder zo'n tafereel meegemaakt, dus ik vermoedde niets) en zij antwoordde dat ze sinds de excursie "erg veel aan mij had moeten denken" Ik was verbaasd, maar ja, ik doe niet aan vreemdgaan...

Inmiddels zijn we 2 maand verder. Ik ben nu single, en zou graag wat met haar willen. Ik weet alleen niet of zij nog überhaupt wat in mij ziet. Wat raden jullie mij aan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2003, 11:31
Verwijderd
Offtopic: Trier, daar ga ik ook naartoe over 6 maanden

Ik zou haar allereerst wat subtiele hints geven, hoe langer hoe meer hints je geeft, des te minder subtiel maak je ze. Omdat ze ooit wat in jou gezien heeft, en weet dat jij dat weet, zal ze waarschijnlijk de hints snel doorhebben en reageren op deze hints.

Veel suc6
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 11:33
Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
perseus schreef:
Offtopic: Trier, daar ga ik ook naartoe over 6 maanden

Ik zou haar allereerst wat subtiele hints geven, hoe langer hoe meer hints je geeft, des te minder subtiel maak je ze. Omdat ze ooit wat in jou gezien heeft, en weet dat jij dat weet, zal ze waarschijnlijk de hints snel doorhebben en reageren op deze hints.

Veel suc6
dank

Offtopic: Trier heeft een leuk winkelcentrum, en het amphitheater is prachtig
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 12:22
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Reptile schreef:
Inmiddels zijn we 2 maand verder. Ik ben nu single, en zou graag wat met haar willen. Ik weet alleen niet of zij nog überhaupt wat in mij ziet. Wat raden jullie mij aan?
Gewoon t zelfde herhalen als zij deden...apart nemen in dat verlaten deel ...en dus ff checken of zij nu een vriend heeft...en dan moet ze haast wel vragen waarom je dat wil weten...en hoppa...nou maar hopen dat ze dus geen vriend in de tussentijd heb gekregen...
Oud 03-01-2003, 12:26
Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
Sithan schreef:
Gewoon t zelfde herhalen als zij deden...apart nemen in dat verlaten deel ...en dus ff checken of zij nu een vriend heeft...en dan moet ze haast wel vragen waarom je dat wil weten...en hoppa...nou maar hopen dat ze dus geen vriend in de tussentijd heb gekregen...
ik geloof van niet; zij is een beetje het 'verlegen muurbloempje'-type, en ze heeft niet zulke popi-looks
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 13:58
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Inderdaad subtiele hints geven. Haar laten weten dat je geen vriendin meer hebt en dat je haar ook wel ziet zitten.
Ik kan me moeilijk voorstellen dat haar gevoelens voor jou na 2 maanden weg zijn.
Oud 03-01-2003, 14:09
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
Reptile schreef:
Oke, ik heb een probleempje gerelateerd aan "liefde"

In oktober hadden wij een excursie met school. We gingen met 3, 4, 5 en 6 gymnasium naar Trier. (nogal veel romeinse bouwkunst daar enzo) Was heel gezellig enzo, en op de terugweg zat ik naast een aantal meiden uit 3 gym.
Anderhalve week later komen 2 van die meisjes naar mij toe, en vragen of ik even mee wil naar een iets afgelegener gedeelte van het gebouw. (tijdens de pauze is dat nogal leeg) Eentje moest toen eventjes naar de wc. Toen had ik nog'n vriendin, met wie ik de zaterdag daarvoor in de stad was geweest. Een aantal van die meiden hadden mij kennelijk gezien, dus het overgebleven meisje vroeg mij of ik dus een vriendin had. Toen ik "ja" antwoordde, kon ik gewoon aan haar gezicht zien dat ze een beetje teleurgesteld was. Ik vroeg wat er aan de hand was (ik had nog niet eerder zo'n tafereel meegemaakt, dus ik vermoedde niets) en zij antwoordde dat ze sinds de excursie "erg veel aan mij had moeten denken" Ik was verbaasd, maar ja, ik doe niet aan vreemdgaan...

Probeer het, niet geschoten is altijd mis. En wat heb je te verliezen, behalve je eer. Ik heb het verloren, 2x op rij, en er is mee te leven, dus GA ERVOOR!!!!!!!!!!!
Oud 03-01-2003, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Super Vegeta schreef:
Probeer het, niet geschoten is altijd mis. En wat heb je te verliezen, behalve je eer. Ik heb het verloren, 2x op rij, en er is mee te leven, dus GA ERVOOR!!!!!!!!!!!
Zo denk ik er ook over, maar probeer het wel subtiel te houden, dadelijk overrompel je haar een beetje. Je eer hoef je niet perse te verliezen als je subtiel doet, dan kun je er later altijd nog omheen draaien. Ik ben ook in een eerdere topic hier tegengekomen dat je haar gewoon verkering kan vragen, niet al te teleurgesteld doet als ze je afwijst, zeggen dat je graag vrienden wilt blijven en daarna overgaat naar een ander onderwerp, en het gesprek dus niet direct daarna afkapt.

Offtopic:
En ja, ik wil ook iets met een meisje uit 3 Gym toevallig, en zo pak ik het aan
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 14:32
Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
perseus schreef:
Offtopic:
En ja, ik wil ook iets met een meisje uit 3 Gym toevallig, en zo pak ik het aan
bedankt voor de tips mensen

Offtopic: veel suc6 perseus
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Reptile schreef:
bedankt voor de tips mensen

Offtopic: veel suc6 perseus
Offtopic:
thanks Jij ook . Het lukt vast gezien de eerdere omstandigheden van een paar maanden terug
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 14:40
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Super Vegeta schreef:
Probeer het, niet geschoten is altijd mis.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 20:57
Verwijderd
ik vind het eerlijkg ezegd nogal lullig.. alsof ze 2e keus is.. zou ook wel lullig zijn voor haar/ of niet?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 21:33
Verwijderd
Citaat:
**Moonflower** schreef:
ik vind het eerlijkg ezegd nogal lullig.. alsof ze 2e keus is.. zou ook wel lullig zijn voor haar/ of niet?
op dat tijdstip wel ja, nu blijkbaar niet.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 21:41
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ga dr voor zou ik zeggen..
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 22:29
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
**Moonflower** schreef:
tsja... je kan dat ook aanwenden in jouw voordeel. 'Enig idee waarom het is uitgegaan...?'
Oud 04-01-2003, 11:52
Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
**Moonflower** schreef:
daarom ben ik er ook niet meteen op afgegaan
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 19:11
the_conquer
the_conquer is offline
Der achteraan natuurlijk!!!!!!!!!!!
Oud 04-01-2003, 19:27
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
the_conquer schreef:
Der achteraan natuurlijk!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 11:01
Destrøyer
Destrøyer is offline
Bedankt voor de tips mensen Ik denk dat ik er morgen maar'ns werk van ga maken, als de school weer is begonnen; ik kan het niet echt permitteren om met mijn kop in de wolken te zitten tijdens PTA-toetsen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten