Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik was blijven zitten in groep 7, hij zat in groep 8.
- Zeven, acht We hadden altijd hetzelfde. Zo was het ook deze keer. Ik had zonet in een plankje met spijkers getrapt. - Meer een zin wellicht? 'We hadden altijd hetzelfde en zo was het ook deze keer.' Maar wat doet dat plankje met spijkers daarbij? Dezelfde avond zaten we met elkaar te vechten, want we houden zojuist ruzie gekregen over wie zijn vogelspin mocht vasthouden. - Je gaat wel erg snel weer naar een andere situatie over. Een nieuwe alinea lijkt me hier wel passend. We hadden allebei ook dieren in onze slaapkamer. Dat was de grootste klacht van onze ouders. - Een zin ervan maken? 'We hadden allebei ook dieren in onze slaapkamer, de grootste klacht van onze ouders'. Ik zelf - Ikzelf. 3 enorme kooien maakten en maken nog steeds mijn kamer al gauw vol. - Drie. We waren allebei 2 betweters. Dat maakte onze vriendschap alleen maar sterker. - Twee. Er zijn dagen bij geweest waarbij we elkaar wel helemaal kapot wouden stampen. - Niet wouden, wilden. Nu zitten we daar, het is vakantie. Hij is in de 1e klas verhuisd. - 'Hij is verhuisd toen hij in de eerste klas zat' is misschien mooier? Maar hoe dan ook eerste. Maar we bleven contact houden, inmiddels woont deze jongen al 2 jaar in Hummelo. Dat is een klein plaatje in de Achterhoek in Gelderland. - 'Maar we bleven contact houden.' Nieuwe alinea. 'Inmiddels woont deze jongen al twee jaar in Hummelo, een klein plaatsje in de Achterhoek in Gelderland', lijkt mij een mooiere zin. Maar hoe dan ook twee. Met onze goeie vriendschap - Goede, lijkt me. en als we naar buiten gaan om nog even te kijken wat er in de omgeving is. Herkent iedereen ons al. - 'En als we naar buiten gaan om nog even te kijken wat er in de omgeving is herkent iedereen ons al'. De nieuwe zin daar is onlogisch. Het is een dorp met bijna 2000 mensen. Dus iedereen kent elkaar. - 'Het is een dorp met bijna tweeduizend mensen, dus iedereen kent elkaar' Iedereen is hier nuchter en van emotionele gevoelens is geen sprake. We halen de andere 2 jongens op waarmee Jonny heel goed kan opschieten in dit dorpje. - Een nieuwe alinea lijkt me hier passend, je gaat nu weer erg snel over op iets anders. En weer twee, niet 2. Het liefst zou ik hier ook gelijk heen verhuizen, maar de rest van ons gezin in Oost-Groningen is erg gehecht aan dat gebied. Maar ik ga lieven naar Hummelo. - Twee keer 'maar' is niet zo mooi. maar we zijn er samen achtergekomen dat homo’s viel vriendelijker en aardiger zijn dan jongens die andere gevoelens hebben. - Dank hiervoor. Zelf zou ik nooit met een jongen gaan, daar heb ik te weinig gevoelens voor, maar ik schrik helemaal niet af als ik een zoen of een flinke knuffel van die jongens krijg. - Je stelt het nu alsof je geen gevoelens hebt, maar het mag natuurlijk wel zo. We maakten er nog een gezellige dag van en maakten onderweg met iedereen die we tegenkwamen een praatje. - Twee keer 'maakten' is niet mooi. Zo komen we ook een man tegen die net terug is uit Taiwan, het schijnt daar heel gezellig te zijn geweest. Dus we besluiten met zijn vieren bij hem op bezoek te gaan bij hem om al zijn avonturen te gaan beluisteren. - 'Zo komen we ook een man tegen die net terug is uit Taiwan. Het schijnt daar erg gezellig te zijn geweest, dus besluiten we met zijn vieren bij hem op bezoek te gaan om al zijn avonturen te beluisteren'. Prachtige foto’s waren het. De mooiste bergen laat hij zien. - Ik dacht toch echt dat ze naar verhalen gingen luisteren? Dan is 'Ook liet hij prachtige foto's zien van de mooiste bergen' wellicht beter. Het is tenslotte nog maar ons 1e weekend van de kerstvakantie. En hebben dus nog een hoop te regelen, we gaan vuurwerk kopen. - Eerste. En 'Het is tenslotte nog maar ons eerste weekend van de kerstvakantie en we hebben nog een hoop te regelen; we gaan vuurwerk kopen' is misschien mooier. We worden overal erkend en het houd moed want velen zeggen dat wij een grote toekomst hebben. - Erkend of herkend? En wat houdt moed? ‘We kwamen voor vuurwerk’ zei 1 van de 2 jongens. - Ze komen nog steeds lijkt me. 'We komen voor vuurwerk', dus. En natuurlijk een en twee. Dit alles is natuurlijk vanuit mijn ogen, misschien dat een ander er anders over denkt. Maar gebruik alinea's, dat leest prettig.
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
addy schreef: Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 22-12-2002 om 19:37. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Graag gedaan.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik en mijn vriendin jean96 | 6 | 09-03-2014 20:58 | |
Algemene schoolzaken |
Weet even niet meer wat te doen.. snippersz1 | 11 | 25-10-2010 16:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Thuiskomst fizzle-fluffy | 5 | 17-07-2009 11:28 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Jezelf zijn Sappie | 76 | 15-06-2005 15:48 | |
Algemene schoolzaken |
Studentenverenigingen Utrecht kiss_the_sky | 105 | 24-04-2005 19:28 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
STELLING: de puberteit is de meest succesvolle periode in het mensenbestaan!" lieve | 31 | 24-03-2003 19:43 |