Oud 19-12-2002, 18:12
*~KHJ~*
*~KHJ~* is offline
Al in de luiers was jij het die met jouw schattige kleine babyvoetjes mijn aarde beroerde. Toen al was het jouw lieflijke mondje dat uit mijn watertjes dronk , waren het jouw sterke botjes die mijn wegen versperden en wist jij mij met jouw guitige oogjes m'n zonlicht te ontzien. Jij nam mij , je sloot je om me heen , ontnam me mijn ademruimte en susde mij in schijnbaar chronische slaap.
Maar lief zusje ik heb mij ontdaan van de illusie die ik ooit mij noemde. Ik heb me bevrijd uit de romantische verbondenheidsfantasietjes die jij mij dagelijks toe fluisterde. Na 16 jaar trouwe onderwerping van mijn kant , is het nu jouw beurt.
Nou zal jij het zijn die moet lijden. Ik zal je prachtige goudblonde haren stuk voor stuk trekken , me te goed doen aan al dat heerlijke zoete heldere meisjesbloed . Nu zal ik het zijn......
dag ,

nooit meer de jouwe. Denk nog eens aan mij al happend in de verukkelijke aarde.
Je zusje

Laatst gewijzigd op 20-12-2002 om 06:56.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2002, 18:24
Just Johan
Just Johan is offline
Er zitten een paar storende foutjes in, maar die haat vind ik heel mooi weergegeven!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 18:31
*~KHJ~*
*~KHJ~* is offline
Het zou prettig zijn als je de storende foutjes er even bij zou vermelden.......
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 18:58
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
*~KHJ~* schreef:
Het zou prettig zijn als je de storende foutjes er even bij zou vermelden.......
Okay volgens mij is het zo:
- babyvoetjes mag aan elkaar.
- voor een komma hoeft geen spatie.
- m'n zonlicht te ontzien => bedoel je niet ontnemen?
- susde klopt niet met 't kofschip.
- ik denk dat het woord 'een' ontbreekt aan het einde van de 1e alinea, maar ik weet het niet helemaal zeker.
- verbondenheidsfantasietjes is één woord.
- toefluisterde is één woord.
- moet 'haren trekken' niet iets zijn met 'haren eruit trekken'?
- tegoed is één woord.
- hoofdletter D bij dag.

Gegroet,

Johan
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 05:51
karamba
karamba is offline
Ik ben zelf ook een verhaal met dure woorden gaan plaatsen, maar ik kwam erachter dat het best moeilijk leesde.
Waarom plaats je trouwens witte regels. Misschien leest het zonder makkelijker.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 15:01
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Tja, ik weet niet goed wat ik erover moet zeggen....

Ik heb er schijnbaar niets op aan te merken, maar om eerlijk te zijn komt bij mij de boodschap niet echt over. Ik heb echt geen flauw idee waar het verhaal over gaat...........

Sorry, ligt waarschijnlijk aan mij, want je schrijfstijl op zich is wel goed, volgens mij...
Oud 20-12-2002, 17:15
*~KHJ~*
*~KHJ~* is offline
ik denk niet dat het aan jou ligt........ vroeg me al af of ik op de 1 of andere manier niet wat meer achtergrond had moeten vermelden. Het gaat dus over een meisje dat compleet doorslaat als ze merkt ze geen eigen identiteit heeft en deel is van haar tweelingzusje........
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 19:18
skatergirl15
skatergirl15 is offline
Ik vind het verhaal goed! vooral het laatste stukje! het laatste stukje komt die haat er echt goed uit! vind ik wel mooi
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 12:57
Verwijderd
Zelf zeg je dat een meisje boos is omdat ze geen eigen identiteit heeft aangezien ze altijd deel van een tweeling is geweest. Klinkt plausibel en er valt ook best wat uit te halen.

Maar je zegt zelf al dat je bang bent dat het niet overkomt. Toen ik dit verhaaltje uit had, dacht ik dat het schrijvende zusje onderdrukt/gepest was door de andere en nu wraak zou gaan nemen. Het hele idee van identiteit of het ontbreken daarvan kwam niet in me op.

Om kort te gaan: het is een goed idee, vooral erg werkbaar, maar het verdient meer uitwerking dan je het hier geeft, ben ik bang.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 17:24
*~KHJ~*
*~KHJ~* is offline
was eigenlijk ook maar een beginnetje . Na een stop van een jaar of 5 moest er maar weer eens een poging tot schrijven worden gedaan........
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten