Advertentie | |
|
![]() |
|
Tja, ik weet niet goed wat ik erover moet zeggen....
Ik heb er schijnbaar niets op aan te merken, maar om eerlijk te zijn komt bij mij de boodschap niet echt over. Ik heb echt geen flauw idee waar het verhaal over gaat........... Sorry, ligt waarschijnlijk aan mij, want je schrijfstijl op zich is wel goed, volgens mij...
|
Verwijderd
|
Zelf zeg je dat een meisje boos is omdat ze geen eigen identiteit heeft aangezien ze altijd deel van een tweeling is geweest. Klinkt plausibel en er valt ook best wat uit te halen.
Maar je zegt zelf al dat je bang bent dat het niet overkomt. Toen ik dit verhaaltje uit had, dacht ik dat het schrijvende zusje onderdrukt/gepest was door de andere en nu wraak zou gaan nemen. Het hele idee van identiteit of het ontbreken daarvan kwam niet in me op. Om kort te gaan: het is een goed idee, vooral erg werkbaar, maar het verdient meer uitwerking dan je het hier geeft, ben ik bang. LUH-3417 |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De prinses en de onbekende tweelingzus Ieke | 0 | 01-02-2004 11:02 | |
Seksualiteit |
Extreemste fantasie Gothic Queen | 275 | 19-08-2003 10:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Lifestyle |
Lifestyle van je familie. Mysterons | 51 | 18-06-2003 21:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaaltje! De onwetendheid van Murtsk Vlooienband | 6 | 13-03-2003 22:02 | |
Lifestyle |
in hoeverre heeft je verleden je gevormd? Secreet | 45 | 23-11-2002 02:12 |