Oud 25-12-2002, 13:35
Hellracer
Hellracer is offline
Als ik soldier of fortune 2 online wil gaaan spelen dan word ik na 2 min van de server gekickt door punkbuster. En nou komt het probleem voor 0 min !!!!! Ik cheat niet. Ik heb rtcw ook met punkbuster en die doet normaal maar bij sof 2 krijg ik dit probleem. Kan iemand mij helpen hier mee al vast bedankt
Oud 25-12-2002, 13:55
slipkit
slipkit is offline
illegale serial?
ofzo
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 14:51
Phreak
Phreak is offline
Heb je mischien "ooit" gecheat bij SOF2 ?
Oud 25-12-2002, 14:53
Hellracer
Hellracer is offline
nope alletwee niet. Heb de orginele versie van sof 2. Anders kreeg ik wel een melding dat ik niet online kan vanwege een verkeerde cd-key
Oud 25-12-2002, 14:57
Phreak
Phreak is offline
Citaat:
Hellracer schreef:
nope alletwee niet. Heb de orginele versie van sof 2. Anders kreeg ik wel een melding dat ik niet online kan vanwege een verkeerde cd-key
Wat is Punkbuster? ( een persoon ) zoja. Mail um. Of vraag tijdens RTCW waarom ik steeds bij SOF2 erafgekickt word.
Oud 25-12-2002, 15:10
WickedOne
WickedOne is offline
Punkbuster is een anti-cheat programma
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 15:25
Phreak
Phreak is offline
Citaat:
WickedOne schreef:
Punkbuster is een anti-cheat programma
Hmm... Indien dat zo is, zal Hellracer dat anti-cheat programma moeten verwijderen als hij SOF2 in die server wilt spelen.
Oud 25-12-2002, 15:33
WickedOne
WickedOne is offline
Citaat:
Courage schreef:
Hmm... Indien dat zo is, zal Hellracer dat anti-cheat programma moeten verwijderen als hij SOF2 in die server wilt spelen.
Sommige spellen (zoals RtCW) heb je punkbuster bij nodig om het MP te spelen

Maarja zn CD key is niet goed dus als ie punkbuster verwijderd dan zal het nog niet uitmaken denk ik
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 16:50
Hellracer
Hellracer is offline
Heb wel een goede cd-key. Heb hem orgineel uit de winkel. Want als ik punkbuster uitschakel dan kan ik wel online. Dus met verkeerde cd-key slaat nergens op
Oud 25-12-2002, 20:52
eXcess
eXcess is offline
Je moet punkbuster ZELF update-en volgens mij.. Dat wordt niet via het spel gedaan dus..
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 00:35
WickedOne
WickedOne is offline
Citaat:
Hellracer schreef:
Heb wel een goede cd-key. Heb hem orgineel uit de winkel. Want als ik punkbuster uitschakel dan kan ik wel online. Dus met verkeerde cd-key slaat nergens op
Chill ik las het verkeerd..
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 10:51
Hellracer
Hellracer is offline
Oke maakt niet uit. Had ook niet zo moeten reageren foutje van deze kant. Ik heb nu net die autoupdate gedownload ga kijken of het nu over is. Het is over hier kan een slotje op. Probleem weg

Bedankt

Laatst gewijzigd op 26-12-2002 om 14:03.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten