Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ze heeft wel veel ellende in haar leven zeg, iedereen in haar leven gaat dood. En ik vond ook dat Rethh gelijk had dat hij op het laatst vertrok want hij heeft zoveel voor haar gedaan en nog was ze er niet blij mee, komt ze er pas op het laatst achter dat ze van hem houd.. |
![]() |
|
jullie hebben het allemaal fout het is Rhett
![]() wel mooie film, vooral met al die gewonde soldaten... ik vond die scene waarbij die kerel zijn been afgezaagd kreeg wel eng... Ow en die scene met al die gewonde soldaten prachtig. Mooi einde btw
|||
Citaat:
|
ieuw, wat een kutfilm! iedereen die voor haar bestwil dood moet gaat dood, d'r kind dan ook maar gelijk kapot anders valt het op, what about her sister???, vent weg, zij voor een afschuwelijke achtergrond+alleen, *komt nu pas goed op gang* neej, ik hou me wel in
![]()
|
![]() |
wat een k*tfilm is dat zeg, na een uur was ik het wel zat om in die pretbek te kijken van weet ik veel hoe dat mens heet. Ben maar jackass gaan kijken...
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat ben jij aan het downloaden? Melkfles | 54 | 14-01-2009 16:50 | |
Films, TV & Radio |
Ik wou het in het Russisch doen, maar het forum pakt die tekens niet, dus: welke film Uice | 500 | 27-05-2007 22:34 | |
Verhalen & Gedichten |
[boek] Gone with the Wind Melanie Wilkes | 7 | 25-06-2003 14:27 | |
Films, TV & Radio |
The Godfather part 4 TAFKAB | 25 | 24-06-2003 13:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Gone, just like that HipHopSter | 2 | 24-02-2002 16:46 |