Advertentie | |
|
![]() |
|
lijkt absoluut NIET op de zino en het publiek dus ook niet!!
1 alle soorten drugs behalve sigaretten en alcohol is er verboden!! 2 er word gelet op kleding er is dus absoluut een streng deur beleid, juist om te voorkomen dat het net als de zino word... al heb ik nix tegen de zino... www.twice-danceclub.nl
|
het is een keigave tent. alleen er is een probleem het is er te rustig. het ziet er rete strak uit en ze hebben keilekkere mixdranken die worden computergestuurd dus die zijn altijd goed. vette muziek. en die 23+ grens was eerst nu komt ongeveer bijna iedereen binenn en er is geen intree meer. ik wil echt dat het mijn stamkroeg wordt maar het is er nog te rustig. ik ken de baas ervan ook enzo. dus
allemaal komen volgende week vrijdag 27 december dan wordt het er vol en een geweldig feest
|
als je uitgaat (in tilburg) dan is het deurbeleid bijvoorbeeld 18+ dan zitten er kinderen in van 16 is het deurbeleid 16+(costa) dan zitten er kinderen van 13 en 14 jaar binnen. als het deurbeleid 21+ is dan zitten er mensen van 18 en 19 en 17 binnen. heel raar dat deurbeleid bij ons in tilburg
![]()
|
|