| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar misschien dat het een beetje verwarrend is voor (nieuwe) kijkers.
|
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
Verwijderd
|
Okey, hier heb ik de programmering:
Zondag 10 maart Net5 20.00 uur Buffy the Vampire Slayer 21.00 uur Charmed 21.50 uur Angel Balen! Dat ze Buffy en Angel niet achterelkaar uitzenden. Ik bedoel er zijn nog crossovers hoor (= wat makkelijker, hoef je anders niet een uur te wachten ). Maar goed, ik ben al blij genoeg dat beide series op dezelfde avond uitzenden.En over dat codec gedoe snap ik zelf ook niet veel van, ben geen compu-expert Maar in ieder geval moet je de codec die je nodig hebt (bv. Avi-codec, DivX codec) ff in een searchmachine typen. Vervolgens installeren en hopelijk doen die files ut. Voor meer vragen moet je ff bij Software & Multimedia forum stellen.[Dit bericht is aangepast door Sookie (05-03-2002).] |
|
|
||
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
het was wel een :coole: aflevering ja, alleen een beetje verwarrend nu: oude afleveringen van ma-vr op net5, zondags nieuwe afleveringen, en donderdag nog nieuwere afleveringen op bbc2 (aanstaande donderdag trouwens de laatste aflevering!!!), maar ik vind het allang best, ik heb t liefst zo veel mogelijk buffy (spike
)
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, ik ben allang blij dat Net5 zes dagen per week Buffy uitzendt ![]() Trouwens, de dinsdag en de zondag van Net5 zijn echt gaaf!!! Net5 rulezz
|
|
|
|
||
|
Citaat:
*gaapt nog maar eens* |
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Films, TV & Radio |
Angel niet-spoiler topic Verwijderd | 117 | 30-12-2003 16:34 | |
| Films, TV & Radio |
Buffy-topic #2 x-spekkie-x | 500 | 14-07-2003 14:37 | |
| Films, TV & Radio |
Buffy & Angel dag - From Beneath You... x-spekkie-x | 43 | 20-06-2003 19:38 | |
| Films, TV & Radio |
[Charmed, Buffy, Angel] Goed nieuws! Verwijderd | 929 | 30-01-2003 01:19 | |
| Films, TV & Radio |
[Charmed, Buffy, Angel] *snikje* Verwijderd | 22 | 27-06-2002 17:37 | |
| Films, TV & Radio |
Nieuwe Programmering: Buffy, Angel en Charmed Verwijderd | 58 | 13-04-2002 11:40 | |