Advertentie | |
|
![]() |
|
Wheeeeeeeee wanneer komen Will & Grace terug??
![]() Dharma & Greg is HELEMAAL NIET komisch. ------------------ MAYNARD! I rest my case.... Daan 4 President! *~*Flowiej is m'n poeperd*~* .. AKG [Dit bericht is aangepast door Signy (10-01-2002).]
||
Citaat:
|
mwah will and grace is idd leuk
maar op het moment kies ik toch voor dharma and greg...gewoon relaxte serie, en waarom moet je nou perse over de grond rollen van het lachen voordat een serie "leuk" is?
|
![]() |
dr zijn twee series die me dubbel hebben doen liggen van t lachen (letterlijk) friends en ally mcbeal
al die andere comedyseries valt t komische allemaal reuze mee .. dharma&greg is leuk om op te hebben maar redelijk annoying af en toe t is gewoon zo een klassieke type comedy die niet grappig is. van dit nivo vind ik dan die serie 2 boys and a girl of hoe t ook heet leuker ,maar niet superkomisch ofzo gewoon leuk verhaal ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
de beste comedy Verwijderd | 36 | 09-03-2002 23:25 |