Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En er is weinig om in te geloven als het gewoon waar is . Ze schrijven al die boeken niet voor niets en of het veel helpt weet ik ook niet. Maar in ieder geval is het geen bullshit.
||
Citaat:
binnenkort ga ik beginnen met het aanleggen van mijn eigen kruidentuintje..waarschijnlijk een 12-vaks tuin, heb er zin in ![]()
|
nog een leuk stukje over kruiden met verschillende namen... je zoekt je helemaal gek terwijl je misschien de kruiden al in huis hebt
![]() bergvreugde:marjolein dolkruid:bilzenkruid donderbloem:adderwortel elfekruid:alant heksenaspirine:wilde wilgenschors heksenbellen:vingerhoedskruiden heksenkruid:bijvoet hekshout:lijsterbes koningskroon:alsem meikruid:lievevrouwebedstro pannekoekjes ![]() rode mier:grote bevernel slaapkruid ![]() ster der aarde ![]() sterkruid:malrove tovenaarsplant:verbena wachtwoord ![]() wildemanskruid:anemoon wolfkers ![]() zeedauw:rozemarijn zevenjaarsliefde ![]() bron: scott cunningham |
![]() |
|
Ik geloof in de kracht van kruiden, en ik zou er heel graag mee leren werken. Maar het lukt me totaal niet om echt bruikbare info te vinden, kan iemand me tips geven, plz????
dit is mn mail: dicomy@hotmail.com |
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Kruiden van vis/kip/vlees Subject | 5 | 24-09-2008 18:09 | |
Eten & Drinken |