Oud 12-04-2002, 19:31
Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Vele mensen kennen deze Engelse mensen niet, dus doe ik hen even voorstellen. Backyard Productions bestaat al sinds 1993, en is een team dat al een aantal amateur films heeft gemaakt. De films die zij maken zijn vaak parodieen op bestaande films. Zo hebben ze Star Wars: The Empire Strikes Backyard gemaakt en komt binnenkort hun nieuwe film 'Doom Raiders' online wat een parodie is op de welbekende 'The Mummy', 'Jewel of the Nile', 'Indiana Jones' en 'Tomb Raider'. De films zijn het waard om even te kijken .

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2002, 22:16
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
en nu? discussieren over wat jij er van vind?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 00:38
AJMouse
AJMouse is offline
Ik ben nu 1 film aan het downloaden, ik weet niet welke, maar t kon vanaf die site. Hoe kom je aan deze films, ik bedoel ze zijn niet te huur neem ik aan. Of kun je ze allemaal downen? Zoja wat zijn de links dan?
Oud 13-04-2002, 12:53
Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Die films kan je allemaal downen. Het is een non- profit organisatie. Je kan ze ook wel kopen via hun site door hun een cdtje naar hun toe te sturen in een evelop. Zij branden de film op een cdtje en sturen het weer terug in jouw envelop.
De Directe links zijn (!!je hebt wel quicktime nodig!!)
http://www.backyardproductions.co.uk...s/dr/media.htm Voor Doom Raiders. In mei staat de complete film online. Nu heb je alleen nog de 2 trailers. Druk met je rechter muisknop op een van de qualitys en ga naar opslaan als.
http://www.theforce.net/theater/shortfilms/backyard/ voor Star Wars: The Empire Strikes Backyard. Druk dan op je rechtermuisknop op film en ga naar opslaan als. En voila, films staan op je harde schijf.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 12:54
Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:
en nu? discussieren over wat jij er van vind?
Uhm.. nou, wat jullie van die films vinden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten