Oud 22-12-2002, 19:21
Kupu
Kupu is offline
Ik heb even een kabeltje gelegd tussen mijn pc en de tv. Gewoon zo'n s-video-kabeltje. Dat heeft het 1 keer gedaan, maar nu lukt het niet meer. Als ik met nView dual view instel, dan blijft de monitor gewoon goed, maar de tv gaat flikkeren. Je ziet dan gewone scherm van de tv(blauw) en heel vaag het bureaublad erdoorheen flikkerend, af en toe. Beetje rood-achtig en klein.

Wat gaat er fout???????
Oud 23-12-2002, 11:16
Kupu
Kupu is offline
wie??????????
Oud 23-12-2002, 12:35
Paperz
Paperz is offline
ander videokanaal?
scherp stellen?
Oud 23-12-2002, 18:10
Kupu
Kupu is offline
Citaat:
Paperz schreef:
ander videokanaal?
scherp stellen?
scherp stellen heeft sowieso geen nut. Je ziet namelijk wel je hele desktop, maar die verschijnt heel erg verkleind. Op mijn tv verschijnt er linksonder iets uit de kant heel vaagjes een desktopje van 10 bij 10 cm.
Hoe stel je een ander videokanaal in? Je moet toch Pal-B hebben?

Oh ja, TVTool zegt dat ie geen tv-chip kan vinden. Klopt dat?
Oud 23-12-2002, 22:59
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
ik gebruik ook zo'n s-video kabel. Me desktop enzo is wazig maar voor films is het topkwaliteit

IK gebruik PAL-G, maar PAL-B kan ook geloof ik..
ik zou het verder niet weten..
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 11:58
Kupu
Kupu is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
ik gebruik ook zo'n s-video kabel. Me desktop enzo is wazig maar voor films is het topkwaliteit

THNX voor de tip. Ik zal het even proberen
Oud 24-12-2002, 13:16
Kupu
Kupu is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:

dan doet ie het helemaal niet meer. Ik heb trouwens een Nvidia GeForce4 MX 440. En daar zit wel een tv-out op. Ik heb zonet de nieuwste driver geinstalleerd, maar dat had ook geen nut. TvTool zegt nog steeds dat ik geen tv-chip heb
Oud 24-12-2002, 17:11
Kupu
Kupu is offline
kabel kapot dat was dus de oorzaak..
Oud 03-01-2003, 10:11
Verwijderd
hoe zit het eigenlijk met die TV-out kabeltjes? ik heb nu nl ook zo'n videokaart met een TV-out, maar is het nou zo dat als je zo'n kabel tussen je TV en je PC hangt dat dan meteen alles wat op je monitor zou staan op je televisiescherm komt, of zitten er nog één of meer addertjes onder het gras??

Bij voorbaat dank
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 11:33
bam
bam is offline
Ik heb het een maand geleden nog geprobeerd met een simpel kabeltje (stiekem was die van me aux maar dat maar nix uit)

Ik weet niet of je bij je videokaart ook een extra kabeltje heb gekregen ? ( ik zal zo even een foto maken.)

ach weetje wat ik doe het gelijk even aangezien ik de namen van de kabels niet weet
(en dan heb ik ook iets om iets tegen de verveling te doen...
Oud 03-01-2003, 19:20
Yoha
Yoha is offline
Citaat:
PCRodent schreef:
hoe zit het eigenlijk met die TV-out kabeltjes? ik heb nu nl ook zo'n videokaart met een TV-out, maar is het nou zo dat als je zo'n kabel tussen je TV en je PC hangt dat dan meteen alles wat op je monitor zou staan op je televisiescherm komt, of zitten er nog één of meer addertjes onder het gras??

Bij voorbaat dank
Heel vaak komt er gewoon hetzelfde op beide beeldschermen, maar je kunt ook instellen dat je ze beiden als aparte bureabladen gebruikt waardoor je bijvoorbeeld op je tv een film kunt afspelen en tegelijkertijd kunt internetten via je monitor.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 16:27
Martin
Martin is offline
Citaat:
Yoha schreef:
Heel vaak komt er gewoon hetzelfde op beide beeldschermen, maar je kunt ook instellen dat je ze beiden als aparte bureabladen gebruikt waardoor je bijvoorbeeld op je tv een film kunt afspelen en tegelijkertijd kunt internetten via je monitor.
Hmm, ik wil nog wel eens een videokaart in mijn pc stoppen zodat ik op 2 beeldschermen kan PC-en met 1 pc
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten