Oud 11-01-2003, 10:15
Tofke_H
Tofke_H is offline
Afgelopen dagen is de eerste wedstrijd van het jaar tussen de 2 belgische toptennisters gespeeld geweest. Dit was in halve finale in Sydney.

Justine Henin-Hardenne vocht voor wat ze waard was tegen Kim Clijsters. Het bleef gelijkopgaand tot 2-2. Clijsters maakte makkelijk het verschil op haar service en ging tweemaal door de opslagbeurt van Henin-Hardenne.

In de tweede set begon Clijsters heel sterk en liep ze al snel uit tot 4-1. Justine kwam nog tweemaal terug tot 5-3. In de spannende laatste game verspeelde Kim eerst vier matchpoints, en speelde ze twee breakpoints weg. Uiteindelijk was het vijfde matchpoint het goede voor Kim Clijsters.

In de finale afgelopen nacht (in onze uren), heeft Clijsters de finale gewonnen tegen Lindsay Davenport in 2 set (6-4 en 6-3). Ze speelde een weergaloos tornooi in Sydney. Zonder setverlies schreef ze de titel op haar naam.

Kim pakte zo de elfde tornooiwinst uit haar carrière. Ze is dus meer dan klaar voor de Australian Open. Haar trainingspartijtjes met vriend Lleyton Hewitt werpen nu al zijn vruchten af.

Nogmaals een bewijs dat Clijsters beter is dan Justine?
Oud 11-01-2003, 10:26
Gimson of Gloin
Gimson of Gloin is offline
IK wet niet of je kan zeggen dat Clijsters beter is dan Henin, het zou toch aaan de ondergrond liggen. Clijsters ziet er wat meer uit als een krachttenniser, dus zij zou op gras en de hard court beter moeten zijn, Henin is wat beter op Roland Garros denk ik ...
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 12:47
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Kheb het gezien, Kimmie heeft nu ook de finale gewonnen van Davenport
Oud 11-01-2003, 21:18
skifreak
skifreak is offline
wat ben ik toch trots dat ik belgische ben. Met zo'n toptennisters!!!! Super Kim!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 12:18
d@nny
d@nny is offline
kwor zot van diee Henin-Hardenne, gewoon henin is goe!
voor de rest goeie wedstrijd cijfers waren overdreven.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten