Oud 09-01-2003, 19:41
Verwijderd
Naar aanleiding van mijn andere topic.

Mijn vriend en ik zien elkaar dus alleen in het weekend, maar ik ben totaal niet tevreden over het contact van doordeweeks. Ik spreek hem de hele dag niet, en dan belt ie 's avonds voordat hij gaat slapen nog even 10 minuutjes op. Op zo'n moment issie moe, reageert ie traag en bijna nergens op. Ik heb daar gewoon niets aan

En als we eens smiddags praten dan is het heel afstandelijk. Hij is nooit alleen en altijd bezig (of wil altijd iets gaan doen) en wil daardoor elke keer snel ophangen. En als ie bij iemand is kan ie ook niet vrijuit praten ofzow. Ik word hier echt niet vrolijk van.

Ik vind dat hij ook tijd voor me vrij moet maken door de weeks, want ik ben nou eenmaal niet alleen in het weekend zijn vriendin. Ik voel me soms alsof ik alleen maar in zijn gedachten ben, als ik ook daadwerkelijk bij hem ben. Als ik dan weg ben, 'ben' ik er opeens niet meer ofzow

Wat moet ik nou doen? Ik heb echt behoefte aan meer contact. Doordeweeks voel ik soms helemaal niet alsof ik zijn vriendin ben Hij vindt het heel normaal om me alleen maar 's avonds te bellen. "Ja, ik wil je dan gewoon even welterusten zeggen". Maar heel vaak belt ie me dan wakker, om half 1/1 uur, om me 5 á 10 minuten te spreken.

Ik kan er niet tegen om altijd op de laatste plaats te komen. Pas als ie alles heeft gedaan en in bed ligt, heeft ie tijd voor mij

Heeft iemand tips ofzo? Alvast bedankt.

Liefs

PS: Dit is naast mijn 'buienprobleem' het enige waar ik mee zit, als het gaat om m'n relatie, maar dit probleem is toch niet zomaar een klein ergernisje. Ik vind het echt heel belangrijk. Maar ik ben bang dat hij vindt dat ik zeur als ik zeg dat ik hiermee zit Want hij vindt het volgens mij doodnormaal..

Laatst gewijzigd op 26-07-2013 om 08:51. Reden: naam verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2003, 19:47
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
tja, aan de ene kant is het wel lief dat ie je altijd ff welterusten wenst... maar ja, inderdaad, als ie dan zo kortaf doet enzo is dat natuurlijk ook niet alles.
k weet niet of je het al gedaan hebt, maar je moet het toch tegen hem zeggen, waar je mee zit. anders blijft dit probleem natuurlijk.
maar verdere raad heb ik niet echt..
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 19:55
Verwijderd
Nee, 's avonds doet ie niet afstandelijk, maar omdat ie zo moe is, is hij er niet bij met zijn hoofd. En daar heb ik niets aan. Ik kan zegmaar niets tegen hem vertellen, omdat ik dan totaal geen of een totaal onbruikbare reactie krijg. Als ik een relatie met iemand heb is dat niet alleen voor in het weekend, maar ook voor door de weeks. Ook al ben ik dan niet bij hem.
En elke dag die 5 minuten, daar kan ik het gewoon niet mee doen. Ik heb hem meer nodig, ik heb meer nodig uit een relatie. Om het even heel krom te zeggen: Ik heb geen relatie om alsnog de hele week alleen te zitten..

En heel soms is het zo dat we dan overdag eventjes bellen, maar óók daar heb ik niets aan. Omdat hij of bezoek heeft, of bezig is, of iets wil gaan doen.
Hij kan dan of niet lang praten, dus een normaal gesprek kan dan niet. Of hij kan niet vrijuit praten, dus een normale reactie krijg ik dan niet.

Ik word er gewoon gek van, ik kan hem niet eens normaal spreken door de weeks. En als ik hem dan aan de telefoon heb gaat het echt totaal nergens over En daar heb ik dus niet genoeg aan..

En hij vindt het heel normaal, dus ik kan het hem niet kwalijk nemen. Ik heb hem dus nog niet gezegd dat ik er mee zit. Maar waar ik zo bang voor ben is dat het weer fout afloopt. Dat hij dan weer vindt dat ik zeur (misschien doe ik dat ook wel ), en dat ik me dan helemaal niet meer fijn voel..

Ik heb hem gewoon meer nodig ..
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 21:29
Esmée
Esmée is offline
ik wil je niet bang maken maar dit is waarom het is uitgegaan tussen mij en mijn vriendje, omdat we dit zagen aankomen aangezien hij het de komende tijd (= zeker half jaar) megadruk gaat krijgen en we dus ook zo'n weekend-relatie krijgen.. ik snap helemaal hoe je je voelt en ik zou er ook absoluut niet tegen kunnen, denk dat je hier verder weinig aan kunt doen want de omstandigheden lenen zich nu eenmaal niet voor een ander soort relatie.. hij kan misschien wel wat meer laten horen doordeweeks maar blijft toch lastig.. maar ik snap je helemaal, sterkte
Oud 10-01-2003, 13:14
Negrotiator
Negrotiator is offline
Als je dit al aan hem hebt verteld, dan is hij een egoïstische klootzak of geeft hij niets om je, wat ook op het eerste neerkomt. Ik denk dat het in zo'n geval best goed kan zijn er voor doordeweeks iemand bij te nemen, zodat je met je hoofd ook eens bij iemand anders zit en niet bij hem. Dit kan voor de seks zijn maar ook voor de liefde.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 18:33
lieverdje=x=
lieverdje=x= is offline
goh waar ken ik dit van......., ik begrijp en ik zou ook niet weten wat je moet doen.... misschien een x duidelijk tegen m zeggen dat je vind dat het contact beter moet!!
Suc-6
Oud 10-01-2003, 19:20
TMLWKY
TMLWKY is offline
Ik denk dat je het toch echt tegen hem moet zeggen...
De eerste stap bij het oplossen van een probleem is het erkennen dat er een probleem is... Jij weet nu wel dat er een probleem is, maar hij nog niet. Dus leg het aan hem voor, zeg wat je ervan vind, en kijk wat je er samen aan kunt doen.

Sterkte *knuf*
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 14:53
Elisaaa
Elisaaa is offline
Citaat:
Ik heb hem gewoon meer nodig
dat zou ik dan maar s tegen 'm zeggen...

sterkte ermee.. !!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten