![]() |
|
Verwijderd
|
Hum, ik hoor ze niks doen, maar ik weet wel wat er aan de hand is als hun slaapkamerdeur op slot zit of ze 's avonds stom grinnikkend naar hun kamer verdwijnen...
*is maar blij dat haar ouders het tenminste nog zo goed met elkaar kunnen vinden, met al die echtscheidingen overal* |
![]() |
|
hmmm ik was eens op de bank in slaap gevallen werd ik wakker van mijn ma die enorm aant klaarkomen was...ach ja wat kan ik zeggen je raakt er aan gewend he!
![]() nee ik hoor eht al te vaak schenk er niet eens aandacht meer aan.... maarja ik ben ook heel vrij opgevoed dan he ![]() mijn ma is trouwesn niet oud en vies...ze is pas 37..dus nog vol energie als je begrijpt wat ik bedoel ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ( niet dat de deur van mijn ouders op slot kan ![]() Mijn ouders horen mij wel ![]()
|
![]() |
Gister avond toen ik thuis kwam van optreden van Brainpower, zaten mijn ouders beneden in hun onderbroek een wijntje te drinken. Toen ik boven kwam stonk het zeer goed, en vanmorgen zat de dekbed overtrek heel verdacht in de was.
Ik hoor ze heel af en toe. Maar ik ga over een week op kamers dan ben ik daar vanaf.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mja.. bij mijn ouders was er nog een bepaalde reden.. voor mn moeder dan vooral Maar ik heb ze verder ook nooit gehoord |
![]() |
|
damn ik hoor het altijd wel ja, maar alleen maar kraken van bed in plaats van geluidjes van de personen zelf
ik hoef alleen de tv wat harder te zetten en dan hoor ik niets meer en mijn ouders maar beweren dat het komt doordat ze zich omdraaien.. allebei tegelijk, heel snel en hard en in een ritme en ze doen er allebei 5 minuten over zeker? RIGHT ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Even ontopic: het valt me op dat er zoveel mensen zijn die er moeite mee schijnen te hebben dat hun ouders "het" nog doen. Ik begrijp dat niet omdat het mij heel normaal lijkt dat een echtpaar, ondanks het feit dat hun kinderen al in de puberteit zijn of al studeren, nog sex met elkaar hebben om zo uiting te geven aan hun gevoelens voor elkaar. Naar mijn idee zou het pas problematisch worden als ze helemaal geen sex meer met elkaar zouden hebben.
||
![]() |
Citaat:
Ik heb m'n ouders ook een keer betrapt! Echt schrikken man! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou me bij een vriend/vriendin/broer/zus/oom/tante/buurman/buurvrouw etc. even ongemakkelijk voelen en het even vervelend vinden als van mn ouders. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het punt is gewoon dat je je ouders absoluut niet associeert met sex, omdat zij zo ongeveer de laatste personen zijn waar je sex mee zou willen. Net zoals met oude mensen en sex. |
![]() |
||
Citaat:
@Morgan: Je opmerking dat je je ouders niet associeert met sex omdat zij zo ongeveer de laatste personen zijn waar je sex mee zou willen suggereert dat het noodzakelijk zou zijn dat je, om een persoon met sex te kunnen associëren, sex met die persoon zou willen hebben, maar dat is mij helaas te eenzijdig geredeneerd. Het is misschien wel een mogelijke, maar naar mijn idee geen noodzakelijke voorwaarde.
|
Verwijderd
|
ons huis is niet erg gehorig en ik hoor ze niet vaak... als ik 's nachts naar de wc in de badkamer ga (badkamer zit naast hun kamer) dan gebeurt het nog wel eens dat ik wat gekreun hoor... maar dat kan me eigenlijk niet echt veel schelen... ze zijn gewoon nog verliefd op elkaar en alles, heel mooi, beste huwelijk dat ik ken is dat van m'n ouders, en natuurlijk willen ze sex met elkaar hebben als ze van elkaar houden en verliefd op elkaar zijn... en ik maak er zelf ook geluid bij, dus begrijp dat zij dat doen
|
![]() |
|
Ik heb m'n ouders nog nooit gehoord, en dat wil graag zo houden! Ik begrijp dat het gewoon mensen zijn die gewoon iets gewoons doen, maar dan hoef ik daar niet mee geconfronteerd te worden.
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Ik mis je voor altijd Verwijderd | 0 | 08-03-2006 21:44 | |
Liefde & Relatie |
ik hou van je snoopy | 67 | 13-03-2003 20:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Acht jongeren verkrachten meisje Verwijderd | 196 | 12-11-2002 12:50 | |
Psychologie |
Kan geen week meer met m'n ouders leven, wat nu? Rabbi Daniel | 44 | 16-06-2002 15:48 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |