Oud 26-12-2002, 21:34
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Mijn moeder eigenlijk nooit. Maar m'n vader komt altijd jodelend klaar. Dan moet ook meteen het hele huis meegenieten en kan ik niet lekker slapen. De laatste tijd wordt het wel steeds minder. Vraag me af of er iets mis is ofzo?
Oud 26-12-2002, 21:43
LM
LM is offline
Ik hoor nooit niks, ik vraag me af hoe ik er ben gekomen
Oud 26-12-2002, 22:10
very drunk driver
very drunk driver is offline
ik hoor ze echt nooit. ik weet niet of mijn vader nauw potent is wel of niet. maar ik weet dat ze op vakantie doen. want toen kraakte het bed en ik lag onder het raam. volgende ochtend was het gekraak gelijk gemaakt
Oud 27-12-2002, 13:02
vrolijkevlinder
pfoeh, hoorde mijn pappie gisteravond nog, Denk dat alles nog goed zit
Oud 27-12-2002, 13:15
marlies
marlies is offline
Nee nooit.
Oud 27-12-2002, 13:17
x_roosje_x
x_roosje_x is offline
Ik hoor hun niet echt, maar wel hun bed het piept nogal...

Heb hun er wel eens op betrapt toen ik een jaar of 10 was ofzo... ik verschoot mij een ongeluk
Oud 27-12-2002, 13:38
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
x_roosje_x schreef:
Ik hoor hun niet echt, maar wel hun bed het piept nogal...

Heb hun er wel eens op betrapt toen ik een jaar of 10 was ofzo... ik verschoot mij een ongeluk
mjah ik herken het en hoe ouder ze worden, hoe meer geluid ze maken

soms hoort het net of ze luidlachend door hun kamer heen rennen achter elkaar aan ofzo...ik hoop het niet

ik vind het erg naar, ouders die nog vieze dingen doen...bah bah bah
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 13:51
Thomas
Thomas is offline
Hoor nooit iets, maar ze zullen het vast nog doen.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 14:06
Qimm
Qimm is offline
[naief] mijn ouders doen dat soort dingen niet [/naief]
Oud 27-12-2002, 14:17
Verwijderd
ik hoor nooit iets, en volgens mij doe ze het ook nooit meer, slapen namelijk heel vaak apart, en kunnen niet zo goed met elkaar overweg.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 18:15
Justice
Justice is offline
Gelukkig niet zeg... Uch... Ik kan alles hebben... behalve dat...

(jajajajaja, zo ben ik ook op de wereld gezet)

Laten we het er maar op houden dat ik het heel erg goed van mijn ouders vind dat zij zo discreet zijn!
Oud 27-12-2002, 19:42
sammiej
sammiej is offline
nee, ik hoor ze nooit, gelukkig niet zeg.....
daar heb ik nou echt geen behoefte aan!
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 19:47
2young2live
2young2live is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef:
...

soms hoort het net of ze luidlachend door hun kamer heen rennen achter elkaar aan ofzo...
*krijgt beeld van oud giegelend en rennend stel*
Oud 27-12-2002, 19:52
Verwijderd
Hum, ik hoor ze niks doen, maar ik weet wel wat er aan de hand is als hun slaapkamerdeur op slot zit of ze 's avonds stom grinnikkend naar hun kamer verdwijnen...

*is maar blij dat haar ouders het tenminste nog zo goed met elkaar kunnen vinden, met al die echtscheidingen overal*
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 20:15
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
2young2live schreef:
bah....
Oud 27-12-2002, 20:27
charly not
charly not is offline
nee! gelukkig niet zeg
Oud 27-12-2002, 20:44
3rd Rock
3rd Rock is offline
jahoo,r zo'n 4 keer per jaar ofzo..... dunne muurtjes hier. ze zullen mij en mijn ex ook wel gehoord hebben.
so what?
Oud 27-12-2002, 22:08
ChuCky16_:-)
ChuCky16_:-) is offline
hmmm ik was eens op de bank in slaap gevallen werd ik wakker van mijn ma die enorm aant klaarkomen was...ach ja wat kan ik zeggen je raakt er aan gewend he!

nee ik hoor eht al te vaak schenk er niet eens aandacht meer aan.... maarja ik ben ook heel vrij opgevoed dan he me ma zegt het ook gewoon..

mijn ma is trouwesn niet oud en vies...ze is pas 37..dus nog vol energie als je begrijpt wat ik bedoel
Oud 28-12-2002, 11:18
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Hum, ik hoor ze niks doen, maar ik weet wel wat er aan de hand is als hun slaapkamerdeur op slot zit of ze 's avonds stom grinnikkend naar hun kamer verdwijnen...

*is maar blij dat haar ouders het tenminste nog zo goed met elkaar kunnen vinden, met al die echtscheidingen overal*
Same here

( niet dat de deur van mijn ouders op slot kan )

Mijn ouders horen mij wel
Oud 28-12-2002, 11:26
Verwijderd
Ik hoor ze echt NOOIT...

Ik zou ook niet weten wanneer ze sex zouden moeten hebben...ik ga later naar bed dan zij 's avonds.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 12:09
Verwijderd
Ons huis is heel erg gehorig...
Ik slaap op zolder & als ik boven zit hoor ik zelfs wat er in de huiskamer gebeurt...

En 'ja' ik hoor het dus ALTIJD ....
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 12:13
Studentje
Studentje is offline
Gelukkig niet.
Oud 28-12-2002, 12:20
Just Eak
Just Eak is offline
Gister avond toen ik thuis kwam van optreden van Brainpower, zaten mijn ouders beneden in hun onderbroek een wijntje te drinken. Toen ik boven kwam stonk het zeer goed, en vanmorgen zat de dekbed overtrek heel verdacht in de was.

Ik hoor ze heel af en toe. Maar ik ga over een week op kamers dan ben ik daar vanaf.
Oud 28-12-2002, 12:21
Dminor
Dminor is offline
Kan me er echt niets bij voorstellen. Wil ik ook helemaal niet. Gelukkig hoor ik ze nooit, ik zou echt ter plekke over m'n nek gaan, geloof ik.
Oud 28-12-2002, 13:31
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik heb dat echt nooit...
mn ouders doen het zeker stilletjes.. of ze hebben zo'n probleem-relatie van tv, dat de vrouw nooit zin heeft ofzo
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 14:08
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Mijn ouders doen het niet...dat weet ik omdat mn vader dat tijdens ruzies altijd erin moet gooien (alsof ik dat wou weten ).
Oud 28-12-2002, 14:21
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Mijn ouders doen het niet...dat weet ik omdat mn vader dat tijdens ruzies altijd erin moet gooien (alsof ik dat wou weten ).
Ja, dat wist ik ook omdat mn moeder niet aan de pil is en er al 2 jaar lang 1 condoom lag (ja dat weet ik omdat het condoomdoosje gewoon tussen de haarborstels in het nachtkastje bij mn ouders lag ) En het kwam dr wel eens uit in ruzies, en nu zijn mn ouders uit elkaar. Mn vader heeft het ook genoemd als reden.. hij zei heel netjes dat er al jaren geen 'intimiteit' meer was...

Mja.. bij mijn ouders was er nog een bepaalde reden.. voor mn moeder dan vooral

Maar ik heb ze verder ook nooit gehoord
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 14:53
Big Brother
Big Brother is offline
damn ik hoor het altijd wel ja, maar alleen maar kraken van bed in plaats van geluidjes van de personen zelf
ik hoef alleen de tv wat harder te zetten en dan hoor ik niets meer
en mijn ouders maar beweren dat het komt doordat ze zich omdraaien..
allebei tegelijk, heel snel en hard en in een ritme en ze doen er allebei 5 minuten over zeker? RIGHT
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 15:04
DarkCat
DarkCat is offline
"Nee schat, nu even niet, pappa en ik zijn een broertje of zusje voor je aan het maken"

Oud 28-12-2002, 15:06
mar87
mar87 is offline
keb wel 'ns wat gehoord. Rare geluiden en ik vond 't VRESELIJK. Het idee dat zij zoiets doen.
Nouja anders was ik 'r ook niet geweest en m'n broertje en zusjes maar toch.................. raar idee
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 15:38
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
"Nee schat, nu even niet, pappa en ik zijn een broertje of zusje voor je aan het maken"

Waarop jij natuurlijk antwoordde dat je liever een hond zou willen...

Even ontopic: het valt me op dat er zoveel mensen zijn die er moeite mee schijnen te hebben dat hun ouders "het" nog doen. Ik begrijp dat niet omdat het mij heel normaal lijkt dat een echtpaar, ondanks het feit dat hun kinderen al in de puberteit zijn of al studeren, nog sex met elkaar hebben om zo uiting te geven aan hun gevoelens voor elkaar. Naar mijn idee zou het pas problematisch worden als ze helemaal geen sex meer met elkaar zouden hebben.
Oud 28-12-2002, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Maar m'n vader komt altijd jodelend klaar.
lijkt me vreemd om te horen
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 18:12
Mindfields
Mindfields is offline
Ja
Maar waarom moeten ze in godsnaam zoveel lawaai maken? Dat doe ik ook niet.
Oud 28-12-2002, 18:52
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
2young2live schreef:
Naked...
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 19:28
Saraï_h
Saraï_h is offline
oh vannacht nog, en dat is echt zooo irritant.. maarja mn stiefpa heeft oordopjes voor me meegenomen van zn werk godzijdank
Oud 28-12-2002, 19:29
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Waarop jij natuurlijk antwoordde dat je liever een hond zou willen...

Even ontopic: het valt me op dat er zoveel mensen zijn die er moeite mee schijnen te hebben dat hun ouders "het" nog doen. Ik begrijp dat niet omdat het mij heel normaal lijkt dat een echtpaar, ondanks het feit dat hun kinderen al in de puberteit zijn of al studeren, nog sex met elkaar hebben om zo uiting te geven aan hun gevoelens voor elkaar. Naar mijn idee zou het pas problematisch worden als ze helemaal geen sex meer met elkaar zouden hebben.
Ja duh, dat is vrij logisch natuurlijk. Maar daarom kan het nog wel een raar idee blijven...

Ik heb m'n ouders ook een keer betrapt! Echt schrikken man! En af en toe hoor ik ze ook wel, nouja geen geluiden van hun maar gewoon het bed zeg maar... Hoop niet dat mijn ouders mij en mijn vriend ook horen...
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 19:59
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Wendy Lynn schreef:
Ja duh, dat is vrij logisch natuurlijk. Maar daarom kan het nog wel een raar idee blijven...
Wat is er dan zo raar aan als ik vragen mag? Het wekt de indruk dat het om de een of andere reden (vraag me niet welke) niet zou horen dat je ouders nog sex met elkaar zouden hebben. Misschien ga je (al of niet bewust) uit van het idee dat sex per definitie alleen iets zou zijn voor jonge mensen, maar ik kan je wat dat betreft verzekeren dat dat idee volkomen misplaatst is.
Oud 28-12-2002, 21:09
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Wat is er dan zo raar aan als ik vragen mag? Het wekt de indruk dat het om de een of andere reden (vraag me niet welke) niet zou horen dat je ouders nog sex met elkaar zouden hebben. Misschien ga je (al of niet bewust) uit van het idee dat sex per definitie alleen iets zou zijn voor jonge mensen, maar ik kan je wat dat betreft verzekeren dat dat idee volkomen misplaatst is.
Kan je me ook uitleggen waarom ze zoveel rare en overdreven geluiden maken?
Oud 28-12-2002, 21:59
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Parallel schreef:
Kan je me ook uitleggen waarom ze zoveel rare en overdreven geluiden maken?
Ja, maar daar begin ik zo laat op deze avond niet meer aan...
Oud 28-12-2002, 22:17
Lil_DarkAngel
Lil_DarkAngel is offline
Nee ik hoor ze nooit!
waar ik ook echt heel erg blij om ben!!
Oud 28-12-2002, 22:22
Saartje*
Saartje* is offline
Ik heb echt nog nooit iets gehoord hier... Maar het zou wel erg zijn aangezien ik langs de ANDERE kant van de gang lig
Ik denk da de buren eerder iets horen dan ik in dit geval
Oud 29-12-2002, 13:13
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Alsof jij dit niet snapt. Mensen zijn gewend van hun ouders dat ze altijd het goede voorbeeld geven en liefkozend doen tegen hun kinderen. Ze stofzuigen of gaan naar het werk, het is bijna een stel robotten dat je verzorgt. Meer dan dit maak je ook niet van ze mee. Als dan ineens blijkt dat je ouders ook hun genot hebben en helemaal als dat blijkt door middel van seks, dan past dat totaal niet in dat plaatje.
Oud 29-12-2002, 13:25
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef:
Ik heb het zelf nooit gehoord, maar weet wel dat ik het niet leuk zou vinden te horen. Niet om dat ik het niet kan hebben dat ze het doen of whatever, maar een soort plaatsvervangende schaamte. Dat het vast niet hun bedoeling is dat ik het hoor, maar dat ik het ondertussen dus wel hoor.. Meer op die manier... Verder zou ik me van niemand op mn gemak voelen, het gaat er toch niet persé om dat het je ouders zijn die je hoort

Ik zou me bij een vriend/vriendin/broer/zus/oom/tante/buurman/buurvrouw etc. even ongemakkelijk voelen en het even vervelend vinden als van mn ouders.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Dminor schreef:
Alsof jij dit niet snapt. Mensen zijn gewend van hun ouders dat ze altijd het goede voorbeeld geven en liefkozend doen tegen hun kinderen. Ze stofzuigen of gaan naar het werk, het is bijna een stel robotten dat je verzorgt. Meer dan dit maak je ook niet van ze mee. Als dan ineens blijkt dat je ouders ook hun genot hebben en helemaal als dat blijkt door middel van seks, dan past dat totaal niet in dat plaatje.
Dat is het nog niet eens, mijn ouders zijn echt mensen en zelfs *slik* vrienden meer voor mij, hoewel we elkaar nooit zo zouden noemen... maar ik bedoel, we kunnen alles bespreken enzo.
Het punt is gewoon dat je je ouders absoluut niet associeert met sex, omdat zij zo ongeveer de laatste personen zijn waar je sex mee zou willen. Net zoals met oude mensen en sex.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 15:10
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Als het idee dat je ouders ook hun genot hebben en dat dat tot uiting komt door middel van sex, niet in het plaatje past dat je van hen hebt, betekent dat alleen maar dat het blijkbaar noodzakelijk is om dat plaatje aan te passen. Als jij je ouders omschrijft als "bijna een stel robotten dat je verzorgt" heb je (althans naar mijn idee) een tamelijk negatief beeld van je ouders. Ik neem aan dat mijn ouders toen mijn moeder nog leefde (ze is in maart 1994 overleden) nog regelmatig sex met elkaar gehad hebben, ook al was het niet zo vaak vanwege de gezondheidstoestand van mijn moeder (ze was nierpatiënte), en ik neem aan dat mijn vader en zijn vriendin ook nog wel eens sex met elkaar hebben, ook al zijn ze allebei inmiddels de 70 gepasseerd, en ik heb geen enkele moeite met dat idee. Misschien is het voor mij gemakkelijker om er mee om te gaan omdat ik vanwege mijn wiskundige achtergrond geneigd ben om dingen vanuit een ander standpunt te bekijken dan anderen doen.

@Morgan: Je opmerking dat je je ouders niet associeert met sex omdat zij zo ongeveer de laatste personen zijn waar je sex mee zou willen suggereert dat het noodzakelijk zou zijn dat je, om een persoon met sex te kunnen associëren, sex met die persoon zou willen hebben, maar dat is mij helaas te eenzijdig geredeneerd. Het is misschien wel een mogelijke, maar naar mijn idee geen noodzakelijke voorwaarde.
Oud 29-12-2002, 16:48
Verwijderd
ons huis is niet erg gehorig en ik hoor ze niet vaak... als ik 's nachts naar de wc in de badkamer ga (badkamer zit naast hun kamer) dan gebeurt het nog wel eens dat ik wat gekreun hoor... maar dat kan me eigenlijk niet echt veel schelen... ze zijn gewoon nog verliefd op elkaar en alles, heel mooi, beste huwelijk dat ik ken is dat van m'n ouders, en natuurlijk willen ze sex met elkaar hebben als ze van elkaar houden en verliefd op elkaar zijn... en ik maak er zelf ook geluid bij, dus begrijp dat zij dat doen
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 17:04
naam onbekend
naam onbekend is offline
Ik heb m'n ouders nog nooit gehoord, en dat wil graag zo houden! Ik begrijp dat het gewoon mensen zijn die gewoon iets gewoons doen, maar dan hoef ik daar niet mee geconfronteerd te worden.
Oud 29-12-2002, 17:12
vrolijkevlinder
Citaat:
suicidal eendje schreef:
lijkt me vreemd om te horen
Is ook uiterst onprettig, Vooral als je net op het punt zit van wel en niet slapen, krijg je ook uiterst onprettige dromen van enzow. Gelukkig heb ik een groot kussen die ik op mijn hoofd kan leggen.
Oud 29-12-2002, 18:51
shanli
shanli is offline
Citaat:
marlies schreef:
Nee nooit.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 19:14
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef:
@Morgan: Je opmerking dat je je ouders niet associeert met sex omdat zij zo ongeveer de laatste personen zijn waar je sex mee zou willen suggereert dat het noodzakelijk zou zijn dat je, om een persoon met sex te kunnen associëren, sex met die persoon zou willen hebben, maar dat is mij helaas te eenzijdig geredeneerd. Het is misschien wel een mogelijke, maar naar mijn idee geen noodzakelijke voorwaarde.
Nou, zo is het voor mij wel, en met mij veel jonge mensen denk ik Ze hoeven niet geweldig mooi of jong te zijn, maar boven een bepaalde leeftijd wil je het toch eigenlijk niet weten
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten