Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En trouwens, ik weet niet of die hamsters van jou degenen zijn die IK bedoel, maar die ik in mijn hoofd heb eten ook vlees en moeten dus af en toe iets van een insect ofzow krijgen, anders missen ze die organische proteinen en dan gaan ze vechten ...
|
![]() ![]() als ik jou was zou ik ze supersnel uit elkaar halen want ik had ook twee russische dwerghamsters , en die deden ook in 1 keer aggresief tegen elkaar nou ja de een tegen de ander en toen had ie hem zo'n buis ingejaagd (buiten de kooi zelf, waar ze in spelen) en toen was ie dood gehongerd okay? wel doen hoor -x-x-x-x-x-x-x-x- esther
||
Citaat:
Toen ik nog bij m'n ouders woonde hadden we op een gegeven moment twee mannetjes. Althans, dat dachten we.. M'n pa tilt op een dag de kokosnoot op waar ze in sliepen, en zei toen heel verbouwereerd: "oh, het zijn toch geen twee mannetjes..".. En toen hadden we dus kleintjes.. 5 stuks.. Maar toen wisten we nog niet dat ze meteen weer zwanger kon worden.. We hadden ze gescheiden, maar toen kreeg ze nog 5 kleintjes.. Sommigen konden het op een gegeven moment niet met elkaar vinden, maar het is het instinct van die beestjes om er op uit te gaan, en ergens anders te gaan leven, maarja, als er geen ergens anders is.. en er zit al een ander.. Met vogels gaat dat dan een stuk beter.. die happen af en toe naar mekaar, maar ze raken elkaar niet.. Maarja, dat zijn een beetje vreemde beestjes.. (2 mannetjes valkparkieten)
|
Hamster kunnen niet bij elkaar gezet worden.
Toen ik voor het eerst hamsters kocht zeiden ze in de dierenwinkel dat ze best bij elkaar konden zitten, dat vonden ze wel gezellig. Mja, niet dus... De eerste keer waren het 2 mannetjes. De een heeft de andere opgegeten. ![]() En de keer daarna 2 vrouwtjes maar die konden ook niet echt goed met elkaar over weg. Beetje slordig van die dierenwinkel... Je kunt er misschien een hok bijkopen? Dat heb ik toen ook gedaan. Beetje duur misschien, maar een naar de dierenwinkel terugbrengen is ook zo zielig...
|
Wij hebben dat eerder ook gehad en dit werkte bij ons op aanraden van onze dierenwinkel:
Zet ze een tijdje uit elkaar, en als je ze weer bij elkaar zet, zorg dan dat ze helemaal naar parfum ruiken, waardoor ze allebei anders dan normaal, maar wel 'hetzelfde' dan elkaar ruiken. Bij ons hielp t... O ja, zorg wel dat je er niet per ongeluk je duurste parfum voor gebruikt ![]() ![]()
|
Ik had eerst een hamster, maar dat vond mijn mama zielig, toen had ik er twee, en inderdaad, toen het vrouwtje zwanger was, werd het mannetje erg agressief. Toen de baby's geboren waren moesten we ze ook heel snel bij het mannetje vandaan halen want het leek erop of hij trek had in een lekker hapje. We bleven uiteindelijk met 5 aparte hamsterkooien in de kamer zitten, heel charmant staat dat. Maar ze gingen wel na een aantal jaar een voor een dood.
![]() Maar ik weet niet of ik dit had moeten vertellen ![]() Ik vertel er nog wel bij dat dat erg rottig was. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
2 mannetjes hamsters? Minth | 8 | 19-05-2010 15:01 | |
Flora & Fauna |