Advertentie | |
|
![]() |
|
Lijkt me inderdaad in dit geval het beste om er met de vertrouwens persoon van school over te praten. En als ze dat niet wil misschien te beginnen met een leraar/lerares waar ze goed mee overweg kan.
Ennuh, vergeet inderdaad je zelf niet. Liefs, Bite.
|
Verwijderd
|
Vertrouwenspersoon op school is inderdaad een goede optie.. Die is op elke school wel aanwezig, en anders zou ze misschien (ik weet niet waar ze woont) kunnen vragen of ze een keer naar een andere huisarts kan. Hier bij mij in de buurt zitten verschillende huisartsen en kun je zelf aangeven naar wie je toe wil, maar ik weet natuurlijk niet hoe het daar zit. Ze zou het in ieder geval eens kunnen proberen.
|
![]() |
|
![]() |
heej ik ken het, ik wilde zelf ook hulp zonder dat mijn moeder er achter zou komen...
misschien is het inderdaad voor haar beter om eerste met een vertrouwenspersoon te gaan praten Je vriendin kan ook haar verhaal kwijt bij het JIP ofzo als ze niet met iemand van school kan praten maar blijkt dat allemaal niet genoeg kan ze eventueel naar haar huisarts gaan (die is niet verplicht om alles aan de ouders te vertellen) en de huisarts kan dan een doorwijzing geven voor het riagg ofzo... ik ben zelf ook naar de huisarts geweest voor een doorverwijzing en mijn moeder weet wel iets van mijn problemen maar lang niet alles en dat komt ze ook niet weten behalfe als ik het natuurlijk zelf vertel... ongelooflijk goed van je dat je haar zo helpt.. je kan zelf natuurlijk niet meer doen dan steunen heel veel sterkte en ook voor je vriendin natuurlijk
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hoe gaat het nu verder?
Laatst gewijzigd op 12-01-2003 om 11:35. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Algemene schoolzaken |
HBO SPH en dan psychologie nlblue-eyes | 31 | 10-02-2004 08:50 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |