Advertentie | |
|
![]() |
|
ik gebruik lijm alleen voor knippen en planne, nog meer voor plakken want knippen doe je niet met lijm.
Lijmsnuiven doen ze in Columbia, hier gaan we gewoon meteen door op de hardcore.
|
haha,ik had keer lijm uit een verpakking van een mrs lopen snuiven,ik voelde overal warm binnen in mij,en warme knikkende knieen,en werd bijna overgereden door autos steeds.
![]()
|
Lijm heb ik nooit gesnoven maar een paar oude vrienden van mij in Roemenië die verslaafd zijn aan lijm snuiven (ja je kunt er verslaafd aan rkaen dus). Het maakt je helemaal kapot en je raakt er goed van in de war op den duur...
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
heb het ooit wel is gedaan ('t was bij mij btw geen lijm maar terpetine ofzow kweenie meer)
tja tis leuk om een keer te proberen maar 't lijkt me nogal slecht voor je hersens. Ik zou er ook niet mee beginnen. (volgens mij kan je dan nog beter poppers halen)
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Opgedroogde lijm:P Xymox | 26 | 17-03-2005 16:43 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Brood, hagelslag en een beetje lijm. Koffie_kus | 8 | 24-01-2005 15:08 | |
Muziek |
Gelijmde hals of geschroefde? (gitaren) Verwijderd | 73 | 20-12-2003 10:33 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw CTRL-V? Tandpasta | 499 | 28-11-2003 22:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
waarom plakt lijm niet in het potje alwaysgood | 15 | 25-11-2002 19:53 | |
Software & Hardware |
PSX-spel met sticker-lijm.... D@mien | 6 | 25-11-2001 22:52 |