Advertentie | |
|
![]() |
|
tassen zijn geweldig en helaas ook een beetje verslavend.. ik heb nie van die elegante schoudertasjes
![]()
||
Citaat:
![]() en je had nog zo 1 met zo'n lief poppentje ![]() ![]() ik heb op dit moment geen tas die ik echt perse wil hebben (dit is echt een uitzondering, komt bijna nooit voor ![]()
|
![]() |
ik had tot voor kort een grote tassenverslaving, maar die is nu aan het afzakken.
ik heb van alle soorten tassen 1 ; en ik neem gwoon de tas mee die ik zin heb om mee te zeulen. soms neem ik ook geen tas mee omdat ik et wat overdreven vind staan (bijv. als je even een zondagmiddagje naar de vriendje gaat en je cker weet dat je niet naar een cafeetje ofsow zult gaan) dan vind ik mijn jaszakken groot genoeg om daar wat rinkelende euro'tjes en mijn telefoontje in weg te moffelen ![]() xXx Buffy
|
Verwijderd
|
ik heb nu (als handtas, zeg maar) een zwarte ribfluwelen mega-tas met een suede schouderband van Esprit. Hij is best fijn, want er kan heel veel in, maar op de fiets heeft dat ding nog wel eens de neiging om van m'n schouder af te zakken, en de band is te kort om over je hoofd heen te doen....
|
![]() |
|
Eigenlijk heb ik bijna nooit 'n tas bij. Maar als ik er al eentje bij heb dan is het toch meestal gewoon 'n simpele schoudertas, ik heb nu 'n rood-geel-groene maar die is 'n btje kapot aan het gaan. Verder heb ik niet echt ideeen welke tas ik zou willen
![]()
||
Citaat:
![]() Ach what the heck; zolang je hem maar in het donkerblauw koopt!! ow en antwoord op je vraag ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
die tweede is lief ![]() ![]() ![]() ik zoek nog steeds een omslagschoudertas, a4formaat.. maar kan tot heden nog niets vinden wat ik echt mooi vind ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
ik kan me nog steeds wel vertonen met mijn lieve goudvisje
![]() en anders heb ik altijd nog een M&M's rugzak, een neushoorntas, 2 pluche minitasjes waarvan 1 met een kwakende kikker en 1 met een trompetterende olifant en nog een hele zooi "gewone" tasjes en tassen... dus ik heb niet echt een nieuwe nodig... maar bij de winkel van nijntje hebben ze nu echt een geweldige tas, met boris in een vliegtuig met een echt propellertje erop... op www.nijntje.nl staat bij de boris en barbaracollection ergens een plaatje, maar ik kan dat geval niet op het forum zetten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb altijd een zwarte schoudertas, maar die is ondertussen meer grijs dan zwart en valt steeds uit elkaar, ik moet em steeds weer aan elkaar naaien ![]() dus ik heb vorige week een goedkoop rugzakje gekocht voor men boeken, kan ik eindelijk boeken mee naar school nemen ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb een eastpak tas voor school en verder:
- een felgroene megagrote kipling rugtas - een paars klein schoudertasje met een poppetje en 'won't give up the funk' - Die pipi tas, maar dan met een felgekleurd boeda figuurtje erop. - Die kikker rugtas dus. - Een lichtgele betty boop postbode tas met een rood met witte stipjes band - Een doorzichtig groene mini eastpak - Een zwarte postbode tas met een alien en smilie erop. Maar de schouderband ben ik kwijtgeraakt en nou kan ik m nie meer gebruiken... Eigenlijk gebruik ik alleen de eastpak en nog steeds blijf ik er tassen bij kopen. Ik Moet gewoon. Waarom doe ik dat! |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Friis & Company Love_Fulfilled | 37 | 12-08-2006 20:04 |