![]() |
||
![]() |
Citaat:
Toen ik op zelfverdedeging (aikido) ging dachten vele dat ik het moeilijk zou kunnen leren, nu ben ik een van de beste. ![]() En als ik zomers gewoon in een korte broek loopt merk ik toch wel dat mensen dan minder kijken, dan als ik er een lange sok overheen draag. Zelf denk ik dat ik toch wel op mijn nieuwe school het gewoon zeg als ze ernaar vragen. Eens kijken hoe lang het duurt voordat ze het in de gaten hebben. Lijkt me wel interresant om te weten. Bedankt voor de tips. ![]() Groetjes Reddingswerker |
![]() |
|
![]() |
Het lijkt me inderdaad niet fijn om in je pauze door een gang te lopen en achter je te horen "psst, zag je dat, dat was dat meisje met die nepvoet!".
Over het algemeen gaan mensen daar beter mee om als ze wat volwassener worden, dus ik denk dat je er steeds minder last van krijgt. Ik zou er inderdaad niet meteen over beginnen, maar gewoon als het ter sprake komt ofzo. Als er dan problemen ontstaan omdat mensen er raar over doen, kun je altijd nog even voor de klas gaan staan en het iedereen luid en duidelijk uitleggen. Succes ![]()
||
![]() |
Citaat:
Vooral twee momenten kan ik niet meer loslaten. 1e Ik was in de gymzaal en er was een meisje bij mij in de klas die mijn voet erg interesant vond. Dus iede keer aan de leraares vragen wat ik precies had. En dan moest ik weer MIJN VOET laten zien zodat zij het goed kon uitleggen. Toen was ik nog heel erg verlegen en durfde ik er nooit wat van te zeggen. Later..... 2e Vlak voordat de bel ging kwam er meerdere malen een ander meisje naar me toe (die ik niet ken) om aan mij te vragen of ik een nep been heb. Ik zei altijd nee. En haar reactie: (stomvervelend) Je heb wel een nep voet. Waarom vraagt ze het dan? Een keer zei ik dit nogal hard en een beetje boos, begint ze te krijsen. En te zuren dat ik niet aardig ben. ![]() Gaat haar toch niks aan. Groetjes Reddingswerker |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
De Kantine is Saai, Onzin FTW #553 ๏̯͡๏? | 500 | 18-03-2009 23:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
Donor: Welke organen liever niet? Nickie | 158 | 06-03-2007 10:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kunstmatige lichaamsdelen ModePopje | 6 | 12-10-2004 18:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ja, de afspraak staat definitief genoteerd! *Cayenne* | 218 | 24-06-2004 07:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
Linker Onderarm heb ik niet sjoerdvo | 34 | 26-02-2004 18:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 |