Oud 14-04-2001, 20:52
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
ff wat meningen over The Palace graag. Het is daar zoooooooooooooo cool of niet ?
Oud 15-04-2001, 19:33
car-oo
car-oo is offline
och jewel, maar toch ga ik niet zo snel naar the palace...gaan binnenkort vastwel weer een keer met een stel...das altijd leuk
Oud 15-04-2001, 20:54
dewdrop
dewdrop is offline
Wordt er streng op legitimatie gecontrollerd bij The Palace, ik ga nu meestal naar de drie, maar in de index kom ik bijvoorbeeld niet in met mijn 17 jaar!
Oud 16-04-2001, 11:16
StijnSpoortNiet
Citaat:
dewdrop schreef:
Wordt er streng op legitimatie gecontrollerd bij The Palace, ik ga nu meestal naar de drie, maar in de index kom ik bijvoorbeeld niet in met mijn 17 jaar!

Nee, eigenlijk helemaal geen legitimatiecontrole. Ik ben nu net 18 en ook toen ik 17 was werd er nooit om legitimatie gevraagd. Ik heb trouwens nog nooit ergens (de 3, blauwe engel, het feest, beachbar) m'n id moeten laten zien.
Oud 16-04-2001, 12:50
dewdrop
dewdrop is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef:
Nee, eigenlijk helemaal geen legitimatiecontrole. Ik ben nu net 18 en ook toen ik 17 was werd er nooit om legitimatie gevraagd. Ik heb trouwens nog nooit ergens (de 3, blauwe engel, het feest, beachbar) m'n id moeten laten zien.
Beetuhhr, dan ga ik dus binnenkort naar the palace!

Oud 16-04-2001, 18:23
E-MAN
In groningen je ID laten zien... Dat hebben ze mij wel eens gevraagd. Maar dan alleen bij de 3 en verder nog een keer in "de spiegel" toen ik whiskey bestelde...

voor de rest nog nooit in Gr.
Oud 16-04-2001, 19:25
dewdrop
dewdrop is offline
Citaat:
E-MAN schreef:
In groningen je ID laten zien... Dat hebben ze mij wel eens gevraagd. Maar dan alleen bij de 3 en verder nog een keer in "de spiegel" toen ik whiskey bestelde...

Life is sweet!

Oud 22-04-2001, 16:23
*suus*
*suus* is offline
ben 1 keer in the palace geweest, vond het wel gaan. toegang was reteduur, de rest trouwens ook :-(, maaruh ik was 15 en ik kwam er zow in... (vriendin van mij ziet er heel jong uit en die kwam er ook zow in)
ben trouwens alleen bij de 3 een keer om ID gevraagd...
Oud 22-04-2001, 16:40
car-oo
car-oo is offline
ik ben nooit om m'n ID gevraagd...en als ze me eens mochten gaan vragen dan laat ik doodleuk m'n rijbewijs zien!!!
Een vriend van me is weleens geweigerd in het feest omdat ie skateschoenen aanhad...de uitsmijter noemde het sportschoenen! Dikke bullshit vonden wij maarja we mochten er niet in!!!!!!!!!!!!!!!!!! Terwijl ik een week later met skateschoenen gewoon binnenliep bij dezelfde uitsmijter!!!!!!
hoezo discriminatie...

Oud 22-04-2001, 17:57
*suus*
*suus* is offline
Citaat:
car-oo schreef:
ik ben nooit om m'n ID gevraagd...en als ze me eens mochten gaan vragen dan laat ik doodleuk m'n rijbewijs zien!!!
Een vriend van me is weleens geweigerd in het feest omdat ie skateschoenen aanhad...de uitsmijter noemde het sportschoenen! Dikke bullshit vonden wij maarja we mochten er niet in!!!!!!!!!!!!!!!!!! Terwijl ik een week later met skateschoenen gewoon binnenliep bij dezelfde uitsmijter!!!!!!
hoezo discriminatie...

ben ik nu dom als ik vraag waarom je ergens niet in zou mogen met sportschoenen aan?

Oud 22-04-2001, 18:56
D-man
D-man is offline
ehmmm gepaste kleding?
Oud 22-04-2001, 19:50
Spacey
Spacey is offline
Citaat:
E-MAN schreef:

bij coffeeshops controleren ze anders flink
Oud 23-04-2001, 17:35
car-oo
car-oo is offline
Citaat:
Spacey schreef:
bij coffeeshops controleren ze anders flink
merk ik niets van...

Oud 23-04-2001, 17:37
car-oo
car-oo is offline
Citaat:
*suus* schreef:
ben ik nu dom als ik vraag waarom je ergens niet in zou mogen met sportschoenen aan?

omdat ze er gepaste kleding willen...petjes, hoofddoekjes en dat soort dingen mogen ook niet

in de 3 mag je ook nieteens een pet op...stom eigenlijk maarja ook wel weer logisch natuurlijk

Oud 24-04-2001, 16:42
*suus*
*suus* is offline
ow ik ben dus echt dom, daar had ik nog nooit iets over gehoord
Oud 24-04-2001, 20:03
JayDee
JayDee is offline
Met QueensDay weer lekker lam zuipe in Grunn
Oud 26-04-2001, 14:33
Genesis
Genesis is offline
Groningen is ALTIJD cool! Palace is gaaf, maar ook index, 3 gezusters, blauwe engel, draaibar en troubadour kom ik tegelmatig. En af en toe probeer je natuurlijk weer een nieuw café he..

GRONINGEN RULEZZZ

veel liefs,

Genesis
Oud 27-04-2001, 08:35
StijnSpoortNiet
Citaat:
Genesis schreef:

En af en toe probeer je natuurlijk weer een nieuw café he..
Zoals de Molly Malone, waar we spontaan kleine-ruimte vrees van kregen....
Oud 27-04-2001, 17:50
car-oo
car-oo is offline
Citaat:
*suus* schreef:
ow ik ben dus echt dom, daar had ik nog nooit iets over gehoord
maakt niet uit
Oud 27-04-2001, 17:51
car-oo
car-oo is offline
Citaat:
JayDee schreef:
Met QueensDay weer lekker lam zuipe in Grunn
me too gezellig...als t maar wel lekker weer is
Oud 27-04-2001, 23:15
Spacey
Spacey is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef:
Zoals de Molly Malone, waar we spontaan kleine-ruimte vrees van kregen....
whahahhahaha, ja

Oud 29-04-2001, 22:19
*suus*
*suus* is offline
Citaat:
car-oo schreef:
maakt niet uit
ow gelukkig ;-) xxx...

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten