Advertentie | |
|
![]() |
|
Het meest ironische vind ik dat de VS zo mild reageert naar Noord-Korea toe.
Ze willen geen oorlog met N-Korea omdat ze bang zijn dat het aantal raketten 1 mln doden kan veroorzaken in Seoul (Z-Korea), daarom proberen ze via andere middelen de gemoederen te bedaren. ALs je dit verhaal dan vervolgens vergelijkt met Irak, moet je het volgende we opvallen: Irak wordt verdacht van het bezitten van chemische en/of biologische en/of nucleaire wapens (massavernietigingswapens). US is bereid oorlog te voeren met Irak, ondanks alle risico's. Sorry hoor, maar dat kan ik niet rijmen. Irak wordt _verdacht_, maar een oorlog zit er dik in, ondanks dat daarmee de gehele regio ontwricht zou kunnen worden en er vele doden kunnen vallen (ook Amerikaanse). N-Korea maakt aanstalten van het maken van nukes, maar een oorlog zit er absoluut niet in omdat ze bang zijn voor 1 mln doden in Seoul. Ik kan niets anders concluderen dan dat het de VS puur te doen is om de olie. |
![]() |
|
![]() |
Ja en met VVD en CDA in de regering loopt Nederland als een mak hondje achter Amerika aan.
Terwijl ik toch echt het idee heb dat als er een referendum zou worden gehouden over voor of tegen aanvallen op Irak ruim meer dan de helft van de Nederlandse bevolking het daar niet mee eens is! Waarom moet Amerika alle macht in handen hebben? Waarom zijn de Amerikanen altijd zo'n arrogant volkje? En dan heb ik het eigenlijk niet over de Amerikanen maar vooral over Bush. Hoezo controles of die mensen daar kernbommen hebben? Wat doet Amerika eigenlijk zelf? En wie heeft daar enkele controle op? |
![]() |
||
Citaat:
Door alle landen naar hun hand te draaien kunnen ze ongestoord daarmee verder gaan. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Christendom en Euthanasie Thommos | 22 | 27-03-2009 09:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hans Janmaat. Goed politcus en vooruitziener of Zwart schaap en rascist? Verwijderd | 217 | 25-12-2008 02:48 | |
Politiek van de Verenigde Staten Mark Almighty | 205 | 20-04-2007 11:50 | |
VWO |
Geschiedenis II Gadje | 500 | 26-05-2005 08:27 | |
Gehate wereldleiders zijn de beste wereldleiders Quivarum | 25 | 16-02-2003 11:32 |