![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En sex met een meisje. Graag ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() stel je voor dat alle meiden straks bezet zijn met elkaar en jongens aan elkaar moeten beginnen ![]() |
![]() |
|
![]() |
*kuch* ik heb het eigenlijk nog nooit met een jongen gedaan. Wel met een meisje en ja, dat bevalt wel. Ik hoor wel eens van vriendinnen dat hun vriendjes een beetje lomp en eeh *snel klaar* zijn in bed. heb ik nou nooit last van...tis heel zacht. En zelfs dat hoeft niet maar het is tenminste niet lomp
![]() maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal...ik zou t wel es met een jongen willen doen, maar hoe..ik word er niet echt warmer van ofzo. xSpit
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik beantwoord de vraag eventjes andersom (ik ben homo namelijk): ik zou geen seks met een meisje willen, lijkt me gewoon niks eigenlijk. Waarom niet? Geen flauw idee, een gevoel ofzo.. |
![]() |
|
Nou nou nou nou, der zijn hier verdacht veel vrouwen die toch neigen naar bisexualiteit... Waarom kom ik er in reallife dan nooit een tegen(behalve die bezet zijn
![]() Wellicht is niet ieder zo open, als de vrouwen hier op het forum ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
er is een onderzoek naar geweest: heterosexuele vrouwen raken erg opgewonden van erotisch beeldmateriaal van mannen, en een beetje van erotisch beeldmateriaal van vrouwen homosexuele vrouwen raken een beetje opgewonden van erotisch beeldmateriaal van mannen, en erg van erotisch beeldmateriaal van vrouwen heterosexuele mannen raken helemaal niet opgewonden van erotisch beeldmateriaal van mannen, en erg van erotisch beeldmateriaal van vrouwen homosexuele mannen raken erg opgewonden van erotisch beeldmateriaal van mannen, en helemaal niet van erotisch beeldmateriaal van vrouwen het onderzoek was objectief, er werd de mensen die er aan mee deden niets gevraagd, hun opwinding werd gemeten (ik weet niet hoe). Citaat:
iets meer ontopic: k ben meisje... dus zou t best wel een keer willen proberen Laatst gewijzigd op 05-01-2003 om 15:46. |
![]() |
||
Citaat:
alleen die vriendin heeft al een vriend en is ook bi. en haar vriend vindt het best zolang ie het maar weet. ik ben alleen bang dat er ruzie van komt.
||
Citaat:
Je hoeft niet perse lesbisch of bi te zijn om geintresseerd te zijn in je eigen sekse. Maar vrouwen hebben het absoluut meer dan mannen. Hebbik ook niet echt een logische verklaring voor... ![]()
|
Verwijderd
|
Ik wil het in theorie wel eens proberen, maar ik denk gewoon niet dat het er van komt. Ik zou zo'n meisje toch wel een beetje willen kennen en als ik haar dan mag wil ik wel vriendinnen met haar zijn, en dan wil ik al geen sex meer omdat dat alles wel eens om zou kunnen gooien...
Mjah en ik val gewoon niet op meiden, dus het is niet zo'n allesverterende behoefte naar sex met een meisje als naar sex met een jongen ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
intieme activiteit met zelfde geslacht RVB | 20 | 11-02-2016 00:26 | |
De Kantine |
Legendarische quotes van forumers. Missy | 110 | 09-07-2009 23:03 | |
Seksualiteit |
tot hoever laat jij het toe als jouw partner seks wil met eigen geslacht? Magdalena | 29 | 16-07-2003 19:54 | |
Seksualiteit |
vrouwen, seks ervaring met zelfde geslacht of vriendin?!?! honey | 4 | 07-02-2003 15:05 |