![]() |
||
Citaat:
![]() 4 oxazepam, 2 valium, 1 singulair, 2 zyrtec, de pil, 3 pillen voor goede stoelgang ![]() dan 16 op een dag! ![]() Oh, en ik heb ook nog pillen tegen migraine ... En het wordt steeds erger...pff... *Dashja schrikt zelf ook wel*
|
Verwijderd
|
Hmm waarschijnlijk moet je neit teveel denken ik kan het niet, dan kan je het juist niet. Maar de pil, das wel heel klein
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik herken het precies!
Ik heb het ook, zwaar vervelend.. pillen krijg ik echt níet door mn keel, zelfs niet met vla oid :/ ook steeds bang om ziek te worden omdat ik dan pillen zou moeten slikken en daar word ik heeel erg zenuwachtig van! Maar goed, ik ben nu aan de pil en gek genoeg lukt dat wel weer.. die leg ik achterop mn tong, (hoofd naar achter houden), slok water en dan gaat 't wel. Iedereen lacht me uit als ik een paracetamol neem, dan gaat ie echt in 8 stukken voor ik 'm ga slikken. Ik kan je dus niet echt helpen, maar heb wel precies hetzelfde.. Succes ermee ![]() |
![]() |
|
net als anderen hier had ik het ook. Echt mini dingetjes van 1 milimeter lukte me nog niet eens. Totdat ik opeens wel moest vanwege ziektes en toch net lang ben gaan oefenen tot het lukte.
ik kwam er achter dat ik het pilletje altijd controleerde met m'n tong. Dus daarmee hield ik het tegen zeg maar. Wat ik dus altijd doe is de pil op m'n tong leggen en vervolgens heel veel water d'r achter aan (net zo veel als nodig is). En zorg dat je tong al die tijd gewoon normaal blijft liggen. Als je zelf ook merkt dat je hem tegen houdt, corrigeer je zelf dan, ook al wil je hem eigenlijk niet inslikken. Nou kan ik echt mega pillen ( ![]()
|
Dank jullie wel voor jullie reacties!
Ik heb dit topic geplaatst omdat ik volgende week met school een weekend weg ga en ik dan dus geen vla of iets in de buurt heb. Als ik heel veel drink enzo dat lukt het uiteindelijk wel, maar ik vind het wel vervelend dat het me zo moeilijk lukt. Het verschilt ook per keer, de ene keer lukt het met drinken echt niet en dan grijp ik toch weer naar de vla en de andere keer kost het ook wel moeite maar lukt het wel.
|
Ai, dit heb ik dus ook ... het is me al een paar keer gelukt om over te geven vanwege een poging tot een pil te slikken, niet echt lekker is dat. Wat ik doe is altijd eerst een slok water/vloeistof in mijn mond nemen, daarna pil en slikken op zo'n manier dat de pil "omhuld" is met dat vloeistof, zodat ik niet merk dat er ook een pil bij zit. Soms, als ik veel geluk heb, werkt het zelfs
![]()
|
![]() |
Misschien is het handig om met bv van die snoeppilletjes, vitaminepillen, biergistpillen, enz te oefenen.
Ik had er eerst ook veel moeite mee, maar toen ging ik biergistpillen slikken (bij elke maaltijd 3 geloof ik) en raakte ik er aan gewend. Nu heb ik er helemaal geen moeite meer mee. |
![]() |
|
wat bij m'n kat hielp: pilletje tussen twee lepels en dan platdrukken. dan met yoghurt opeten. hierbij uitkijken of er niet per ongeluk stukjes ergens anders heen 'vliegen'.
maar ik weet niet zeker of dit met de pil kan.
|
Ik kon het vroeger nooit.
Wat bleek nou: ik klemde het pilletje tussen tong en verhemelte. Tja dan lukt het inderdaad niet nee ![]() Toen ik dat door had, ging het heel makkelijk.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Pillen slikken Verwijderd | 12 | 31-08-2010 14:37 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
Stoppen met Diane 35 --> geen eetlust meer, hoofdpijn? VIC. | 2 | 28-03-2006 14:16 | |
Psychologie |
Vervelende labiele ouder(s) juliettebinoche | 3 | 23-01-2004 11:47 | |
Psychologie |
t gaat ff kut Droomvlucht | 38 | 13-05-2002 18:35 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |