Oud 21-01-2003, 14:05
kingwaz
kingwaz is offline
Het na 3 en een half jaar uit met mijn vriendin, en ik heb er veel moeite mee. Het is nu 4 weken uit en het lijkt alleen maar erger te worden. Zij betekent zoveel voor mij, en zij heeft er minder moeite mee, dat is natuurlijk ook omdat zij het uitgemaakt heeft. Om welke reden ze het heeft uitgemaakt dat weet ik nog steeds niet, het was allemaal een beetje wazig gegaan. Ze woont ook 50meter van mij vandaan dus dat is ook weer minder. Het probleem is nu dat ik vroeger veel vrienden heb laten vallen voor mijn ex, nu lees ik veel topics over dat er mensen zijn die er naar 1 jaar nog niet overheen zijn. Nu ben ik bang dat dat met mij ook zo zal gaan omdat ik bijna geen vrienden meer heb. Ik heb nog wel een vriend maar die zie ik alleen doordeweeks en in het weekend ben ik bijna altijd thuis omdat ik niks te doen heb. Dit zijn dan ook de k*t tijden want dan lig ik meestal te huilen en mezelf druk te maken over wat mijn ex allemaal aan het doen is. Wie heeft dit ook eens meegemaakt en wie heeft er tips over hoe je hiermee om kan gaan.

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2003, 15:08
Verwijderd
Ik denk dat het er heel erg vanaf hangt hoe je ermee om gaat of het zo lang duurt voor je er overheen bent..

Om een ander voorbeeld te geven, bij een vriend van me maakte zijn vriendin het uit na 4 jaar, en had ze binnen 3 maanden alweer met een andere jongen.. Tuurlijk heeft hij zich ontzettend kut gevoeld, maar na zo'n 6 maanden kon ie zichzelf er toch wel 'overheen' verklaren..

Als jij blijft hangen bij je ex, en je voortdurend druk gaat maken over wat ze met wie doet en dergelijke, zal het langer duren voor je er overheen bent. Dat je je nu nog ontzettend kut voelt lijkt me alleen maar logisch, en dat zal echt wel verminderen hoor!

Trek er op uit en probeer nieuwe vrienden te maken, een betere afleiding is er niet.. en onthoud voor de volgende keer, dat je vrienden laten vallen voor een geliefde nooit verstandig is!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 15:30
Verwijderd
Je moet niet teveel nadenken over je ex, hoe moeilijk het ook is. De enige manier hoe dat kan, is afleiding zoeken. Je zegt dat je weinig vrienden hebt, misshcien is een (team)sport een oplossing, afleiding en andere mensen om je heen. Zeker bij een teamsport kan het erg gezellig zijn! (zeker bij korfbal, gemengd)!

Ik heb er zelf geen ervaring mee, het lijkt me behoorlijk K(*)T, maar ik denk dat het enige is afleiding zoeken, dan kom je er het snelste overheen waarschijnlijk. Als je thuis alleen maar verdrietig gaat zitten zijn, wat wel logisch is om te doen hoor, dan schiet je helemaal niks op. Hoe moeilijk het ook is, zoek andere mensen op, ga leuke dingen doen!

Super veel sterkte ermee!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten